AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Altså, litt vanskelig å forklare. Men jeg er ganske ung (22 år) og tenker kanskje litt rart her. Men jeg har vært sammen med 4 forskjellige gutter til nå i livet. det er meg som har gjort det slutt alle gangene. Med venninnen min så er det motsatt. Hun har også hatt 4 forskjellige kjærester og i ale tilfellene så har det vært guttene som har dumpet henne. Jeg tenker at det er verre å bli dumpet enn å dumpe selv. At den som gjør det slutt, er den som elsker minst. Venninnen min er uenig, men har ingen annen forklaring enn at hennes typer har vært så mye annerledes enn mine. Hva legger dere i det? Verre å dumpe enn å bli dumpet? Anonymkode: d1df9...cb1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Brudd kan vel være sårt uansett. Hun går sikkert i forsvar om du sier det på den måten, da du indirekte antyder at hun da ikke var elsket og at dine typer gjerne helst skulle vært lenger med deg. Det kan være litt smålig og ikke spesielt omtenksomt. Er det en diskusjon som et noe å vinne, annet enn at du selv vil fremheve deg selv? Anonymkode: 036d3...dd9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brudd kan vel være sårt uansett. Hun går sikkert i forsvar om du sier det på den måten, da du indirekte antyder at hun da ikke var elsket og at dine typer gjerne helst skulle vært lenger med deg. Det kan være litt smålig og ikke spesielt omtenksomt. Er det en diskusjon som et noe å vinne, annet enn at du selv vil fremheve deg selv? Anonymkode: 036d3...dd9 Nei jeg lurer bare på hva andre tenker. Anonymkode: d1df9...cb1
Friluftsmann70 Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Aller verst er det når ingen dumper, dersom de er forskjellige. Tørre å stå for valgene. Men tror ikke noe er enklere enn noe annet.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Msn kan vare sammen med folk uten at de er den store kjærligheten. Ergo trenger det ikke ha noe å si om man blir dumpet. Jeg er konfliktsky, foretrekker å bli dumpet og viser lite interesse. Anonymkode: 8eda3...71c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Det er verre å bli dumpet ja men det kan også være veldig vondt å dumpe noen Anonymkode: 10a48...552
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 Jeg er nesten tre ganger så gammel som deg, ts. Har aldri blitt dumpet, ikke da jeg var ung / ungdom heller. Det har heller aldri vært slik at jeg har gjort det slutt først for å unngå å bli dumpet. Jeg har nok dessverre såret mange, er jeg redd. Jeg blir altså pensjonist uten å vite hva kjærlighetssorg er og den opplevelsen er jeg kjempeglad for å ha unngått. Anonymkode: 622a1...11e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Dere er to forskjellige personer, og går derfor også for forskjellige typer menn. Om du alltid er den som dumper, så går du for menn du egentlig ikke passer sammen med, eller så kjeder du deg lett. Kanskje er du også emosjonelt avstumpet og klarer derfor ikke å oppnå en ektefølt, nær kontakt med andre. Blir din venninne alltid dumpet, så kan det være fordi hun går etter feil type menn som ikke verdsetter kvalitetene hun har. Jeg er selv den som alltid har dumpet. Hvorfor? Jeg er emosjonelt avstumpet. Jeg blir ikke forelsket, og får fort avsmak om noen blir veldig forelsket i meg, og gjør det da slutt. Jeg sluttet å date i midten av 20-årene fordi det var tungt å måtte såre mann etter mann etter mann. Jeg er også, generelt, lykkeligere alene enn i et forhold. 10år singel nå, og det skal jeg være resten av livet. Anonymkode: 6c445...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå