Gå til innhold

Noen som har erfaring med sunwing arguineguin seafront?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har bestilt reise dit i høstferien. Noen som har vært der og som er fornøyd eller evt ikke fornøyd ? Hvordan er all inklusive der? 

Har to barn en på 12 og en på 7

Anonymkode: e6ca1...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi har vært der to ganger med våre to gutter. Første gangen var de 1 og 4 år. Andre gangen 5 og 8. Vi likte oss godt der hele familien. Flott hotell, fine rom, fantastisk utsikt over havet, god service og mange aktiviteter for barna. Det var gangavstand til butikker og strand. 
All inclusive første gangen, og vi var fornøyde. Der var god mat i buffetene og greit å kunne hente seg mat og drikke når man ønsket. Andre gang hadde vi bare frokost, da ville vi spise litt andre steder også. 

Anonymkode: 30914...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært der mange ganger, sist nå i julen. Ungene på 11 og 7 digger det. All inclusive et godt, men vi ble lei av å spise på hotellet nå sist. Kommer ikke til å bestille med mat (annet enn frokost) neste gang. Mange gode restauranter i nærheten. 

Anonymkode: eccd0...50b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bodd der siden jeg var liten, og de har pusset opp mye siden den gang - men jeg går forbi der langs strandpromenaden hver gang vi er der nede (vi har leilighet i nærheten) og det ser kjempeflott ut! Kjenner flere som har vært der og det er positive tilbakemeldinger. Kort vei til det meste, rent og fint hotell, flott basseng, kort vei til stranden og til Arguineguin, buss/taxi-holdeplass ved siden av hotellet. Anbefaler å ta buss/taxi til Puerto Mogan eller å ta taxibåten dit forresten, hvis dere ikke har vært der da:)

Det høres ut som en flott ferie for alle mann, kos dere!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har bestilt reise dit i høstferien. Noen som har vært der og som er fornøyd eller evt ikke fornøyd ? Hvordan er all inklusive der? 

Har to barn en på 12 og en på 7

Har bodd der en gang, dog uten noen barn, Fint hotell, alle leiligheter har fantastisk utsikt over havet og god soltilgang. Stort og fint svømmebasseng. Hadde bare frokost der, men spiste på hotellet en kveld. Synes det var ganske støyende i resturanten. Noe som var negativt er at det er et stykke til nærmeste strand hvis dere vil bade i havet. Det er en veldig bratt bakke for å komme opp til veien. Og fortauene i Arguinegin er veldig smale. Og det er mye trafikk på veien fra hotellet inn til sentrum. Men det går muligens ann å gå langs sjøen. Uten at jeg prøvde det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vært der mange ganger, sist nå i julen. Ungene på 11 og 7 digger det. All inclusive et godt, men vi ble lei av å spise på hotellet nå sist. Kommer ikke til å bestille med mat (annet enn frokost) neste gang. Mange gode restauranter i nærheten. 

Anonymkode: eccd0...50b

Oki 😊 siden vi ikke har vært der før så tenkte vi all inclusive denne gangen og evt. prøve uten en annen gang. Men så er jeg redd vi blir lei også. Det jeg tenker er pluss er at barna kan spise så mye is de vil 😂 men hvordan er prisene sånn ellers ? Vil det bli noe forskjell og evt heller kun ha med frokost tror du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Måndagsbarn skrev (28 minutter siden):

Jeg har ikke bodd der siden jeg var liten, og de har pusset opp mye siden den gang - men jeg går forbi der langs strandpromenaden hver gang vi er der nede (vi har leilighet i nærheten) og det ser kjempeflott ut! Kjenner flere som har vært der og det er positive tilbakemeldinger. Kort vei til det meste, rent og fint hotell, flott basseng, kort vei til stranden og til Arguineguin, buss/taxi-holdeplass ved siden av hotellet. Anbefaler å ta buss/taxi til Puerto Mogan eller å ta taxibåten dit forresten, hvis dere ikke har vært der da:)

Det høres ut som en flott ferie for alle mann, kos dere!

Å tusen takk for tips, skal skrive ned tipset ditt 😊 vi har spart i to år og ikke vært på ordentlig ferie siden 2015 så vi vil få det så bra som mulig 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/wW7V5/svensk-ettaaring-doede-etter-fall-fra-hotellbalkong

Dit hadde aldri jeg reist pga dårlig sikkerhet. 

Anonymkode: 2c1e5...eaf

For du tror ikke dette har blitt utbedret siden 2016.....du antar at store reiseoperatører  ville ha fortsatt å bruke hotellet om så var tilfellet? Det er SJU ÅR siden.!

Anonymkode: 5a4f8...9ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

For du tror ikke dette har blitt utbedret siden 2016.....du antar at store reiseoperatører  ville ha fortsatt å bruke hotellet om så var tilfellet? Det er SJU ÅR siden.!

Anonymkode: 5a4f8...9ee

Slapp av. Reis dit du, men JEG og MIN familie skal ikke bruke penger på et hotell som hadde så dårlig sikkerhet for 7 år siden som førte til at et lite barn døde. Mulig sikkerheten er utbedret, men det hadde gitt meg dårlig følelse av å feriere på et sted der en familie opplevde sitt livs største tragedie pga dårlig sikkerhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Slapp av. Reis dit du, men JEG og MIN familie skal ikke bruke penger på et hotell som hadde så dårlig sikkerhet for 7 år siden som førte til at et lite barn døde. Mulig sikkerheten er utbedret, men det hadde gitt meg dårlig følelse av å feriere på et sted der en familie opplevde sitt livs største tragedie pga dårlig sikkerhet. 

Men en ett-toåring skal da aldri være uten oppsyn på en balkong, nesten uansett hvordan den er utformet. Foreldrene så jo ikke en gang at hun datt. Som det står i artikkelen; barn klatrer jo gjerne opp på møbler og bord. 

Og heller ikke ved bassenget, som nesten er skumlere enn en balkong. Så om du ikke klarer å ha et øye på egne småbarn bør du kanskje droppe å ta dem ut av eget hus. 

Anonymkode: 86ab4...65d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De har fått nye rekkverk på alle balkongene, høyere rekkverk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er en liten strand som heter Playa de la Lajilla (usikker på om det skrives slik) like ved hotellet, i retning Arguineguin sentrum. Der var det supert for barna å bade. Bare noen minutter å gå fra hotellet. Å gå til standa ved Anfi tar 15-20 minutt, men den er flott. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...