Gå til innhold

Blir kåt av tanken på han, men ikke når det gjelder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en fyr jeg er veldig tiltrukket av og jeg blir kåt av å tenke på han, men når vi er sammen og skal ha sex så blir jeg helt tørr og ikke i nærheten av noe orgasme. Dette irriterer meg siden jeg syns han er veldig deilig og jeg vil jo ha han hele tiden... hva kan være grunnen til at kroppen min stopper opp når vi skal ha sex? Hodet mitt er jo tent på han irl også... jeg vil si jeg er forelsket i han, og når jeg har vært forelsket før så har ikke dette vært noe problem... 

Er det noe jeg kan gjøre for å få dette til å slippe opp? Det er veldig frustrerende for jeg vil oppleve god sex med han... Han får jo voldsomme orgasmer, men ikke jeg. Det blir bare slitsomt på en måte, selvom nærheten i seg selv er veldig fin 

Anonymkode: 35102...498

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du nervøs? Bruker dere god nok tid på foreplay med fokus på deg? Tar du i mot når han prøver å tenne deg eller består det mest av at du prøver å tenne han? 

Anonymkode: adbd3...c9a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du nervøs? Bruker dere god nok tid på foreplay med fokus på deg? Tar du i mot når han prøver å tenne deg eller består det mest av at du prøver å tenne han? 

Nei er ikke nervøs.. men han er nok litt kjapp i svingen... sist gang ba jeg han ta det litt rolig, men det gikk ikke. Han bare kjører på sitt løp, men det er det fler som har gjort uten at det har vært noe problem før. 

Litt rart at jeg blir kåt bare av tanken på han, men ikke når han er tilstede liksom. Siden jeg blir så fort kåt av han ved å tenke på han, så burde jeg jo ihvertfall blitt det i hans nærvær. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

. Siden jeg blir så fort kåt av han ved å tenke på han, så burde jeg jo ihvertfall blitt det i hans nærvær. 

Det er ikke rart, når du er alene, blir du kåt av din egen fantasi om han.

Når han er der, må du forholde deg til ham, med hva han gjør (og ikke gjør) og sier og signaliserer med sin væremåte. Dere har ikke helt funnet takten sammen enda.

• Liker 3
Skrevet

Hvis han bare kjører på er jo ikke det så kult.. har vel lite å si at det har gått fint med andre før. 

• Liker 3
Skrevet

Nei er ikke nervøs.. men han er nok litt kjapp i svingen... sist gang ba jeg han ta det litt rolig, men det gikk ikke. Han bare kjører på sitt løp, men det er det fler som har gjort uten at det har vært noe problem før. 

Litt rart at jeg blir kåt bare av tanken på han, men ikke når han er tilstede liksom. Siden jeg blir så fort kåt av han ved å tenke på han, så burde jeg jo ihvertfall blitt det i hans nærvær. 

Høres jo ut som du svarer greit på ditt eget spm. Han er for kjapp i svingen. 

Be han lære seg og tenne opp ett bål før han griller pølsen.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Da bør du snakke skikkelig med ham om det i ikke- seksuell situasjon. Det er et problem for oss kvinner når menn er for hastige og kjører sitt løp, og om slikt ikke ryddes opp i når forholdet er nytt og mannen mer velvillig til å være imøtekommende enn når ting er veldig etablert som vaner, da kan du kanskje tenke deg hvilket problem dette kan bli utover i forholdet, når det er et problem allerede nå. Det kan i verste fall ende med at du mister tenning på ham, og på sex, og det vil gå utover dere begge. 

Så vær moden og klok, og snakk skikkelig med ham om dette nå. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er ikke problemet deg og at du ikke blir kåt, men han og at han ikke gjør deg kåt. 

Det er ikke det samme å bli mentalt kåt av tanken og å bli kroppslig kåt av handlinger eller fraværet av dem. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (6 minutter siden):

Så vær moden og klok, og snakk skikkelig med ham om dette nå. 

Min erfaring er at det ikke hjelper å snakke med menn som er sånn, og strengt talt burde det ikke være nødvendig heller. Menn som er så lite interessert i kvinnens kropp og nytelse fortjener ikke å ha noen partner. Jeg har fått det mye bedre etter at jeg sluttet å gi sånne menn flere sjanser. En dårlig elsker gidder jeg ikke bruke tid og kropp på samme hvor godt jeg liker han ellers så er det kroken på døra her! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at det ikke hjelper å snakke med menn som er sånn, og strengt talt burde det ikke være nødvendig heller. Menn som er så lite interessert i kvinnens kropp og nytelse fortjener ikke å ha noen partner. Jeg har fått det mye bedre etter at jeg sluttet å gi sånne menn flere sjanser. En dårlig elsker gidder jeg ikke bruke tid og kropp på samme hvor godt jeg liker han ellers så er det kroken på døra her! 

Jeg er litt enig, og har vel også mange ganger skrevet at menn har det i seg å ha god seksuell forståelse, eller de har det ikke, men det er også slik at mange menn utvikler seg som elskere gjennom livet, får bedre seksuell forståelse, og da må jo noen kvinner antagelig ha bidratt til at de har fått det i mange tilfeller. Det hjelper iallefall ikke å ikke ta det opp, seriøst, så verdt et forsøk vil jeg si. 

Med årene må jeg inntrykk at jeg ble veldig selektiv angående hvordan menn var som elskere, og hadde lite tålmodighet med dårlige elskere. Jeg brukte min tålmodighet med slikt opp i yngre år antar jeg, og mistet fort interesse for menn som hadde dårlig seksuell forståelse. Jeg ga beskjed, men de fikk liksom bare en sjanse til, eller maks to, før eventuelle følelser og tenning på mannen bare forsvant. Når det forsvant var jeg heller ikke lenger motivert for forhold til dem. Jeg mener uansett at man bør ta det opp, skikkelig, når menn er slik. Det redder ikke bestandig det forholdet, men at kvinner gir beskjed bidrar nok til at en god del menn blir bedre etterhvert. Samt at man aldri skal si aldri. Det kan jo også være slik at mannen tar det til seg, og forholdet kan reddes.

Ingen bør fortsette i et forhold der det seksuelle ikke fungerer, for det er å be om trøbbel for begge i fremtiden. Er ikke ting bra i starten, og mannen ikke lydhør i starten, da blir det et verre og verre sexliv med årene, for man går lei, man mister tenning på mannen, kroppen reagerer negativt og skrur av behov for sex, og slikt snur ikke plutselig til noe bedre, det blir en negativ spiral. 

AnonymBruker
Skrevet

Er du i overgangsalderen?

Anonymkode: 89535...a87

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ofte være kåt i situasjoner jeg vet at det ikke blir sex. Flere ganger i løpet sv en dag.

Når det kommer en anledning, så finnes jeg ikke kåt i det hele tatt, eller prioriterer det bort for andre ting. Derfor kan det lett gå et år uten at jeg tar initiativ til sex selvom jeg kan ha masse lyst i hverdagen.

Anonymkode: 740f6...e37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ofte være kåt i situasjoner jeg vet at det ikke blir sex. Flere ganger i løpet sv en dag.

Når det kommer en anledning, så finnes jeg ikke kåt i det hele tatt, eller prioriterer det bort for andre ting. Derfor kan det lett gå et år uten at jeg tar initiativ til sex selvom jeg kan ha masse lyst i hverdagen.

Anonymkode: 740f6...e37

Ja.. dette opplevde jeg også med han.. jeg blå kåt når han hadde sovnet.  -ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er du i overgangsalderen?

Anonymkode: 89535...a87

Nei jeg er i midten av 20 årene 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Anonymkode: 

Han er klar over det selv og sa sorry for at det blir så fomlete, men han har nesten ikke hatt sex siden han var sammen med eksen som er noen år siden og at han blir nervøs fordi han liker meg så godt og at når han blir tryggere så vil det bli noe annet. 

Grunnen til at jeg har vært med på de raske svingene er også at den går så fort ned igjen og tar lang tid å få opp så må liksom bare sette igang imens den er oppe. Han sier det er prestasjonsangst. Jeg har ikke nevnt noe om det eller klaget siden vi bare har ligget sammen 3 ganger så har villet gi det litt tid.

Han sa alt dette på eget initiativ, så han er jo i hvertfall klar over at han ikke gjør ting helt ideelt, men jeg pleier ikke å trenge noe foreplay for å få det igang da... det som er irriterende og rart at jeg blir kåt på han når han ikke er der, så da burde jeg vel blitt det når han bare lå vedsiden av meg også. - ts

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Trolltunge said:

Jeg er litt enig, og har vel også mange ganger skrevet at menn har det i seg å ha god seksuell forståelse, eller de har det ikke, men det er også slik at mange menn utvikler seg som elskere gjennom livet, får bedre seksuell forståelse, og da må jo noen kvinner antagelig ha bidratt til at de har fått det i mange tilfeller. Det hjelper iallefall ikke å ikke ta det opp, seriøst, så verdt et forsøk vil jeg si. 

Med årene må jeg inntrykk at jeg ble veldig selektiv angående hvordan menn var som elskere, og hadde lite tålmodighet med dårlige elskere. Jeg brukte min tålmodighet med slikt opp i yngre år antar jeg, og mistet fort interesse for menn som hadde dårlig seksuell forståelse. Jeg ga beskjed, men de fikk liksom bare en sjanse til, eller maks to, før eventuelle følelser og tenning på mannen bare forsvant. Når det forsvant var jeg heller ikke lenger motivert for forhold til dem. Jeg mener uansett at man bør ta det opp, skikkelig, når menn er slik. Det redder ikke bestandig det forholdet, men at kvinner gir beskjed bidrar nok til at en god del menn blir bedre etterhvert. Samt at man aldri skal si aldri. Det kan jo også være slik at mannen tar det til seg, og forholdet kan reddes.

Ingen bør fortsette i et forhold der det seksuelle ikke fungerer, for det er å be om trøbbel for begge i fremtiden. Er ikke ting bra i starten, og mannen ikke lydhør i starten, da blir det et verre og verre sexliv med årene, for man går lei, man mister tenning på mannen, kroppen reagerer negativt og skrur av behov for sex, og slikt snur ikke plutselig til noe bedre, det blir en negativ spiral. 

Nå er det forskjell mellom dem som prøver og dem som ikke prøver. Slik du skriver, virker det ikke som du skiller på dette. De som faktisk jobber for å finne ut av den andre, fortjener raust med sjanser.

Hvis man liker noen, bør man selvsagt gi det et ærlig forsøk. Det gjelder uavhengig av kjønn som måtte ha en eller annen "complaint" om motpartens seksuelle (u)vaner.

Anonymkode: de118...ac7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er klar over det selv og sa sorry for at det blir så fomlete, men han har nesten ikke hatt sex siden han var sammen med eksen som er noen år siden og at han blir nervøs fordi han liker meg så godt og at når han blir tryggere så vil det bli noe annet. 

Grunnen til at jeg har vært med på de raske svingene er også at den går så fort ned igjen og tar lang tid å få opp så må liksom bare sette igang imens den er oppe. Han sier det er prestasjonsangst. Jeg har ikke nevnt noe om det eller klaget siden vi bare har ligget sammen 3 ganger så har villet gi det litt tid.

Han sa alt dette på eget initiativ, så han er jo i hvertfall klar over at han ikke gjør ting helt ideelt, men jeg pleier ikke å trenge noe foreplay for å få det igang da... det som er irriterende og rart at jeg blir kåt på han når han ikke er der, så da burde jeg vel blitt det når han bare lå vedsiden av meg også. - ts

Jeg ville gitt dere mer tid. Han er tydeligvis nervøs og fomlete som nevner exen og andre han har hatt sex med når dere skal ha sex. Han trenger ikke å være hard for å tilfredstille deg, så enten kan han være rask i svingen og dere kan fokusere på tilfredstille deg etterpå, eller dere kan bruke litt tid, og ikke fokusere så mye på å prestere. Lek litt. Kil hverandre. Ha bind for øynene, fortell hverandre sexfantasier, bli litt kjent slik at det ikke blir så mye press.

AnonymBruker
Skrevet

Om han er litt nervøs med prestasjonsangst som det kommer frem i tråden, så kan det være nok til,at du selv mister tenning i nærværet med han. Slik har jeg ihvertfall opplevd det selv med menn som er nervøse. Vi kvinner vil jo fra naturens side gjerne ha barske menn med selvtillit, som vet hva de driver med og hvordan tilfredsstille oss. Blir de nervøse og usikre ender det fort med en ond sirkel mht tenning. 

Så jeg tror problemet ditt er at du tenner mer på ham i fantasien. En fantasi som kanskje startet allerede før du hadde hatt sex med ham. Og denne fantasien sitter selv om du ikke har hatt like god erfaring i praksis.

Det virker som han trenger litt tid, men jeg ville ikke mistet håpet. De fleste mykes opp etterhvert som dere blir nedre kjent og trygge på hverandre.

Anonymkode: 0c99e...f25

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nå er det forskjell mellom dem som prøver og dem som ikke prøver. Slik du skriver, virker det ikke som du skiller på dette. De som faktisk jobber for å finne ut av den andre, fortjener raust med sjanser.

Hvis man liker noen, bør man selvsagt gi det et ærlig forsøk. Det gjelder uavhengig av kjønn som måtte ha en eller annen "complaint" om motpartens seksuelle (u)vaner.

Anonymkode: de118...ac7

Ja man merker definitivt forskjell på dem som prøver og dem som ikke prøver. Det er egentlig det jeg skriver om, så klart jeg skiller. Menn som ikke prøver, ikke engang etter tilbakemelding, de er det ikke vits i å bruke tid på. Da blir det ikke bedre, men verre etterhvert som de er ikke er nyforelsket lenger. Forskjellen ligger i å bry seg om hvordan kvinnen har det eller ikke, og bryr man seg ikke om det i starten av et forhold engang vil det ikke bli halleluja etterhvert heller. Man kan ikke påtvinge noen å bry seg om noe som ikke faller dem naturlig å bry seg om. Har man ikke god seksuell forståelse, men er ego og kun opptattav eget utbytte, så er og blir det situasjonen fremover også. Slike vil synes sex er kjedelig om de ikke får dure på i sitt tempo og på sin måte. En partner som synes det er kjedelig å tilfredsstille deg er ikke noe ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...