Gå til innhold

Rumpesprekken til dama er så ekstremt hårete! :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rumpesprekken til dama er mildt sagt hårete! Har prøvd å hinte en million ganger på at hun må barbere seg der bak, men hun bare nekter :( Det skjer ofte at når vi ligger i 69 så berører hårene hennes ansiktet mitt og de både lukter og kjennes forferdelig ut :( Jeg er så sliten og lei at grusom stank og svett rumpelukt slår i mot meg når hun tar av buksa.. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om jeg klarer dette mer :( Hun vil ikke barbere seg heller :( 

Anonymkode: c2f7b...5df

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der var du igjen,ja 😝

Anonymkode: 1ee21...8d9

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Si ifra skikkelig, barber og vask henne sjøl, eller finn deg ny dame. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må si til henne at du ikke orker mer sex før hun ordner opp i det. Det høres helt jævlig ut, jeg forstår ikke at du klarer. 

Anonymkode: 62091...055

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med noe av det samme, skal ikke gå inn på detaljer.. men hun tvinger meg til og slikke henne og om jeg nekter så sier hun jeg er incel og hater kvinner så må jeg gjøre det.. 

Hjelp?

Anonymkode: 50707...07a

• Liker 2
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at rumpesprekken din er mer hårfri enn hennes 

Anonymkode: 66ccc...827

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Legg deg godt til rette i 69 og dra frem pinsetten og vaskekluten 🙂

Anonymkode: bc7df...9fa

• Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Rumpesprekken til dama er mildt sagt hårete! Har prøvd å hinte en million ganger på at hun må barbere seg der bak, men hun bare nekter :( Det skjer ofte at når vi ligger i 69 så berører hårene hennes ansiktet mitt og de både lukter og kjennes forferdelig ut :( Jeg er så sliten og lei at grusom stank og svett rumpelukt slår i mot meg når hun tar av buksa.. Hva skal jeg gjøre? Jeg vet ikke om jeg klarer dette mer :( Hun vil ikke barbere seg heller :( 

Du vet at det er helt normalt at kvinner har hår der bak også ikke sant? Kan love deg at du også gror hår der, det er helt naturlig. Så kan du spørre deg selv: 

Barberer du deg i baken? 

Er du klar over hvor vanskelig dette er å gjøre selv? Det er rimelig vanskelig å gjøre på andre også uten å lage kutt osv.

Husker du å vaske baken din "før" du tar av buksa?

Forøvrig tror jeg du troller og ønsker å trampe på kvinner skjennerelt. Du bekrefter da bare det synet mange damer her inne på KG har overfor menn og gjør alle oss andre menn en bjørnetjenste, og det er ikke akkurat hyggelig... 😡

Endret av Useless
  • Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Legg deg godt til rette i 69 og dra frem pinsetten og vaskekluten 🙂

Anonymkode: bc7df...9fa

🤣🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jo dette en trolletråd, men bare som et generelt tips; å barbere baki der vil medfølge ekstrem kløe. Gå heller og få det vokset - da klør det ikke når det vokser ut. 

Anonymkode: 75558...7ed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg sliter med noe av det samme, skal ikke gå inn på detaljer.. men hun tvinger meg til og slikke henne og om jeg nekter så sier hun jeg er incel og hater kvinner så må jeg gjøre det.. 

Hjelp?

Huff det er akkurat slik jeg også har det! Hun tvinger meg ofte til å slikke henne der bak men å barbere henne får jeg ikke lov til! :( Det virker som at hun vil at jeg skal plages med dette.. Blir så sliten av dette her :( 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå er jo dette en trolletråd, men bare som et generelt tips; å barbere baki der vil medfølge ekstrem kløe. Gå heller og få det vokset - da klør det ikke når det vokser ut. 

Anonymkode: 75558...7ed

Dette er ikke en trolletråd nei, dessverre :( Hårene hennes har begynt å gro i krøller.. Og det stinker for hun vasker jo seg aldri nedentil eller bak selvom jeg ber henne om å gjøre det :( 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Huff det er akkurat slik jeg også har det! Hun tvinger meg ofte til å slikke henne der bak men å barbere henne får jeg ikke lov til! :( Det virker som at hun vil at jeg skal plages med dette.. Blir så sliten av dette her :( 

Det er jo i så fall overgrep du sliter med, ikke hår...

Anonymkode: 0d8f3...33e

• Liker 4
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

La oss si at dette ikke er trolling. Hårene får du ikke gjort noe med. Men hvis hun ikke vil vaske seg, så er det bare å finne seg ei ny dame. Dårlig hygiene er ikke greit for verken menn eller kvinner.

Anonymkode: a7146...1fc

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

🙈🙈😂

Anonymkode: 705d3...fe6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Useless skrev (20 minutter siden):

Du vet at det er helt normalt at kvinner har hår der bak også ikke sant? Kan love deg at du også gror hår der, det er helt naturlig. Så kan du spørre deg selv: 

Barberer du deg i baken? 

Er du klar over hvor vanskelig dette er å gjøre selv? Det er rimelig vanskelig å gjøre på andre også uten å lage kutt osv.

Husker du å vaske baken din "før" du tar av buksa?

Forøvrig tror jeg du troller og ønsker å trampe på kvinner skjennerelt. Du bekrefter da bare det synet mange damer her inne på KG har overfor menn og gjør alle oss andre menn en bjørnetjenste, og det er ikke akkurat hyggelig... 😡

Men det er jo nettopp det at jeg har spurt henne flere ganger om jeg skal barbere henne men da bare ler hun og sier at det skal være hårete der bak! :( Dette er så fortvilende. Hun vil virkelig at dette skal plage meg resten av livet :( Vi har vært sammen lenge nå men jeg sliter med å komme meg ut av forholdet..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun kaller meg ei kjerring om jeg ikke liker rumpen full av hår

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bra å barbere der bak, men alle må jo vaske seg. Problemet er hygiene. Rene hår lukter ikke. 

Stå opp for deg selv, ikke gjør noe du ikke vil. 

Anonymkode: 5360e...00f

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke en trolletråd nei, dessverre :( Hårene hennes har begynt å gro i krøller.. Og det stinker for hun vasker jo seg aldri nedentil eller bak selvom jeg ber henne om å gjøre det :( 

Hiv raskt på en waxing strip. Post gjerne reaksjonen hennes!

Anonymkode: 70746...b54

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ble tidlig helg i dag, kjenner jeg. Jøje meg, må virkelig vurdere å logge meg av for godt, men første skal jeg vaske underlivet og sjamponere håret foran og bak.

Anonymkode: d8bb8...a45

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...