Gå til innhold

Mistenker at hunden har spist batteri selv om veterinæren ikke så noe på bildene hun tok

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig? Jeg finner ikke batteriet noe sted her hjemme. Jeg har lett overalt 

Anonymkode: 3cfae...f5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags batterier vises ikke på røntgen?

Anonymkode: 75d33...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Det er svært lite sannsynlig. Har hunden symptomer du stusser på, eller er det bare det at du ikke finner batteriet?

Eneste plassen jeg kan tenke meg et batteri kan skjule seg for en veterinær som tar bilder av hunden, det er i øvre del av spiserøret - men da ville nok hunden hatt tydelige symptomer.

Avhengig av type batteri kan de jo lett "gjemme" seg ved å ligge helt inntil noe eller undre noe. Har de rullet kan de spinne når de treffer en kant, og da kan de legge seg bak en kant som både synes usannsynlig at det ligger og vanskelig å se.

Anonymkode: a8af5...130

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hunden kan ha lekt med batteriet og det rullet under en sofa eller seng o.l. 

Anonymkode: 02049...a8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet du burde stille deg er om du klarer å passe på en hund når du ikke klarer å passe på batterier?

Anonymkode: 3e01b...738

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørsmålet du burde stille deg er om du klarer å passe på en hund når du ikke klarer å passe på batterier?

Anonymkode: 3e01b...738

Åh vær så vennlig da, ta oppgulpet ditt en annen plass. Dette er dessverre sånt som kan skje den aller beste, og TS har tatt bikkja til veterinæren. 

TS: Lite sannsynlig, den vil nok være synlig på røntgen. Har du sjekket under sofaer/reoler/tvbord osv?

Anonymkode: 8e66e...37f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...