AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Har kjøpt Vom storfe til hunden vår mange ganger og fargen på disse bollene har vært mer gråbrun på farge og fin konsistens. Men de siste posene som er kjøpt, så er de mer grå enn brun og ikke noe rødt blod som det pleier når de er tint. Konsistensen også litt merkelig. Kanskje litt grovere eller kornete. Ble usikker på om de var ok. Kjøpte i dag heller en annen smak og en vom storfe i pølse for å se om den var annerledes og kanskje kom fra annen produksjon. (Ikke samme butikk heller). Men denne storfe pølsen var verre. Innholdet var helt lysegrå og merkelig konsistens. Ville ikke servere dette til hunden min. Så det ble kylling vom på han i kveld. Skal snakke med butikk, men andre som har erfart det samme? Anonymkode: 998d7...849
Arx Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Du har ikke kjøpt taste storfevom da? Den er gråere og stinker 🤢 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Arx skrev (5 timer siden): Du har ikke kjøpt taste storfevom da? Den er gråere og stinker 🤢 Min tanke også. Men jo vondere den lukter, jo bedre er den i følge min hund. Anonymkode: 73b1d...805
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Arx skrev (5 timer siden): Du har ikke kjøpt taste storfevom da? Den er gråere og stinker 🤢 Neida, jeg har kjøpt taste storfevom. Legger ved bilde av pakning og innhold. 🥴 Anonymkode: 998d7...849
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Jeg ville sendt bildet til Vom direkte å spurt om de har gjort noe. Har kjøpt slik til hunden min og da har den vær rød og frisk i fargen. Lukter det normalt? Anonymkode: 532ce...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Arx skrev (6 timer siden): Du har ikke kjøpt taste storfevom da? Den er gråere og stinker 🤢 Misforstod deg i sted, men har alltid kjøpt denne sorten her. Den har aldri sett slik ut. Tror ikke jeg har sett andre enn taste på butikken… 🤔 Anonymkode: 998d7...849
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ville sendt bildet til Vom direkte å spurt om de har gjort noe. Har kjøpt slik til hunden min og da har den vær rød og frisk i fargen. Lukter det normalt? Anonymkode: 532ce...9c8 Synes den lukter mindre enn normalt. De lukter normalt litt sterk lukt. Men ikke denne. Anonymkode: 998d7...849
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Fargen så ikke bra ut. Er de nylig tint på bildet? Mater du med kun vom? Anonymkode: 38500...20d 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fargen så ikke bra ut. Er de nylig tint på bildet? Mater du med kun vom? Anonymkode: 38500...20d Nettopp tint på bildet. Kjøpte den på formiddagen og lå den til tining. Så slik ut da den ble åpnet senere på dagen. Mater normalt med noen vom boller og litt tørrfór. Anonymkode: 998d7...849
Arx Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Neida, jeg har kjøpt taste storfevom. Legger ved bilde av pakning og innhold. 🥴 Anonymkode: 998d7...849 Det er jo taste storfevom, les på pakken 🙈 Den skal være grå og stinke. Helt normalt. Jeg har foret på vom siste 10 åra.
Arx Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Misforstod deg i sted, men har alltid kjøpt denne sorten her. Den har aldri sett slik ut. Tror ikke jeg har sett andre enn taste på butikken… 🤔 Anonymkode: 998d7...849 Ah ok. Sikker på at du ikke har kjøpt taste storfe tidligere?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 Vom taste storfe og vom taste storfeVOM er to forskjellige produkter. Den første er hovedsaklig kjøtt, mens den andre er innvoller (vom/magesekk). Denne er grå og lukter merkelig. Anonymkode: ca140...ff6 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 Arx skrev (8 timer siden): Ah ok. Sikker på at du ikke har kjøpt taste storfe tidligere? Da jeg først skrev her, så kjente jeg ikke til de to forskjellige sortene der. Leste bare Taste og storfe jeg. 🙈 Men, jeg har kjøpt taste storfe kjøttboller mange ganger. Det var denne jeg først reagerte på farge og konsistens. Da jeg kjøpte denne pølsen, så viste det seg at det var storfevom og ikke den vanlige storfe. Så det er riktig som du skriver, at det ikke er denne på bildet jeg har pleid å kjøpe. Så sikkert ikke rart jeg ble så overrasket over fargen. Men likevel så var også de vanlige kjøttbollene av merke taste storfe rar på fargen. (Har dobbelt sjekket i frysen her at det er taste storfe. Den med lysebrun stripe og ikke blå). Kjøttbollene hadde som nevnt annen farge og konsistens, men det var ikke noe rødt blod heller som normalt etter tining. Rart. Hunden ville ikke ha. Ang den storfevom på bildet, skal den virkelig være så lys grå? Luktet nesten ikke noe heller. Anonymkode: 998d7...849
Arx Skrevet 25. mars 2023 #15 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Da jeg først skrev her, så kjente jeg ikke til de to forskjellige sortene der. Leste bare Taste og storfe jeg. 🙈 Men, jeg har kjøpt taste storfe kjøttboller mange ganger. Det var denne jeg først reagerte på farge og konsistens. Da jeg kjøpte denne pølsen, så viste det seg at det var storfevom og ikke den vanlige storfe. Så det er riktig som du skriver, at det ikke er denne på bildet jeg har pleid å kjøpe. Så sikkert ikke rart jeg ble så overrasket over fargen. Men likevel så var også de vanlige kjøttbollene av merke taste storfe rar på fargen. (Har dobbelt sjekket i frysen her at det er taste storfe. Den med lysebrun stripe og ikke blå). Kjøttbollene hadde som nevnt annen farge og konsistens, men det var ikke noe rødt blod heller som normalt etter tining. Rart. Hunden ville ikke ha. Ang den storfevom på bildet, skal den virkelig være så lys grå? Luktet nesten ikke noe heller. Anonymkode: 998d7...849 Ja den er lys grå.
Sportsidioten Skrevet 5. april 2023 #16 Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 22.11): Da jeg først skrev her, så kjente jeg ikke til de to forskjellige sortene der. Leste bare Taste og storfe jeg. 🙈 Men, jeg har kjøpt taste storfe kjøttboller mange ganger. Det var denne jeg først reagerte på farge og konsistens. Da jeg kjøpte denne pølsen, så viste det seg at det var storfevom og ikke den vanlige storfe. Så det er riktig som du skriver, at det ikke er denne på bildet jeg har pleid å kjøpe. Så sikkert ikke rart jeg ble så overrasket over fargen. Men likevel så var også de vanlige kjøttbollene av merke taste storfe rar på fargen. (Har dobbelt sjekket i frysen her at det er taste storfe. Den med lysebrun stripe og ikke blå). Kjøttbollene hadde som nevnt annen farge og konsistens, men det var ikke noe rødt blod heller som normalt etter tining. Rart. Hunden ville ikke ha. Ang den storfevom på bildet, skal den virkelig være så lys grå? Luktet nesten ikke noe heller. Anonymkode: 998d7...849 Late to the party - men StorfeVOM lages ikke i kjøttboller mao har du da brukt Taste Storfe før som er friskere og har blod/kjøttsaft i seg. Fargen som vist på bildet av StorfeVOM som du nå har er helt normal og ikke noe skummelt med. Jeg regner med du har fått svar , men om andre lurer så tenkte jeg å svare
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #17 Skrevet 5. april 2023 On 3/23/2023 at 10:29 PM, AnonymBruker said: Har kjøpt Vom storfe til hunden vår mange ganger og fargen på disse bollene har vært mer gråbrun på farge og fin konsistens. Men de siste posene som er kjøpt, så er de mer grå enn brun og ikke noe rødt blod som det pleier når de er tint. Konsistensen også litt merkelig. Kanskje litt grovere eller kornete. Ble usikker på om de var ok. Kjøpte i dag heller en annen smak og en vom storfe i pølse for å se om den var annerledes og kanskje kom fra annen produksjon. (Ikke samme butikk heller). Men denne storfe pølsen var verre. Innholdet var helt lysegrå og merkelig konsistens. Ville ikke servere dette til hunden min. Så det ble kylling vom på han i kveld. Skal snakke med butikk, men andre som har erfart det samme? Anonymkode: 998d7...849 Skjønner ikke at dere bruker vom. Det er direkte heslig. Anonymkode: 3eb91...ffc
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #18 Skrevet 6. april 2023 Sportsidioten skrev (På 5.4.2023 den 8.37): Late to the party - men StorfeVOM lages ikke i kjøttboller mao har du da brukt Taste Storfe før som er friskere og har blod/kjøttsaft i seg. Fargen som vist på bildet av StorfeVOM som du nå har er helt normal og ikke noe skummelt med. Jeg regner med du har fått svar , men om andre lurer så tenkte jeg å svare Kontaktet produsenten. Kjøttbollene fra Vom hadde en liten fryseskade, men ikke noe som påvirket kvaliteten. 😊 Anonymkode: 998d7...849
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #19 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner ikke at dere bruker vom. Det er direkte heslig. Anonymkode: 3eb91...ffc Heslig?? Anonymkode: 998d7...849
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #20 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skjønner ikke at dere bruker vom. Det er direkte heslig. Anonymkode: 3eb91...ffc Det er ikke jeg som skal spise det…Hunden liker det godt. Anonymkode: 998d7...849 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå