AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Planlegger nytt kjøkken (3,1x3,1m). Vurderer benkeplate på vindusveggen, men da får vi ikke plass til spisebord. Må ev. sitte på barkrakker hvistatte vi skal spise på kjøkkenet. (Det r go plass i stua til å spise...) Men vil manglende plass til spisebord være negativt ved fremtidig salg? Anonymkode: 81002...c45
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Vi har et kjøkken på rundt 10 m2, 3x3,5. vi har droppet spiseplass på kjøkkenet ved oppussing, for å heller få et større kjøkken. Har dog spisestue rett ved siden av kjøkkenet. Anonymkode: f5ae1...ca9 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vi har et kjøkken på rundt 10 m2, 3x3,5. vi har droppet spiseplass på kjøkkenet ved oppussing, for å heller få et større kjøkken. Har dog spisestue rett ved siden av kjøkkenet. Anonymkode: f5ae1...ca9 Og du tror ikke det kan være negativt ved salg? Tenker kanskje småbarnsfamilier vil ha spiseplass på kjøkkenet?? Anonymkode: 81002...c45
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du tror ikke det kan være negativt ved salg? Tenker kanskje småbarnsfamilier vil ha spiseplass på kjøkkenet?? Anonymkode: 81002...c45 Små barn kan da ha barnestol og spise på benkeplaten? Stort kjøkken og minst en spisestue tenker jeg er best. Anonymkode: bc7f4...87c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Kommer litt an på rommet og planløsningen. Hos meg ville jeg droppet spiseplass på kjøkkenet til fordel for benkeplass, for jeg har spisestuen rett ved. I tillegg er kjøkkenet mitt veldig lite, at det nesten ikke er naturlig å sette seg ned å spise der. Jeg er ikke noe fan av barkrakker under benkeplate med bare tom plass under. Da ville jeg heller fylt det med skuffer/skap, og ikke hatt spiseplass på kjøkkenet. Vi har ca lik str på kjøkken (jeg har kvadratisk), og jeg savner mer benkeplass. Men, det er mest fordi kjøkkenet er tegnet håpløst dumt etter min mening. Har ikke åpen løsning, så med barn ville jeg prioritert å beholde mulighet for kjøkkenbord, og prøvd å tegne kjøkkenet praktisk mtp å få mest mulig benkeplass (kombinert med mye skap). Da ryker høyskap. Jeg ville tenkt mest på hva som er praktisk for dere, for det vil variere hva en kjøper ville foretrukket. Anonymkode: 38e4f...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå