AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Liker menn å fortsatt bli runket/sugd hardt også etter de har kommet/fått orgasme? Jeg har lyst å runke noen i en time i strekk for å gi de en lang og god omgang som de aldri glemmer. Regner med den vil bli slapp noen ganger men da får jeg bare være litt mer hardhendt så blir den nok stiv fort igjen Anonymkode: f433c...353
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Blir ikke penis for følsom etter utløsning? Blir jo ondt da tror jeg Anonymkode: 56f58...87e 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir ikke penis for følsom etter utløsning? Blir jo ondt da tror jeg Anonymkode: 56f58...87e Den blir ikke mer følsom enn klitten våres, vi har mye mer følelse der enn menn har selv på penishodet Anonymkode: f433c...353 1
Frkego Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Mannen liker godt at jeg suger den ren etter orgasme/utløsning eller fortsetter forsiktig etter å ha svelget når jeg suger. Må være veldig forsiktig, hvis ikke er det bare ubehagelig for ham. Og hvis den hadde blitt slapp og vi skulle ha fortsatt hadde ikke din taktikk om å være hardhendt fått den stiv igjen 😅 slikke på staken og ballene, suge forsiktig, massere anus (evt. innvendig prostatastimuli) og generelt kjærtegne kroppen hans hadde derimot gjort susen. Noen ganger trenger han pause etter orgasme, andre ganger kan vi, hvis vi tar det rolig og forsiktig, fortsette med en gang. Rekorden er 9 orgasmer på ham på én omgang. Vi har forsøkt å nå denne rekorden flere ganger, men det ble med den ene gangen. Nå kan han vel oppnå 3 hvis vi tar oss god tid. Hvis du vil gi ham en «lang og god omgang» anbefaler jeg tantrisk massasje. Olje ham inn godt. Masser, stryk og klem. Ha hovedfokus på penis, men også massere resten av underlivet som pung, lyske og rumpe. Ikke la ham få orgasme, men edge flere ganger frem til du tenker det er klart for avslutning. Det lengste jeg har massert mannen slik er godt over 1 time og han fikk en ekstremt lang og sterk orgasme. Han har ligget helt avslappet på rygg med beina for det meste spredt. Jeg har variert min posisjon underveis, men for det meste sittet mellom beina hans. 4 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Som mann har jeg ofte tenkt at nå skal jeg holde på lenge. Nå ønsker jeg meg flere orgasmer, eller jeg ønsker å edge lenge. Er så kåt at jeg ser for meg å kunne holde på i evigheter. Men så skjer det samme hver gang. 3 sekunder før utløsning tenker jeg at nå blir det fint å fortsette lenge. 3 sekunder etter utløsning er bryteren slått av og jeg er null interessert i mer sex. Fokus skifter totalt. Penis er overfølsom, slapp og ferdig, men det kunne la seg løse med litt tålmodighet og stimuli. Hovedproblemet er hodet og tankene som skifter totalt modus etter utløsning. Like irriterende hver gang. Jeg er ferdig når jeg har hatt utløsning og eneste som funker er å ikke få utløsning, for da kan vi kose og holde på lenge. Anonymkode: 0ff94...32f 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Noen gjør, noen gjør ikke. Folk er forskjellige. Anonymkode: 47485...5de 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker menn å fortsatt bli runket/sugd hardt også etter de har kommet/fått orgasme? Jeg har lyst å runke noen i en time i strekk for å gi de en lang og god omgang som de aldri glemmer. Regner med den vil bli slapp noen ganger men da får jeg bare være litt mer hardhendt så blir den nok stiv fort igjen Anonymkode: f433c...353 Jo, jeg liker det. Bare fortsette å runke vilt. Går ikke lang tid før jeg får orgasme igjen og igjen. Anonymkode: df289...61e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker menn å fortsatt bli runket/sugd hardt også etter de har kommet/fått orgasme? Jeg har lyst å runke noen i en time i strekk for å gi de en lang og god omgang som de aldri glemmer. Regner med den vil bli slapp noen ganger men da får jeg bare være litt mer hardhendt så blir den nok stiv fort igjen Anonymkode: f433c...353 Vel, det blir nok en omgang mannen aldri glemmer hvis du blir mer hardhendt når du runker. Men ikke på en positiv måte... Anonymkode: 966c5...6ba 2
Einus Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 Frkego skrev (28 minutter siden): Mannen liker godt at jeg suger den ren etter orgasme/utløsning eller fortsetter forsiktig etter å ha svelget når jeg suger. Må være veldig forsiktig, hvis ikke er det bare ubehagelig for ham. Og hvis den hadde blitt slapp og vi skulle ha fortsatt hadde ikke din taktikk om å være hardhendt fått den stiv igjen 😅 slikke på staken og ballene, suge forsiktig, massere anus (evt. innvendig prostatastimuli) og generelt kjærtegne kroppen hans hadde derimot gjort susen. Noen ganger trenger han pause etter orgasme, andre ganger kan vi, hvis vi tar det rolig og forsiktig, fortsette med en gang. Rekorden er 9 orgasmer på ham på én omgang. Vi har forsøkt å nå denne rekorden flere ganger, men det ble med den ene gangen. Nå kan han vel oppnå 3 hvis vi tar oss god tid. Hvis du vil gi ham en «lang og god omgang» anbefaler jeg tantrisk massasje. Olje ham inn godt. Masser, stryk og klem. Ha hovedfokus på penis, men også massere resten av underlivet som pung, lyske og rumpe. Ikke la ham få orgasme, men edge flere ganger frem til du tenker det er klart for avslutning. Det lengste jeg har massert mannen slik er godt over 1 time og han fikk en ekstremt lang og sterk orgasme. Han har ligget helt avslappet på rygg med beina for det meste spredt. Jeg har variert min posisjon underveis, men for det meste sittet mellom beina hans. Vi er alle forskjellig og det du gjør for kjæresten din, gjør vel at du kommer til å ha han til du blir gammel dame👍 I mine øyne drømmedame 🤩 Fantastisk dame 👍👍👍
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker menn å fortsatt bli runket/sugd hardt også etter de har kommet/fått orgasme? Anonymkode: f433c...353 Individuelt. For meg er det umulig. Tortur nærmest. Jeg hadde vært truende til å klappe til noen av ren refleks, om de hadde gjort det mot min vilje. Anonymkode: eebcc...131 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 Sitat Liker menn å fortsatt bli runket/sugd hardt også etter de har kommet/fått orgasme? Det høres fælt ut, synes jeg. Som en nevner her, så er det som en bryter slås av - og interessen av sex er helt borte i det orgasmen er over. I tillegg blir det veldig følsomt og ømt - så det ville vært ubehagelig. M40 Anonymkode: 66be5...b1d 2 1
OxBall Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Liker menn å fortsatt bli runket/sugd hardt også etter de har kommet/fått orgasme? Jeg har lyst å runke noen i en time i strekk for å gi de en lang og god omgang som de aldri glemmer. Regner med den vil bli slapp noen ganger men da får jeg bare være litt mer hardhendt så blir den nok stiv fort igjen Anonymkode: f433c...353 Så lenge jeg ikke har noe valg, så er det ok. Det vil si at jeg må være bundet fast.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #13 Skrevet 24. mars 2023 Jeg liker det ikke. Vi er alle foreskjellige. Anonymkode: 84dde...ce7
Frkego Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det høres fælt ut, synes jeg. Som en nevner her, så er det som en bryter slås av - og interessen av sex er helt borte i det orgasmen er over. I tillegg blir det veldig følsomt og ømt - så det ville vært ubehagelig. M40 Anonymkode: 66be5...b1d Akkurat dette med at interessen for sex forsvinner ette orgasme, er det slik hver gang? Her er det veldig fra dag til dag med mannen. Noen ganger kan vi kjøre på og holde på i timevis selv om han får orgasme(r) og andre dager er det som dere beskriver. Hos meg som kvinne er det ofte motsatt, at orgasme gir meg enda mer lyst 🙉 Men er jeg alene er jeg ofte helt ferdig etter orgasme, null sexlyst igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 Frkego skrev (1 time siden): Akkurat dette med at interessen for sex forsvinner ette orgasme, er det slik hver gang? Her er det veldig fra dag til dag med mannen. Noen ganger kan vi kjøre på og holde på i timevis selv om han får orgasme(r) og andre dager er det som dere beskriver. Hos meg som kvinne er det ofte motsatt, at orgasme gir meg enda mer lyst 🙉 Men er jeg alene er jeg ofte helt ferdig etter orgasme, null sexlyst igjen. Her forsvinner den umiddelbart etter orgasme. Nye runder er uaktuelt og strengt tatt ikke særlig godt heller. Skal også langt mer til å få ereksjon, og ikke minst opprettholde den. Om dama er veldig våt/vid i tillegg, så er det bare å glemme samleie etter en orgasme. Det blir alt for lite friksjon. Dette kan jo være utfordrende nok uten at man har hatt orgasme først. Anonymkode: eebcc...131
Gjest Lars1009 Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som mann har jeg ofte tenkt at nå skal jeg holde på lenge. Nå ønsker jeg meg flere orgasmer, eller jeg ønsker å edge lenge. Er så kåt at jeg ser for meg å kunne holde på i evigheter. Men så skjer det samme hver gang. 3 sekunder før utløsning tenker jeg at nå blir det fint å fortsette lenge. 3 sekunder etter utløsning er bryteren slått av og jeg er null interessert i mer sex. Fokus skifter totalt. Penis er overfølsom, slapp og ferdig, men det kunne la seg løse med litt tålmodighet og stimuli. Hovedproblemet er hodet og tankene som skifter totalt modus etter utløsning. Like irriterende hver gang. Jeg er ferdig når jeg har hatt utløsning og eneste som funker er å ikke få utløsning, for da kan vi kose og holde på lenge. Anonymkode: 0ff94...32f Sånn er det dessverre.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det høres fælt ut, synes jeg. Som en nevner her, så er det som en bryter slås av - og interessen av sex er helt borte i det orgasmen er over. I tillegg blir det veldig følsomt og ømt - så det ville vært ubehagelig. M40 Anonymkode: 66be5...b1d Støttes 100%. Mann 45. Anonymkode: e950a...337
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 Har aldri hørt om menn som liker det. De jeg har spurt sier at det er vondt å bli stimulert etter at de har fått orgasme eller at de er helt døde der nede så penis ikke blir hard igjen uansett Anonymkode: f6f53...644 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 Frkego skrev (3 timer siden): Akkurat dette med at interessen for sex forsvinner ette orgasme, er det slik hver gang? Her er det veldig fra dag til dag med mannen. Noen ganger kan vi kjøre på og holde på i timevis selv om han får orgasme(r) Det er slik hver gang ja. Jeg blir øm og mister lyst og ereksjon. Tankene endrer seg umiddelbart også - fra ensidig orgasmefokus til tanker som "Jeg er sulten - hadde ikke jeg noen kyllingvinger i kjøleskapet?" og at "Jøss, så mye søl - jeg tror jeg henter et håndkle". Det er pussig, for det skjer i løpet av et par sekunder. Hvis jeg skal bli værende og kose noe mer med dama (som hun ofte forventer), så må jeg overstyre følelsene mine. Men: Lysten kommer jo tilbake igjen. Det er varierende hvor lang tid det tar - alt fra 10 minutter til et par timer. Jeg er litt nysgjerrig: Hvis mannen din kan holde på kontinuerlig, etter å ha fått orgasme - så er han nok en sjelden fugl. Og veldig heldig! Men har han trent seg opp til å bli multiorgasmisk? Og har orgasme uten utløsning? (det er noe jeg ønsker å utforske selv) Eller klarer han å fortsette å knulle, selv etter utløsning? Anonymkode: 66be5...b1d
Frkego Skrevet 24. mars 2023 #20 Skrevet 24. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er slik hver gang ja. Jeg blir øm og mister lyst og ereksjon. Tankene endrer seg umiddelbart også - fra ensidig orgasmefokus til tanker som "Jeg er sulten - hadde ikke jeg noen kyllingvinger i kjøleskapet?" og at "Jøss, så mye søl - jeg tror jeg henter et håndkle". Det er pussig, for det skjer i løpet av et par sekunder. Hvis jeg skal bli værende og kose noe mer med dama (som hun ofte forventer), så må jeg overstyre følelsene mine. Men: Lysten kommer jo tilbake igjen. Det er varierende hvor lang tid det tar - alt fra 10 minutter til et par timer. Jeg er litt nysgjerrig: Hvis mannen din kan holde på kontinuerlig, etter å ha fått orgasme - så er han nok en sjelden fugl. Og veldig heldig! Men har han trent seg opp til å bli multiorgasmisk? Og har orgasme uten utløsning? (det er noe jeg ønsker å utforske selv) Eller klarer han å fortsette å knulle, selv etter utløsning? Anonymkode: 66be5...b1d Multiorgasme har vi kun oppnådd den ene gangen og det er flere år siden. Vi har forsøkt flere ganger, men vi får det altså ikke til. De gangene vi kan fortsette etter orgasme varierer det om han bare kan fortsette å knulle til neste orgasme kommer eller om vi må ta er avbrekk hvor jeg suger eller kjærtegner ham på annet vis. Jeg elsker de gangene han bare fortsetter! Må ofte tørke unna lit sæd underveis samt at ereksjonen kan svikte litt like etter første utløsning, men den holder seg stiv nok til å fortsette og den blir raskt helt stiv igjen. Andre ganger er han helt ferdig etter orgasme slik som du beskriver 😊 Mulig det har sammenheng med hvor mye og ofte vi har sex og hvorvidt han runker, men vi har aldri tenkt over hvordan det ene påvirker det andre. Når han runker alene får han kun til én orgasme før han er ferdig, men med meg kan han få få flere, som regel opp til 3, men spesielt den tredje krever ekstra arbeid. Orgasme nummer to kan han ofte ta på rappen. Han får ikke orgasme uten utløsning, men det er noe vi ønsker å prøve. Han kan få rene prostataorgasmer hvor vi ikke rører penis, men det kommer utløsning da også. Eneste treningen han har gjort er edging og at han praktiserer «soft touch»-runking når han runker selv. Han sier at han føler mye mer etter at han begynte med det og at ereksjonen kjennes sterkere. Endret 24. mars 2023 av Frkego 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå