Gå til innhold

Alle typer kvinner kan ha bollemus!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

denne tråden er inspirert av bollemus tråden

Det ser ut til at overraskende mange menn tror at hvor mer man veier hvor "verre" bollemus man har

Jeg har ikke akkurat sett kvinner i skrittet, men jeg kan godt si at hvor stor vulva man har eller annet har ikke noe å si for vekt, men genetikk. Det finnes mange vaginaer med store vulvaer på selv de tynneste jentene. 

Mvh fra kvinne 25 som har en like tynn kropp som en modell og store kjønnslepper

Anonymkode: 327ab...697

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig er det noen andre enn meg som legger merke til at noen av disse mennene har ikke peiling på kvinnekroppen

AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: d1065...a2c

AnonymBruker
Skrevet

Bollemus er ikke størrelsen på kjønnsleppene, det er et fyldig venusberg. Noen har fyldigere venusberg enn andre. Noen har mer fett på venusberget, uten at det betyr at man er overvektig. Normalt og flott er det, uansett. 

Størrelse på kjønnslepper har ingenting å si på hverken høyde eller vekt. 

Anonymkode: ecd5f...3f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bollemus er ikke størrelsen på kjønnsleppene, det er et fyldig venusberg. Noen har fyldigere venusberg enn andre. Noen har mer fett på venusberget, uten at det betyr at man er overvektig. Normalt og flott er det, uansett. 

Sorry blander ordene litt, men mener det samme som du sier

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tak for at du rettet på meg

Skrevet

Ts hadde heller ikke så peiling på kvinnekroppen😝

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det ser ut til at overraskende mange menn tror at hvor mer man veier hvor "verre" bollemus man har

Jeg har ikke akkurat sett kvinner i skrittet, men jeg kan godt si at hvor stor vulva man har eller annet har ikke noe å si for vekt, men genetikk. Det finnes mange vaginaer med store vulvaer på selv de tynneste jentene. 

Mvh fra kvinne 25 som har en like tynn kropp som en modell og store kjønnslepper

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du snakker jo ikke om bollemus her. Bollemus sitter i utformingen av skambenet. Det påvirkes verken av vekt eller livsstil, det stemmer. Men det har heller ingenting med utforming av kjønnslepper eller størrelse på vulva å gjøre. 

Anonymkode: 695ca...b19

AnonymBruker
Skrevet

min kone har ikke bollemus, men hun er definert som overvektig , jeg digger kroppen hennes.

og bollemus er det ikke noe  i veien med, det er like digg som all annen mus.

Anonymkode: 8af8e...3d7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bektefter det TS sier. Jeg liker å studere dette når jeg har mulighet og bollemus kan sitte på alle mulige fasonger kropp.

Anonymkode: c0c3d...07d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overvektig, og sist mann jeg hadde sex med, ble sjokkert over at jeg ikke hadde bollmus. Men nå ser da musen min nøyaktig lik ut som da jeg og var undervektig. Tror jeg må bli ekstremt overvektig skal den endre seg.

Anonymkode: cbb8d...9fd

AnonymBruker
Skrevet

Teit spørsmål, men jeg kommer neppe til å kjenne på ei bollemus noen gang.

Kjennes det hardt ut? Siden det er skambeinet så kjennes det kanskje ut som et kne eller lignende?

Anonymkode: a8b30...d31

Skrevet

Det er ikke bollemus før det vises gjennom bunaden! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er jo ikke pent med bollemus altså! 

Anonymkode: 14a2a...768

Joda 🙂

Anonymkode: 00a01...aca

AnonymBruker
Skrevet

Trodde bollemus bare var en barnslig betegnelse på underlivet jeg. Jeg er undervektig og har bollemus så det har definitivt ikke noe med vekt å gjøre. Er vel ingen som bare har helt stram hud og flat vulva. 

Anonymkode: 46e34...22e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke pent med bollemus altså! 

Anonymkode: 14a2a...768

Må du inn i en slik tråd og si at du ikke synes det er pent? Har du ikke lært at om man ikke har noe pent å si, så holder man munn? Du vet, folkeskikk.

Skrevet

Tråden er ryddet for seksualisert innhold og svar til dette 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...