Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt? 4 uker siden jeg fødet, og er blitt mye bedre men om blæren er skikkelig full tisser jeg automatisk uten at jeg klarer stoppe det før jeg rekker sette meg ned på do 

Anonymkode: 91f08...500

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Jeg hadde det helt likt, tisset rant to sekunder før jeg fikk satt meg ned i starten. Nå er det 6 uker siden fødsel og problemet er vekke. Gikk seg til av seg selv 😄

AnonymBruker
Skrevet

Tren, tren, tren på knipeøvelser! Med tom blære, ligg komfortabelt og gjør den samme mekanismen som når man forsøker stoppe urinstrålen når man tisser (noe man ikke må gjøre!) Hold et par sekunder, slipp, hvil et par sekunder, så gjenta.

Anonymkode: 09c04...f3c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt, jeg måtte sinnsykt tisse i det sekundet jeg så ytterdøra hjemme når jeg hadde vært ute. Det varte ei stund, tisset meg også ut om jeg nøys 😅

Anonymkode: e04b6...50e

AnonymBruker
Skrevet

Uff, ja det var skikkelig plagsomt og flaut. Rakk ikke alltid frem til do heller jeg 😔 Men du sier at det allerede er mye bedre, så vil tro det ikke er mange ukene til alt er fint. 

Anonymkode: 28da4...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det også sånn med avføring. Var skrekkelig å bæsje på seg i voksen alder. Gikk heldigvis over etter et par mnd.😪

Anonymkode: f4a77...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...