AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har ikke vært i Alicante før. Surfer litt på hoteller. Jeg skal reise med en venninne dit. En ukes ferie. Har søkt på ibus budges. Koster ikke mer enn 4000 kr for en uke der. Men dette med beliggenhet, transport fra flyplass osv tenker jeg også på. Noen som har gode råd ? Anonymkode: 8e0c1...8e3
reiseglad Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Det går flybuss fra flyplassen inn til Alicante by hvert 20. minutt, tror jeg det var. Ser at dette hotellet ligger litt i utkanten av alt, så du må jo busse eller ta taxi om du skal inn til byen
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Buss fra flyplassen og inn til Alicante tar kun 10-15 minutt og koster nesten ingenting. Går hele tiden. Jeg ville prioritert å bo mer sentralt, fint å kunne gå «hjem» når man har vært ute. Anonymkode: 9bbd3...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 On 3/26/2023 at 10:50 PM, AnonymBruker said: Buss fra flyplassen og inn til Alicante tar kun 10-15 minutt og koster nesten ingenting. Går hele tiden. Jeg ville prioritert å bo mer sentralt, fint å kunne gå «hjem» når man har vært ute. Anonymkode: 9bbd3...ebd Veldig bra. Jeg har funnet leilighet som tilhører et hotell. Det er nok tryggere enn å leie av privat? Er mange private leiligheter til leie og de er billigere. Jeg fikk en leilighet til 9700 for en uke av hotell som jeg kan få refundert innen en tidsfrist. Det er i sentrum av allicante Anonymkode: 8e0c1...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå