Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns dere det er greit at kjæresten tilbyr/låner bort senga til en annen av det motsatte kjønn? Bor ikke sammen.

Anonymkode: 52d13...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt i hvordan situasjon det skulle skjedd, men det hadde vel gått greit. Han har sofa han kan sove på, eventuelt "overnattingsgjesten". 

• Liker 1
Skrevet

Ble litt forvirret over spørsmålet jeg også... Kan du utdype TS?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis han sover i senga sammen med vedkommende, men eller ser jeg ikke problemet?🤔

Anonymkode: af5cf...880

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er dama? Og hvorfor skal han låne bort senga si? Det kommer an på mye, men mest sannsynlig ikke greit her i gården😄

Anonymkode: f198c...0af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spørre andre om en en rykende uenig sjøl? 
Det er din mening som teller 😇

Anonymkode: 0a46b...f86

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør hva han vil med sin egen seng. Skal han ha besøk av person med ryggvondt er det høflig om han selv sover på sofaen og lar gjesten bruke den beste soveplassen uavhengig av kjønn.

Anonymkode: 888d3...e48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke lånt bort senga mi til noen, for den er en helt privat plass for meg selv. Deler ikke med fremmede. 

Anonymkode: 2a5e0...f3d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han gjør hva han vil med sin egen seng. Skal han ha besøk av person med ryggvondt er det høflig om han selv sover på sofaen og lar gjesten bruke den beste soveplassen uavhengig av kjønn.

Anonymkode: 888d3...e48

Men altså, er det virkelig innenfor å invitere en annen dame på overnattingsbesøk når man har kjæreste? Jeg tror de aller færreste menn ville ha godtatt at kjæresten lånte senga til en annen mann mens hun også sov i det samme huset. 

Anonymkode: 1539e...200

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Det var ikke en venninne.. rettere sagt et diffust bekjentskap som noen kompiser prakket på han for å ta vare på. Men som noen andre skrev her så er det slik for meg og, at mitt soverom og seng er privat. Forbeholdt meg og min partner. Jeg ble ikke sint eller noe, men jeg har nok andre grenser enn hva han har. Så her må det litt kommunikasjon til. Vet egentlig ikke hvor dette forholdet ender i det hele tatt. Alt er litt usikkert akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 8.34):

Syns dere det er greit at kjæresten tilbyr/låner bort senga til en annen av det motsatte kjønn? Bor ikke sammen.

Øh, nei.

Anonymkode: a0f60...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...