AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg har en tendens til å bare drømme dritt, uten et eneste unntak. Kan huske én drøm jeg hadde for 13 år siden som var fin, ellers handler alt bare om skandaler og store omveltninger i livet. Nå har jeg valgt en ny karrierevei, og tror du ikke jeg nå, rett før eksamen, skal drømme om at jeg har valgt feil vei i livet, og at jeg kommer til å slite med økonomien? Disse drømmene gjør meg så innmari stressa, jeg er redd det blir en slags selvoppfyllende profeti. Beklager, må bare få det ut et sted. Nå har jeg tatt et valg og stått ved det selv om det har vært vanskelig, og så skal drømmene mine bare si meg i mot. Hva gjør dere for å drømme fint? Anonymkode: e8772...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Del Skrevet 24. mars 2023 Same 😂 Drømmer kun om utroskap og pes! Maksimalt lei Anonymkode: 810a1...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Del Skrevet 24. mars 2023 Det betyr jo ikke at det er det som skjer i virkeligheten da det betyr kanskje heller at du har en frykt for disse tingene som du ikke vedkjenner deg når du er våken. Kan hende de har litt dypere tema også - som f eks at du generelt føler deg utilpass i tilværelsen? At du tviler på evnene dine? At du frykter forandringer? Anonymkode: 7d573...c98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå