AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Jeg prøver å finne mer ut om min bestemors slekt. Hun var fra Sogn og fjordane, og ryktet i familien er at hun var av taterslekt. Jeg visste ikke at det var noe særlig med tatere i dette området, noen som vet noe om dette, og hvordan jeg kan finne ut mer? Klarer ikkeå finne noe særlig om slekta i kirkebøkene. Anonymkode: c6db1...706
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Forsøk åa kontakt med Glomdalsmuseet for å få tips til videre leting. Anonymkode: e1701...da3 1 1
Skuteviken Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prøver å finne mer ut om min bestemors slekt. Hun var fra Sogn og fjordane, og ryktet i familien er at hun var av taterslekt. Jeg visste ikke at det var noe særlig med tatere i dette området, noen som vet noe om dette, og hvordan jeg kan finne ut mer? Klarer ikkeå finne noe særlig om slekta i kirkebøkene. Anonymkode: c6db1...706 Veit du kor i Sogn og Fj ? Og namn og evnt årstall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå