AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Hei. Min samboer tror jeg festrøyker og ferierøyker. Ja det gjør jeg, jeg røyker på fest/i trivelig lag og når vi er på ferie, men faktum er at jeg også røyker på vei til jobb, og av og til ellers hvis muligheten byr seg. Kunne jeg likegodt røyket fast? Nei, fordi det hjelper å holde forbruket nede både mtp helse og kostnad, og i tillegg er smugrøyken så vanvittig mye bedre, en gleder seg til anledningen byr seg og virkelig nyter den! Er det moralsk forkastelig eller ok å fortsette slik? Anonymkode: 6a51d...ed9 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Jeg gjør det samme hehe Anonymkode: 78602...a84
Maestro Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Er faktisk moro og smugrøyke. Haha. Og som du sier, er mer glede av sigaretten i øyeblikkene man får tatt seg et blås - i smug 😎 1
Hjelpsom Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Min samboer tror jeg festrøyker og ferierøyker. Ja det gjør jeg, jeg røyker på fest/i trivelig lag og når vi er på ferie, men faktum er at jeg også røyker på vei til jobb, og av og til ellers hvis muligheten byr seg. Kunne jeg likegodt røyket fast? Nei, fordi det hjelper å holde forbruket nede både mtp helse og kostnad, og i tillegg er smugrøyken så vanvittig mye bedre, en gleder seg til anledningen byr seg og virkelig nyter den! Er det moralsk forkastelig eller ok å fortsette slik? Anonymkode: 6a51d...ed9 Du bestemmer jo over egen kropp. Og så lenge det ikke går ut over deres felles økonomi så er det jo ikke en stor krise. Og han har sikkert skjønt at du tar deg en røyk ekstra i ny og ne. Jeg "sluttet" selv for 8+ år siden, men nå tar jeg meg alltid en røyk når jeg er ute å tar meg en langtur. Er godt å belønne seg selv med en skikkelig dose nikoting etter 5 km ut i marka, før man snur å går hjem igjen. 🙂
Einus Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Kos deg med siggen din du. 👍 Har selv tanke om å slutte, men finner ikke motivasjon. Har forsøkt, men føler det er hardt. Har en fetter som holdt opp i 30 år og hadde lyst hver dag, det gidder jeg bare ikke. Mens en annen kamerat sluttet og har ikke tenkt på det i det hele tatt, så det er veldig forskjellig fra person til person.
Rebecca30 Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Hva faen er dette for noe tull? Røyking er jo helt jævlig, og du burde prøve å slutte helt. Men hvis du MÅ røyke, så er det jo bedre å holde forbruket nede og vente til spesielle anledninger. 🤷♀️💨💔 2
Exinferis Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 "Den bratteste økningen i risikoen for hjerte- og karsykdom går fra null til én til fire sigaretter per dag." Så det er nok mest for økonomiens del å ikke røyke så mye - helsa går til skogs selv med ganske lite forbruk har de forska seg fram til. Ikke at jeg skal være noe fordømmende - har røyka min del selv. Jeg ligger vel bare litt foran deg i løypa. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 TS, han vet det, garantert. Det er umulig å ikke kjenne den stanken av klærne dine. Så du har en tålmodig mann. Du utsetter deg for helserisiko, vil mest sannynlig eldes tidligere, du stinker, du bruker penger på dette som kunne gått til noe mer fornuftig, og du er uærlig. Jeg hadde kastet deg på dør for lenge siden. Anonymkode: f0cb4...107 3
Hjelpsom Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: TS, han vet det, garantert. Det er umulig å ikke kjenne den stanken av klærne dine. Så du har en tålmodig mann. Du utsetter deg for helserisiko, vil mest sannynlig eldes tidligere, du stinker, du bruker penger på dette som kunne gått til noe mer fornuftig, og du er uærlig. Jeg hadde kastet deg på dør for lenge siden. Anonymkode: f0cb4...107 Herrejemini for en holdning. Hadde du kastet kona/samboeren på dør fordi hun røker litt i smug så kan du ikke ha mye følelser for h*n.... 🙄
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 Ts du må kanskje bare gjøre som du vil. Men tenk over hans opplevelse av det også. Jeg har en mann som tar seg en blås innimellom, noen ganger er han ute rt par ganger en kveld, har da en digg som han "deler" opp. Andre ganger er det kun i lystig lag at han går ut. Jeg kan ikke fordra det, jeg synes at det lukter helt forferdelig. Lukten drar han jo med seg inn og h det lukter skittent. Han steller seg, til og med dusjer kanskje og hopper til sengs, og det er så vemmelig å kjenne eima fra ham. Jeg takker ikke å kysse ham for det lukter så vondt. Selv om han har pusset tenner og dusjet. Så sexlivet det er blitt påvirket av det. Om morningen så lukter soverommet "skittent" hvis han har røykt dagen før, det er som om noe siver ut av ham når han sover. Det er slik at jeg har tenkt at jeg hadde aldri involvert meg med ham den dag i dag om jeg visste at han røykte. Fordi det forringer min tilværelse både her hjemme og mitt sexliv. Anonymkode: b6505...245 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 Vi smugrøykere trenger denne private stunden . ( vi er stresset og skamfulle over den ,- men sparer egen helse og utsetter ikke andre for passiv røyking ) Jeg vil ikke sønnen min skal se meg . Heldigvis er jeg single på 4.året,og slipper alt peset med planlegging og maskering 😎 for hvert minste drag... Anonymkode: 4706c...3f8 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 Du røyker jo fast fra før om du røyker på vei til jobb. Tipper samboeren din kan smake og lukte det, etter at jeg sluttet å røyke lukter jeg selv hvor sterkt det lukter og jeg som også trodde jeg skjulte det godt hehe Anonymkode: 82d21...132 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #13 Skrevet 24. mars 2023 Haha, ja du røyker fast. Og som alle andre ikkerøykere sier: vi kan lukte det. Alltid. Selv de gangene vi ikke sier noe. Siden han ikke sier noe så godtar han det, og tenker nok at det er bedre enn at du røyker oftere. Men tro meg: lukten sitter i hud, hår og klær. Etter tyggis, pastiller og tannpuss. Etter dusj. Selv neste morgen er det en sur eim rundt deg. Anonymkode: 7b70c...f97 2
Hjelmesett Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Min samboer tror jeg festrøyker og ferierøyker. Ja det gjør jeg, jeg røyker på fest/i trivelig lag og når vi er på ferie, men faktum er at jeg også røyker på vei til jobb, og av og til ellers hvis muligheten byr seg. Kunne jeg likegodt røyket fast? Nei, fordi det hjelper å holde forbruket nede både mtp helse og kostnad, og i tillegg er smugrøyken så vanvittig mye bedre, en gleder seg til anledningen byr seg og virkelig nyter den! Er det moralsk forkastelig eller ok å fortsette slik? Anonymkode: 6a51d...ed9 haha ! du røyker fast bare litt mer begrenset. det er ikke mye som slår en god sigg. jeg fest røyker og "sommerrøyker", gleder meg hvert år til sommeren ! da blir det fort 20 - 30 om dagen, og livet smiler
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Skrevet 27. mai 2023 Hjelmesett skrev (På 24.3.2023 den 14.31): haha ! du røyker fast bare litt mer begrenset. det er ikke mye som slår en god sigg. jeg fest røyker og "sommerrøyker", gleder meg hvert år til sommeren ! da blir det fort 20 - 30 om dagen, og livet smiler Hæ 20-30 hver dag hele sommeren uansett anledning? Og så slutter du frem til neste sommer? Hvordan er det mulig?!? Men ja, det er noe helt spesielt og utrolig digg å sette seg ned med en god sigg😄 Anonymkode: 6a51d...ed9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 Smugrøyking er kult, skal du gjøre noe kult må du oftest gjøre det i smug. Bra det enda ikke er kommet luftmålere rundt omkring, kommer nok snart det også. Anonymkode: 09062...169
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 Du røyker fast, forskjellen er bare at du lyver om det. Anonymkode: 3d87f...6e5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #18 Skrevet 24. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 3.24): Jeg gjør det samme hehe Anonymkode: 78602...a84 Gjør du det samme? Hva er de beste triks for å holde det skjult?:) Anonymkode: 6a51d...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå