AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Jeg har ikke ånden til å date via tinder og syns det hele bare er pes og stress. Har ingen veldig aktive chatter på gang, men en del som har skrevet 1-3 meldinger. Er ikke interessert i noen av dem men det har mest med at jeg hater tinder å gjøre og ikke at de har sagt eller gjort noe galt. Kan jeg bare slutte å svare alle og ta en pause eller burde jeg si fra at jeg har gått lei av tinder og gir opp appen? Det er sånn 5-10 dager siden sist jeg skrev noe til de, så har de svart meg og jeg har ikke svart mer etter det så egentlig er det litt teit å sende en hade melding når de på en måte allerede er ghosta? Hva burde jeg gjøre for å ikke bli oppfattet kjip? Og bryr de seg i det heletatt eller overvurderer jeg min egen rolle som er nervøs for at noen kanskje kan bli såret og lei? Blir en ond sirkel da, kanskje de også hater appen pga damer som meg som hater appen og slutter å svare Anonymkode: 79ec2...65c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Du trenger ikke si noe som helst. Bare slutt å bruk Tinder, det er en app som er designet for å ødelegge det som er verdifullt mellom mennesker. Tinder eksisterer i hovedsak for at mennesker som har lyst til å knulle i vei kan få gjøre det. Det er noen få som finner ordentlige forhold på Tinder, men de er ekstremt få og mange i mellom. Tinder er en tragedie, fordi mennesker som egentlig kunne funnet verdifulle forhold kaster bort masse tid og egenverdi på å gi bort sin egen kropp i håp om å finne noe mer, når den andre parten bare vil knulle. For min del er jeg totalt uinteressert i partnere som har knullet masse folk på Tinder. Æsj. Anonymkode: 213d3...c06 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du trenger ikke si noe som helst. Bare slutt å bruk Tinder, det er en app som er designet for å ødelegge det som er verdifullt mellom mennesker. Tinder eksisterer i hovedsak for at mennesker som har lyst til å knulle i vei kan få gjøre det. Det er noen få som finner ordentlige forhold på Tinder, men de er ekstremt få og mange i mellom. Tinder er en tragedie, fordi mennesker som egentlig kunne funnet verdifulle forhold kaster bort masse tid og egenverdi på å gi bort sin egen kropp i håp om å finne noe mer, når den andre parten bare vil knulle. For min del er jeg totalt uinteressert i partnere som har knullet masse folk på Tinder. Æsj. Anonymkode: 213d3...c06 Øhm okey... Du har enda mer dårlig syn på Tinder enn noen jeg har hørt om. Det var da fælt så bitter du var på at andre finner det de leter etter...! For min del er jeg mest lei fordi det er lite givende samtaler der og jeg har egentlig nok å fokusere på ellers i livet mitt nå. Men de to mennene jeg har møtt fra tinder tidligere har det blitt lange forhold inkl et 6 år langt samboerskap ut av, så jeg har ikke noe imot selve appen. Syns den er fin til å finne kjæreste og for de som ønsker sex er den sikkert fin til det også, men når jeg syns dating er et ork og 98% av samtalene ikke går noen vei så jeg ikke får lyst til å møte noen så mister jeg gnisten og tenker jeg har det fint som singel en stund til Anonymkode: 79ec2...65c 1
svartkatt Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Du kan fortsette å snakke med disse andre steder.. men hvis du ikke bryr deg er det vel bare å gå videre..
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 Nei du har overhode ingen meldeplikt. Bare slett appen! Er nok ikke først gang de har blitt slettet, så du tråkker ingen på tærne her ☺️ Anonymkode: df6d1...462 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du trenger ikke si noe som helst. Bare slutt å bruk Tinder, det er en app som er designet for å ødelegge det som er verdifullt mellom mennesker. Tinder eksisterer i hovedsak for at mennesker som har lyst til å knulle i vei kan få gjøre det. Det er noen få som finner ordentlige forhold på Tinder, men de er ekstremt få og mange i mellom. Tinder er en tragedie, fordi mennesker som egentlig kunne funnet verdifulle forhold kaster bort masse tid og egenverdi på å gi bort sin egen kropp i håp om å finne noe mer, når den andre parten bare vil knulle. For min del er jeg totalt uinteressert i partnere som har knullet masse folk på Tinder. Æsj. Anonymkode: 213d3...c06 Det er ikke så sjeldent som du skulle tro å bli kjent via tinder. Det er nok bare at folk ikke flagger det, og jeg tipper du ikke spør alle du blir kjent med om hvordan de møtte partneren sin. Møtte selv samboer via tinder og kjenner flere som har gjort det samme. Anonymkode: 43280...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 svartkatt skrev (18 minutter siden): Du kan fortsette å snakke med disse andre steder.. men hvis du ikke bryr deg er det vel bare å gå videre.. Merker at jeg har ikke kapasitet i livet mitt nå til flere mennesker og relasjoner å pleie Anonymkode: 79ec2...65c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Om du ikke har noen samtaler gående så er det bare å slette hele uten å si noe. Hadde du chattet med noen nå hadde det vært høflig å si fra til vedkommende. Anonymkode: 7b6c3...11f
exictence Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 Hvis du ikke er interessert i noen av dem så behøver du ikke si ifra. Bare slett tinder. Hvis du har lyst til å fortsette å chatte med en, så kan du si at du føler for å slette tinder, men hvis han vil,, kan dere godt fortsette å chatte sammen på messenger. Mitt navn er .......
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har ikke ånden til å date via tinder og syns det hele bare er pes og stress. Har ingen veldig aktive chatter på gang, men en del som har skrevet 1-3 meldinger. Er ikke interessert i noen av dem men det har mest med at jeg hater tinder å gjøre og ikke at de har sagt eller gjort noe galt. Kan jeg bare slutte å svare alle og ta en pause eller burde jeg si fra at jeg har gått lei av tinder og gir opp appen? Det er sånn 5-10 dager siden sist jeg skrev noe til de, så har de svart meg og jeg har ikke svart mer etter det så egentlig er det litt teit å sende en hade melding når de på en måte allerede er ghosta? Hva burde jeg gjøre for å ikke bli oppfattet kjip? Og bryr de seg i det heletatt eller overvurderer jeg min egen rolle som er nervøs for at noen kanskje kan bli såret og lei? Blir en ond sirkel da, kanskje de også hater appen pga damer som meg som hater appen og slutter å svare Anonymkode: 79ec2...65c Hei Jeg pleier å si ifra om det er noen jeg har skrevet med i noen dager, feks. Bare at hei, av div private grunner så sletter jeg denne appen. Er ikke klar for å date noen nå. Og så slett. Så vet personen ihvertfall hva som har skjedd. Synes det er fint. Anonymkode: 942ad...6e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå