AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Del Skrevet 24. mars 2023 Hvilket navn ville dere foretrukket? I tillegg til tittelnavnene: Raphael eller Rafael? Anna eller Anastasia? Anonymkode: 9d511...a23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. mars 2023 #2 Del Skrevet 24. mars 2023 Ingen, bortsett fra Anna. Det er et klassisk, gammelt og ærverdig navn som alle språk kan uttale, og alle kan like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mars 2023 #3 Del Skrevet 24. mars 2023 Kjærleik er ikke et navn, så der vinner Kjærlaug på walkover, uten at jeg ville valgt det av den grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 24. mars 2023 #4 Del Skrevet 24. mars 2023 (endret) Jeg synes du skal gå for Catharinus. Vanligvis er det mannenavn som blir gjort kvinnelige, men her går det motsatt. Vil du ha et navn knapt noen andre gutter har hatt siden fortidskrigen, så går du for Catharinus. Jeg liker vel egentlig ikke navnet, men det er litt kult å være mann og ha et halveis kvinnenavn Endret 24. mars 2023 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Del Skrevet 24. mars 2023 Kjærleik er en følelse, ikke et navn. Anna var pent. Anonymkode: d9fbe...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Del Skrevet 24. mars 2023 Har faktisk hørt om en som heter Kjærulv. Anonymkode: 32a10...741 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Del Skrevet 24. mars 2023 Daria skrev (1 time siden): Kjærleik er ikke et navn, så der vinner Kjærlaug på walkover, uten at jeg ville valgt det av den grunn. Det er ikke noe i veien for å kalle noen Kjærleik. Mange navn betyr noe lignende eller delvis. Både navn fra norrønt, greske og semittiske bibelnavn tror jeg. Og Åsleik, Hugleik (og sikkert flere) viser at navn faktisk kan slutte på -leik Anonymkode: 588b4...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Del Skrevet 24. mars 2023 Hva med Gunleik Knotten? Anonymkode: ab55a...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå