AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Jeg begynte å chatte med en fyr som så veldig empatisk ut, men kjefter meg huden full når jeg bemerker at vi kanskje ikke er helt match. Han fyrte seg veldig opp og sa at "sånne folk som meg" gjør dating så vanskelig fordi jeg "dømmer". Vel det var massevis av røde flagg, han var veldig irritabel og negativ, og antok en del negativt om meg. Det er klart at jeg ikke tør å treffe en skummel sint og fremmed mann bare for å være "grei" Og ikke rart folk blir ghosta når det finnes så sinte menn på disse appene. Det er dritskummelt å være ærlig når folk blir så forbannet av å bli avvist. Anonymkode: 231dc...51f 6 13 4
Krist1an Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men kjefter meg huden full når jeg bemerker at vi kanskje ikke er helt match øøøøøø, merkelig fyr. Heldigvis så må du jo ikke ha noe med han å gjøre. Håper du har bedre lykke med den neste 🙂 2
Endorfin Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Huff jaja , bedre han avslører sitt sanne jeg på appen en på date 15
Jeg-er-anonym Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg begynte å chatte med en fyr som så veldig empatisk ut, men kjefter meg huden full når jeg bemerker at vi kanskje ikke er helt match. Han fyrte seg veldig opp og sa at "sånne folk som meg" gjør dating så vanskelig fordi jeg "dømmer". Vel det var massevis av røde flagg, han var veldig irritabel og negativ, og antok en del negativt om meg. Det er klart at jeg ikke tør å treffe en skummel sint og fremmed mann bare for å være "grei" Og ikke rart folk blir ghosta når det finnes så sinte menn på disse appene. Det er dritskummelt å være ærlig når folk blir så forbannet av å bli avvist. Anonymkode: 231dc...51f Er mange som blir ghostet ubegrunnet dessverre, men noen, slik som han du nevner, fortjener jo det mer eller mindre☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Ja jeg har også opplevd at de fleste mennene på Tinder som jeg sier pent fra til at jeg ikke syns vi er noe god match, så blir de sure, kaller meg stygg, hore, dømmende, overfladisk osv. Dette er etter at vi har chattet og jeg ser at vi er altfor forskjellige i personlighet og livsstil, ønsker forskjellige ting eller fordi de har vist dårlige holdninger. Så jeg har bare begynt å ghoste menn der når jeg skjønner at de ikke er noe for meg. Gidder ikke bli mer kjefta på for å avvise når jeg bare er snill og respektfull og får dritt igjen 🙄 Anonymkode: 14a27...71c 10 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Har ingen dårlig samvittighet for å slette matcher som blir frekke, ubehagelige eller begynner hinte om sex med en gang. Mange som mangler sosiale antenner på Tinder dessverre Anonymkode: 97f63...2cd 10
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 En ble sint fordi jeg sa pent ifra om at jeg ikke var interessert i sex med en gang. 😂 Anonymkode: cd50e...cfb 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Det er egentlig kjempebra test da, å avvise. Da merker man jo om personen er stabil i følelsene eller ikke. Anonymkode: 231dc...51f 10 1
exictence Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har møtt mange menn på Tinder. Absolutt ingen av de har vist sinne. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg begynte å chatte med en fyr som så veldig empatisk ut, men kjefter meg huden full når jeg bemerker at vi kanskje ikke er helt match. Han fyrte seg veldig opp og sa at "sånne folk som meg" gjør dating så vanskelig fordi jeg "dømmer". Vel det var massevis av røde flagg, han var veldig irritabel og negativ, og antok en del negativt om meg. Det er klart at jeg ikke tør å treffe en skummel sint og fremmed mann bare for å være "grei" Og ikke rart folk blir ghosta når det finnes så sinte menn på disse appene. Det er dritskummelt å være ærlig når folk blir så forbannet av å bli avvist. Anonymkode: 231dc...51f Er jo ikke skummelt, da. Mennene vet jo ikke hvem du er, og du er vel voksen nok til å skjønne at de fleste menn ikke oppfører seg på denne måten? Ingen unnskyldning for ghosting, det der. Anonymkode: 08462...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 exictence skrev (3 timer siden): Jeg har møtt mange menn på Tinder. Absolutt ingen av de har vist sinne. Kanskje jeg tiltrekker meg sånne sinte menn da? Den først jeg snakket med nå som jeg installerte appen var sånn. Jeg ser rimelig snill og forsiktig ut av utseende, kanskje jeg ser ut som en som kan lett overkjøres. Denne mannen tok sannsynligvis noe for å bygge muskler da, for han var ganske "bola". Har hørt at man kan bli irritabel av sånt?? Anonymkode: 231dc...51f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er jo ikke skummelt, da. Mennene vet jo ikke hvem du er, og du er vel voksen nok til å skjønne at de fleste menn ikke oppfører seg på denne måten? Ingen unnskyldning for ghosting, det der. Anonymkode: 08462...ae3 Jeg ble faktisk redd. Har opplevd at folk har søkt meg opp på FB. Anonymkode: 231dc...51f 6 2
Tøvftta Skrevet 24. mars 2023 #13 Skrevet 24. mars 2023 Har også opplevd at matcher blir sint og kaller meg mye stygt når jeg skriver en høflig avvisning til dem. Skikkelig sært at de syter over ghosting også blir de sur om de får en høflig tilbakemelding om at man føler det ikke er rett! 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kanskje jeg tiltrekker meg sånne sinte menn da? Den først jeg snakket med nå som jeg installerte appen var sånn. Jeg ser rimelig snill og forsiktig ut av utseende, kanskje jeg ser ut som en som kan lett overkjøres. Denne mannen tok sannsynligvis noe for å bygge muskler da, for han var ganske "bola". Har hørt at man kan bli irritabel av sånt?? Anonymkode: 231dc...51f Det er ikke du som "tiltrekker deg sånne menn". Alle slags menn kan være sånn, det er ikke én type menn, men det er mange menn som de fleste av oss har opplevd i en eller annen sammenheng så det er helt tilfeldig at Existence ikke har opplevd det. Egentlig en veldig unødvendig kommentar fra Existence da tråden ikke handler om henne/han men sinte menn på Tinder, fremstår som litt selvskryt og pick-me girl som skal utpeke seg med at hun er bedre enn andre på en måte. Teit Anonymkode: 14a27...71c 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 Det er et utsagn som lyder «om alle andre er idioter er det sannsynlig at det er du som er idioten». Virker som du ikke matcher helt med kvalitetsmenn så antar du ikke er en kvalitetsdame. Anonymkode: 73c8f...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har ikke snakket med mange sinte menn på tinder, men synes de fleste ser ganske morske ut. Anonymkode: ca23a...ca4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 Tinder har blitt en drittapp. Anonymkode: 1f13e...edb 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er et utsagn som lyder «om alle andre er idioter er det sannsynlig at det er du som er idioten». Virker som du ikke matcher helt med kvalitetsmenn så antar du ikke er en kvalitetsdame. Anonymkode: 73c8f...8e7 🤦♀️Det er så konstruktivt å komme med kvinneundertrykking og victimblaming når kvinner forteller om menns kvinneundertrykking og bedritne holdninger til kvinner Anonymkode: 81589...b31 14 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 Veldig mange menn blir sinte når de blir avvist desverre.. Det handler om kvinnesynet dems.. Dette er hvorfor partnerdrap skjer også fordi de tåler ikke at dama vil ut av forholdet. De vil ha makten og føler seg berettiget til å få henne. Har møtt på flere sånne idioter på tinder, en av de oppsøkte meg på Facebook mange uker etter jeg hyggelig avviste han og unmatchet han og skrev truende meldinger om at jeg kom til å angre og at jeg aldri kunne gå trygt ute lenger. Heldigvis visste jeg at han bodde i en annen by enn meg men det var veldig ubehagelig Andre blir "bare" snurt og svarer teite butthurt svar som "Okey og som om du er noe modell 🤣 Du er heldig at jeg swipet på deg men skulle bare sjekke hvor billig og dum du var. Fikk bekreftet du er dum hvertfall haha lykke til!" Og det er når jeg har sagt etter å ha gitt de en ærlig sjanse at jeg ikke føler for å ta det videre 🤷♀️ Men ja det er fint å få silt de ut så fort som mulig! Anonymkode: 81589...b31 6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #20 Skrevet 24. mars 2023 Opplevde det samme selv. Ikke alle så klart, men faktisk flertallet. Ikke et overveldende flertall, men møter oftere på den sinte/sure ved en avvisning enn han som bare sier "ok, det går fint/det var dumt, lykke til videre for deg også 😊" Anonymkode: 75595...368 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå