AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Første dag siste mens 4+4 uker siden. Dpo, estimert 14 dager siden. Har symptomer som har kommet siste dagene. Stikninger og murringer, veldig trøtt, føler meg varmere enn vanlig. Anonymkode: c6e47...d86
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Bare å teste, bruk eventuelt tidlig test Anonymkode: 58dbc...aa6
Sofakona Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Da er det bare p teste med hvem som helst test idag
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Okey. Jeg har fastnet litt i rådene om at man skal vente 21 dager etter sex, og tenkte kanskje jeg skulle vente 1 uke for å være sikker. Men jeg kan teste nå med realistisk resultat altså? Har vanligvis syklus på ca 25 dager, men forrige syklus var 35. Derfor jeg er litt forsiktig med å anse meg selv som "sen" enda. Anonymkode: c6e47...d86
Snubi Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okey. Jeg har fastnet litt i rådene om at man skal vente 21 dager etter sex, og tenkte kanskje jeg skulle vente 1 uke for å være sikker. Men jeg kan teste nå med realistisk resultat altså? Har vanligvis syklus på ca 25 dager, men forrige syklus var 35. Derfor jeg er litt forsiktig med å anse meg selv som "sen" enda. Anonymkode: c6e47...d86 Aldri hørt om 21 dager etter sex. Mener du 21 dager etter eggløsning da? Jeg er langt i fra ekspert på dette, men ganske sikker på at det er cirka 14 dager fra eggløsning som anbefales, tidligst? Jeg selv fikk svak positiv 10dager etter eggløsning ☺️
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Snubi skrev (20 minutter siden): Aldri hørt om 21 dager etter sex. Mener du 21 dager etter eggløsning da? Jeg er langt i fra ekspert på dette, men ganske sikker på at det er cirka 14 dager fra eggløsning som anbefales, tidligst? Jeg selv fikk svak positiv 10dager etter eggløsning ☺️ Nei, 3 uker etter ubeskyttet sex stod det. I mitt tilfelle var trolig eggløsning og sex samtidig, så det blir hipp som happ da Siden syklusen min plutselig ble såpass mye lenger sist mnd, så vet jeg liksom ikke helt når IKM er denne syklusen. Jeg venter til over helgen, tenker jeg. Anonymkode: c6e47...d86
Sofakona Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 Om du er 100 prosent på eggløsning kan du teste 14 dager etter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Sofakona skrev (54 minutter siden): Om du er 100 prosent på eggløsning kan du teste 14 dager etter 100% kan jeg ikke være siden det ikke ble testet. Jeg tenker jeg venter til mandag eller tirsdag. Har jeg fortsatt kraftige stikninger og murringer da, så kan det ikke være vanlige menssmerter (som egentlig ikke er vanlig for meg å ha uansett). Anonymkode: c6e47...d86
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 Drar opp denne igjen. Fortsatt ikke fått mens, og har fortsatt mye stikninger/murringer + de andre symptomene. Føles som mens skal komme hele tiden, har gjort det i sikkert 6 dager nå. Ingen av de typiske forvarslene som jeg pleier å ha, som er tunge bryster og litt kviser. Jeg har kun hatt sex èn gang denne syklusen, og det var 15 dager siden. Så hvis det er graviditet, så må det også ha vært eggløsning da. Ønsker å vente med å teste til sannsynligheten for riktig svar er størst. Så da er det kanskje tidsnok å teste i morgen? Anonymkode: c6e47...d86
Snubi Skrevet 26. mars 2023 #10 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Drar opp denne igjen. Fortsatt ikke fått mens, og har fortsatt mye stikninger/murringer + de andre symptomene. Føles som mens skal komme hele tiden, har gjort det i sikkert 6 dager nå. Ingen av de typiske forvarslene som jeg pleier å ha, som er tunge bryster og litt kviser. Jeg har kun hatt sex èn gang denne syklusen, og det var 15 dager siden. Så hvis det er graviditet, så må det også ha vært eggløsning da. Ønsker å vente med å teste til sannsynligheten for riktig svar er størst. Så da er det kanskje tidsnok å teste i morgen? Anonymkode: c6e47...d86 Gitt at du hadde hatt 30 dagers syklus, hvor mange dager over er du da? Tenker siden du sier du varierer mellom 25-30. ☺️
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #11 Skrevet 26. mars 2023 Snubi skrev (9 minutter siden): Gitt at du hadde hatt 30 dagers syklus, hvor mange dager over er du da? Tenker siden du sier du varierer mellom 25-30. ☺️ Jeg har hatt 25 dagers syklus i årevis, var kun forrige syklus som var lenger enn normal. Hvis jeg hadde 30 dagers syklus, så er jeg 5 dager over. Anonymkode: c6e47...d86
Snubi Skrevet 26. mars 2023 #12 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt 25 dagers syklus i årevis, var kun forrige syklus som var lenger enn normal. Hvis jeg hadde 30 dagers syklus, så er jeg 5 dager over. Anonymkode: c6e47...d86 Da ville jeg tatt en test nå altså 😄Stor sjanse for at den slår ut tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Skrevet 26. mars 2023 Snubi skrev (44 minutter siden): Da ville jeg tatt en test nå altså 😄Stor sjanse for at den slår ut tenker jeg Jeg får handle en i morgen hvis mensen fortsatt uteblir Anonymkode: c6e47...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå