AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Har aldri vært den beste på sosiale relasjoner, og vært veldig sjenert. Har fått god tone med kvinner, men blir liksom aldri noe mer en vennskap. Har en form for angst tror jeg. Får følelsen av å være dum og mindreverdig. Prøver å være en så ok person som mulig og opptrer vennlig, men inni meg er jeg liten. Høres nok idiotisk ut. Plutselig er man nærmere 40, uten å ha oppnådd det mange mener er stort. Anonymkode: 27691...7cd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Tittelen er dårlig skrevet, burde ha stått "aldri hatt sex" Anonymkode: 27691...7cd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Sex er oppskrytt. Bruk energien på andre ting. Anonymkode: d4faf...70d 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Hvorfor gi opp? Hva oppnår du med det? Du trenger samtidig ikke å stresse med det heller, selv om du ikke er ung. Nei, du høres ikke ideotisk ut. Du må bare fortsette å (klisjealarm!) jobbe med deg selv, for å få bedre selvtillit, uten at jeg skal påberope meg å sitte med fasiten på hva det innebærer. Kanskje får du aldri noe gjennombrudd på damefronten, men hvis du slutter å utvikle deg er et liv i ensomhet enda mer sannsynlig. Anonymkode: 124d0...ef0 1
Andro Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Dersom du oppretter en datingprofil, og er helt åpen og ærlig kan det hende at du treffer en kvinne som synes at dette er en fordel. Enten fordi hun er sjenert og uerfaren selv, eller fordi det høres fristende ut å lokke utpå en mann og gi ham denne første gleden. Du vinner ingenting om du ikke prøver. 4 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Andro skrev (4 minutter siden): Dersom du oppretter en datingprofil, og er helt åpen og ærlig kan det hende at du treffer en kvinne som synes at dette er en fordel. Enten fordi hun er sjenert og uerfaren selv, eller fordi det høres fristende ut å lokke utpå en mann og gi ham denne første gleden. Du vinner ingenting om du ikke prøver. En dårlig ide. Anonymkode: 21e02...120
Andro Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En dårlig ide. Anonymkode: 21e02...120 Hvorfor mener du at ærlighet er en dårlig ide? 2
Forundret.. Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tittelen er dårlig skrevet, burde ha stått "aldri hatt sex" Anonymkode: 27691...7cd Faen da Einstein! Du skjønte hva han mente. Altså, det er jo så råttent å rakke ned på noen som nettopp har gitt uttrykk for at han føler seg dum og mindreverdig. Skam deg! TS, ikke gi opp. Du må bare prøve å se om du finner noen du liker og så bør du prøve å satse. 7
Gjest Refreng Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Har aldri vært den beste på sosiale relasjoner, og vært veldig sjenert. Har fått god tone med kvinner, men blir liksom aldri noe mer en vennskap. Har en form for angst tror jeg. Får følelsen av å være dum og mindreverdig. Prøver å være en så ok person som mulig og opptrer vennlig, men inni meg er jeg liten. Høres nok idiotisk ut. Plutselig er man nærmere 40, uten å ha oppnådd det mange mener er stort. Anonymkode: 27691...7cd Hva mener du med at du føler deg dum og mindreverdig? Er det når du snakker med kvinner at du føler dette? Er det med kvinner du er interessert i? Er det når du tenker på å flørte?
umAxa Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Har aldri vært den beste på sosiale relasjoner, og vært veldig sjenert. Har fått god tone med kvinner, men blir liksom aldri noe mer en vennskap. Har en form for angst tror jeg. Får følelsen av å være dum og mindreverdig. Prøver å være en så ok person som mulig og opptrer vennlig, men inni meg er jeg liten. Høres nok idiotisk ut. Plutselig er man nærmere 40, uten å ha oppnådd det mange mener er stort. Anonymkode: 27691...7cd For det første må du være på vakt på er at resultatet av å være snart 40 og jomfru er at du selv begynner å definere din egen identitet etter dine manglende erfaring. Det sier seg selv kan lede til svært selvsabboterende for dine fremtidige utsikter hos kvinner, enten om vi snakker om å bli skallet, sin lave høyde eller andre årsaker som viser at man definerer seg selv av sine mangler. Ingen kvinner er tiltrukket av en mann som fokuserer på sine negative sider, men det finnes kvinner som er tiltrukket av en mann som i det minste kjemper og fikser sine sider, så all håp er ikke ute. I en alder av snart 40 kan vi alle være enig med at du er i en uvanlig situasjon. Jeg ville ikke lenger satt tillit til "den vanlige metoden" ettersom den har ikke virket før med å bare være deg selv; så treffer du noen snart. Hadde det virket, hadde du aldri vært her med din situasjon. Her må sterkere medisin på banen. For det andre, det er ikke idiotisk hva du føler; jeg tror på din følelse av svekket oppnåelse og erfaring i livet absolutt farger deg i din hverdag og din selvtillit og din helhetlige kompetanse som en mann. Hvor nå enn din opprinnelige angst kommer fra, så forsterker bare angsten din av å føle seg mindreverdig. Å ikke lykkes med det motsatte kjønn seksuelt er ikke noe å feie under teppet, selv om enkelte her inne påstår at sex er bare oppskrytt. De som kommer med slike påstander lever ikke i din situasjon på hver innpust og utpust. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 1 hour ago, Forundret.. said: Faen da Einstein! Du skjønte hva han mente. Altså, det er jo så råttent å rakke ned på noen som nettopp har gitt uttrykk for at han føler seg dum og mindreverdig. Skam deg! TS, ikke gi opp. Du må bare prøve å se om du finner noen du liker og så bør du prøve å satse. Sjekket du AB-koden på de to innleggene? 😄 Anonymkode: fb35e...0c8 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 Du skal selvsagt ikke gi opp. Men ikke fokuser på at du skal ha SEX, fokuser heller på å treffe en kvinne du liker og har god kjemi med. Så kommer det der med sexen etter hvert. Dette ordner seg. Anonymkode: a2b2a...9dd 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #13 Skrevet 24. mars 2023 reis til utlandet og møt ei potensiell kone der. kan kvinner reise til utlandet for sæd, så kan du i det minste reise til utlandet å møte voksne samtykkende mennesker som kan velge å dele livet med deg. at du lar deg kneble fordi x,y,z er dumt, du har dette ene livet. nyt det. Anonymkode: 847ec...957
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 Sex er faktisk ikke viktig.. Det går av seg selv hvis du bare treffer rett dame. Anonymkode: cd9bf...aff
Forundret.. Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekket du AB-koden på de to innleggene? 😄 Anonymkode: fb35e...0c8 Haha 😂 Nei, jeg ble bare så irritert at jeg blåste ut. Sorry TS ☺️ Endret 24. mars 2023 av Forundret.. 2
visp Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 Forundret.. skrev (4 timer siden): Haha 😂 Nei, jeg ble bare så irritert at jeg blåste ut. Sorry TS ☺️ Huff, jeg holdt på å kalle personen et rasshøl 1
Endorfin Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 Synd du føler det slik. Er det noe du kan gjøre for og få bedre selvtillit ? F.eks mer trening og aktivitet eller lignende ?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor gi opp? Hva oppnår du med det? Du trenger samtidig ikke å stresse med det heller, selv om du ikke er ung. Nei, du høres ikke ideotisk ut. Du må bare fortsette å (klisjealarm!) jobbe med deg selv, for å få bedre selvtillit, uten at jeg skal påberope meg å sitte med fasiten på hva det innebærer. Kanskje får du aldri noe gjennombrudd på damefronten, men hvis du slutter å utvikle deg er et liv i ensomhet enda mer sannsynlig. Anonymkode: 124d0...ef0 Har nylig vært gjennom et relasjonskurs. Var interessant, ikke at det tok for seg forholde mellom mann og dame, nødvendigvis. Anonymkode: 27691...7cd
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 Forundret.. skrev (7 timer siden): Haha 😂 Nei, jeg ble bare så irritert at jeg blåste ut. Sorry TS ☺️ Haha skrev det på en belærende måte kanskje, så om noen andre hadde skrevet det, hadde det jo virket som en veldig uhøffelig ting. Så de forstår jeg 😆 Anonymkode: 27691...7cd 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #20 Skrevet 24. mars 2023 Jobb med deg selv, lær deg å bli glad i den du er. Selvsikkerhet er sexy! Også finnes det mange som ikke bryr seg om hvor mye erfaring menn har. Han jeg holder på med nå er 28 år og mistet jomfrudommen til meg for noen mnd siden. Han var åpen og ærlig fra starten av, og jeg synes uansett bare at det er hyggelig å være noens første. Du er ikke alene og du skal ikke være flau! Anonymkode: 5c978...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå