AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Del Skrevet 24. mars 2023 Jeg har en del restegarn som jeg ønsker å gi vekk. Har hørt at man gi vekk til kvinner i fengsel som vil strikke. Hvor leverer jeg det i Bergensområdet? Hvis ikke det kan gis til fengsel, er det andre som kunne trengt garn? Anonymkode: f41c8...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Del Skrevet 24. mars 2023 Mange skoler og barnehager tar imot garn. Men det bør være skikkelig garn, ikke masse syntetisk/akryl, og ikke bare masse smårester. Anonymkode: aaf32...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Del Skrevet 24. mars 2023 høre med kirkensbymisjon? Anonymkode: 13567...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange skoler og barnehager tar imot garn. Men det bør være skikkelig garn, ikke masse syntetisk/akryl, og ikke bare masse smårester. Anonymkode: aaf32...3e2 Helt feil, de tar imot smårester også, og garnkvaliteten er heller ikke viktig. Det kan bli dusker, fingerhekling, småpynt, flettearmbånd osv. Anonymkode: bfd6a...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Del Skrevet 24. mars 2023 Frivillighetssentraler, barnehager, skoler, flyktningstjenesten, blå kors, røde kors, kirkens bymisjon f.eks. Er det babyull kan du høre med amandaprosjektet, de strikker til premature. Anonymkode: c8ffc...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Del Skrevet 28. mars 2023 Du kan gi garnet til en av kvinnene som sitter utenfor kjøpesenterne og strikker og selger produktene sine. Anonymkode: eb116...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå