Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det ikke ordentlig til! Følger bruksanvisningen på pakken, men alle hårene blir ikke borte! (På leggene). Vil gjerne bli glatt til imorgen. Er det vanlig at ikke voksen tar alle hår? Eller hva gjør jeg feil (jeg følger da bruksanvisningen, bruker Maryepil). Dette her tok mye lengre tid enn jeg hadde trodd :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårene må være lange nok - minst 2mm tror jeg. Og du må nok antageligvis ta dem i flere omganger. Noe vil sannsynligvis uansett være igjen fordi de ikke er lange nok til å bli dratt ut.

Skrevet

Det tar litt tid før du får den rette teknikken, jeg fikk det ikke til i det hele tatt den første gangen jeg prøvde å vokse bikinilinjen. Fortsatt får jeg ikke vekk alt håret i ett røsk, så jeg må bestandig gå over flere ganger. Til slutt er det kanskje bare noen få småhår som står igjen hist og her, dem tar jeg med pinsett.

Skrevet

Skal du få helt hårfir legger med voks, så tar det sin tid. Jeg synest det kun blir skikkelig når jeg får det gjort hos hudpleier. Jeg får ikke med småhårene. Det er viktig at hårene ikke er for lange.

Skrevet

Takk for svar. Mine hår er kanskje for lange, jeg husker ikke helt når jeg barberte sist. Hva er "beste lengden" på hårene?

Nå har jeg fått bort mesteparten, men raket av de siste stråene for da gadd jeg ikke vokse mer. Det er enkelt nok å vokse, men jeg hadde aldri tenkt at det skulle ta så lang tid (så mange ganger jeg måtte gjøre omigjen).

Godt nyttår til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...