AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Siden januar har jeg hatt én influensa og tre forkjølelser. Jeg synes det begynner å bli endel, med tanke på at jeg før bare var syk ca en gang i året. Andre som har hatt samme problem den siste tiden? Jeg tror jeg skal bestille legetime så jeg får tatt noen blodprøver, men er det noe annet jeg burde sjekke? Og er det innafor å gå til legen med dette? Anonymkode: 4105d...5ea
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Det er mange som får det på den måten etter korona. Uansett greit med en legetime hvis du føler at du ikke blir skikkelig frisk etter hver runde 👍 Anonymkode: b1eec...0eb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Vi har vært syke på skift helt siden slutten av januar, hele familien. Høy feber, leddsmerter osv. kommer og går, kommer og går. vi var også sjeldent syke før, både barn og voksne. vi driver nok og tar igjen «alt» etter all tiden i karantene og lockdowns. Anonymkode: f461f...2a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå