AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Er det mange tro? Som lever sammen uten å være kjærester mer? Rundt i området vi bor, tror jeg det er mange. Vi gjør det selv. Flere? Anonymkode: 601c6...dbb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Tror det gjelder nesten samtlige par. Helt sjukt at man i 2023 enda ikke har innsett at det er naturstridig å forvente at et samliv skal vare livet ut. Anonymkode: 2b90d...bac 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det mange tro? Som lever sammen uten å være kjærester mer? Rundt i området vi bor, tror jeg det er mange. Vi gjør det selv. Flere? Anonymkode: 601c6...dbb Jeg vil tro det gjelder de fleste. Norge er ikke et samfunn som er tilpasset liv som alenemor eller alenefar. Det er billigere å være 2 for boliglån, billån, egentlig alle regninger. Ikke minst av hensyn til barnepass. Anonymkode: 2f562...8cb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tror det gjelder nesten samtlige par. Helt sjukt at man i 2023 enda ikke har innsett at det er naturstridig å forvente at et samliv skal vare livet ut. Anonymkode: 2b90d...bac Snakk for deg selv. Hilsen gift i 20 år og fremdeles lykkelige og forelsket. Når man ikke klarer å finne noen å leve sammen med er det sikkert deilig å føle seg bedre ved å innbille seg at alle par bare holder sammen av plikt. Anonymkode: e7f7e...239 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Det er vell helt greit å være bare samboere, familie og venner? Man kan ikke være stormene forelsket hele tiden. Alle par som har valgt å dele et helt liv sammen går vell gjennom ulike faser. Forelskelsen kommer og går i perioder. Småbarnsfasen er jo spesielt krevende. Livet er ikke en to timers romantisk Hollywood film. Anonymkode: 7e8ba...75a 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vell helt greit å være bare samboere, familie og venner? Man kan ikke være stormene forelsket hele tiden. Alle par som har valgt å dele et helt liv sammen går vell gjennom ulike faser. Forelskelsen kommer og går i perioder. Småbarnsfasen er jo spesielt krevende. Livet er ikke en to timers romantisk Hollywood film. Anonymkode: 7e8ba...75a Jeg tror det er mye sannhet i det. Anonymkode: 33597...ba5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 Jeg er gift med min sjelevenn og vi elsker å være sammen og planlegge fremtiden vår når barna har flyttet ut! Da skal vi reise masse og kose oss! Har vært gift i 20 år:) Anonymkode: 1096a...e81 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå