Gå til innhold

Kan man lukte runking?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da har du vært uheldig med kvinneunderliv. Det lukter ikke hvis man ikke har bakteriell vaginose (som nesten alle får fra tid til annen, men det vanlige er å ikke ligge med folk når man har en sånn infeksjon), eller ikke vaska seg på flere dager.

Jeg er kvinne selv og har aldri luktet noe av sæd, men har ved et par anledninger opplevd at det lukter av peisen fordi de ikke har vasker ordentlig under forhuden og det er så ekkelt, da kaster jeg inn håndkle ass. 

Anonymkode: a4371...262

Jeg har neppe vært uheldig med samtlige av 30-40 kvinneunderliv. Om du virkelig tror at det er luktfritt har du nok dårlig luktesans....

Jeg har ikke sagt at det lukter vondt, men det lukter "kjønn".

Anonymkode: bfa53...454

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har neppe vært uheldig med samtlige av 30-40 kvinneunderliv. Om du virkelig tror at det er luktfritt har du nok dårlig luktesans....

Jeg har aldri luktet på noen andres kvinneunderliv enn mitt eget. Og mine ekser har fortalt meg at det ikke lukter eller smaker noe som helst av meg ihvertfall. Men nå ligger jeg ikke med noen uten å ha vaska meg innenfor de seneste timene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri luktet på noen andres kvinneunderliv enn mitt eget. Og mine ekser har fortalt meg at det ikke lukter eller smaker noe som helst av meg ihvertfall. Men nå ligger jeg ikke med noen uten å ha vaska meg innenfor de seneste timene. 

Så hvis du fingrer deg selv (etter å ha badet) så lukter det ingenting av fingrene dine etterpå?

Selv om turen går rett fra dusj til seng, så lukter det alltid noe (ikke vondt) om jeg fingrer dem. Det er nok meningen, feromoner og slikt.

Jeg har aldri påstått at det lukter gammel fisk eller noe, bare en mild duft som er noe annet enn "ingenting" og som lukter godt...i alle fall for meg, som mann. Kanskje du ikke har så god luktesans som du tror? Jeg vet ikke, men det høres veldig rart ut....

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da lyver de til deg fordi du faktisk lukter vondt, for alle lukter kjønn. Det er ikke mulig å være 100% luktfritt. 

Anonymkode: 90209...e43

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da lyver de til deg fordi du faktisk lukter vondt, for alle lukter kjønn. Det er ikke mulig å være 100% luktfritt. 

Anonymkode: 90209...e43

Hvis jeg hadde lukta vondt tror jeg ikke de ville slikka meg frivillig hver dag i 3 år 😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så hvis du fingrer deg selv (etter å ha badet) så lukter det ingenting av fingrene dine etterpå?

Selv om turen går rett fra dusj til seng, så lukter det alltid noe (ikke vondt) om jeg fingrer dem. Det er nok meningen, feromoner og slikt.

Jeg har aldri påstått at det lukter gammel fisk eller noe, bare en mild duft som er noe annet enn "ingenting" og som lukter godt...i alle fall for meg, som mann. Kanskje du ikke har så god luktesans som du tror? Jeg vet ikke, men det høres veldig rart ut....

Lukter ingenting av fingrene ved onanering etter jeg har vaska meg nei. Hvis ikke jeg har vasket meg på et døgn, så ja, da lukter det "kjønn" fordi man tisser og tørker seg med papir. Det er det det blir lukt av, "utfloden" lukter ikke noe, men kan smake syrlig/salt. 

Skrevet

Det er renslighet, eller rettere manglende renslighet som lukter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, det lukter av både sæd, pikk, opphisselse og sex/runking. At du ikke har noen spesielt velutviklet luktesans betyr ikke at underliv og sex er luktfritt. 

Anonymkode: 18489...6f0

Hvordan kan testosteron og opphisselse lukte?

Anonymkode: a49e4...541

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvis jeg hadde lukta vondt tror jeg ikke de ville slikka meg frivillig hver dag i 3 år 😂 

Er man kåt så gir man f 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får da ikke vasket bort det som kommer innenifra uansett om du er mann eller dame. Jeg har smakt både mann og dame, og alle har smak og lukt i større eller mindre grad. Damer smaker ofte mer dess lenger man holder på og til mer saft som kommer ut.

Anonymkode: d3c67...53d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennesker tiltrekkes av mye, og lukt er en av de tingene. Hvis kjønn ikke hadde lukta noe så hadde mye falt bort. Det skal ikke lukte vondt, men noe skal det lukte, det er helt normalt.

Alle mennesker har sin egen kroppslige lukt også. Hvis mannen min har dusja og ikke har tatt på noe annen lukt så lukter han veldig søtelig, oppe med nakken. En lukt som har gjort meg enda mer tiltrukket av han, og er litt av grunnen til at vi er gift og har barn sammen.

Anonymkode: d93fa...cfd

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så klart lukter det kjønn. Dama over her som påstår at hun kun lukter joghurt naturell har neppe spesielt god luktesans. De fleste menn like fittelukt. 

Anonymkode: 49c66...33d

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sperm lukter vaffelrøre

Anonymkode: 217c9...f7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sperm lukter vaffelrøre

Anonymkode: 217c9...f7a

Vaffelrøre lukter jo ikke ille

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så klart lukter det kjønn. Dama over her som påstår at hun kun lukter joghurt naturell har neppe spesielt god luktesans. De fleste menn like fittelukt. 

Anonymkode: 49c66...33d

Screenshot_20230324_164349_Samsung Internet.jpg

Gjest Warrior
Skrevet

Nei det lukter ikke. Har aldri luktet det i alle fall. Hvordan skulle det lukte i så fall?

AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (Akkurat nå):

Nei det lukter ikke. Har aldri luktet det i alle fall. Hvordan skulle det lukte i så fall?

I følge mange her, sæd:p

Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I følge mange her, sæd:p

Hvis det blir liggende rester ja, men ikke med god hygiene lukter det. 

AnonymBruker
Skrevet
Warrior skrev (1 minutt siden):

Hvis det blir liggende rester ja, men ikke med god hygiene lukter det. 

Er vel svært få som runker langs veggen 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kjenne det selv. 

Etter at jeg har brukt dildo og onanert så lukter jeg. Nei det lukter ikke bakteriell vaginose. 

Haha, en gang naboen min skulle hjelpe meg med noe, så er jeg ganske sikker på at han fikk en liten "viff" (hadde onanert ganske mye tidligere på dagen). Og, nei jeg stænker ikke.. Tror nok heller menn, synes det lukter godt. 

Han ble ihvertfall veldig stresset med at han måtte hjem til kone og barn, bare sånn helt plutselig. 😂🙈

Og hun over her som sier at sæd lukter vaffelrøre. Jeg er enig! .. 🤣

Anonymkode: 326f1...86b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...