AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Del Skrevet 23. mars 2023 Hvis det var et selskap som hadde til formål å matche par som ønsket å gifte seg. Hadde du betalt 10 000,- NOK ? For filtreringen som gjøres å finne virkelig seriøse menn og kvinner? Som ønsker å gifte seg og etablere seg. spent på svar. Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. mars 2023 #2 Del Skrevet 23. mars 2023 Billigere å melde seg på Gift ved første blikk, da 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairy Tale Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Grüner skrev (Akkurat nå): Billigere å melde seg på Gift ved første blikk, da 😉. Enig med deg i at det er billigere ja, men vil gjerne sitere TS her "For filtreringen som gjøres å finne virkelig seriøse menn og kvinner? Som ønsker å gifte seg og etablere seg. " Vil ikke akkurat si at siste sesong av gift ved første blikk var så veeeeeldig seriøs. 😅 For å svare deg på spørsmålet ditt TS, nei det ville jeg nok ikke. Ville heller ventet og prøvd lykken på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Nei vi er heldigvis i en annen tid nå hvor forhold er basert på kjærlighet og ikke praktiske grunner eller tvang Anonymkode: 4eee4...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 23. mars 2023 #5 Del Skrevet 23. mars 2023 Sjansen for å finne den rette er så minimal, selv med profesjonell matching, at det høyst sannsynlig er bortkastede penger. Går nok like bra på gratis datingtjenester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Del Skrevet 23. mars 2023 Fairy Tale skrev (Akkurat nå): Enig med deg i at det er billigere ja, men vil gjerne sitere TS her "For filtreringen som gjøres å finne virkelig seriøse menn og kvinner? Som ønsker å gifte seg og etablere seg. " Vil ikke akkurat si at siste sesong av gift ved første blikk var så veeeeeldig seriøs. 😅 For å svare deg på spørsmålet ditt TS, nei det ville jeg nok ikke. Ville heller ventet og prøvd lykken på andre måter. Takk for ordentlig svar. Jeg var singel inntil ett år siden hvor jeg ble matchet opp med min mann av bekjente. jeg tenkte hvis det var et sted man kunne melde en slik interesse så hadde jeg absolutt gjort det lenge før. Derfor spør jeg🙈 Anonymkode: fef9e...807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Del Skrevet 23. mars 2023 aksase skrev (Akkurat nå): Sjansen for å finne den rette er så minimal, selv med profesjonell matching, at det høyst sannsynlig er bortkastede penger. Går nok like bra på gratis datingtjenester. Der er det jo mye søppel. Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. mars 2023 #8 Del Skrevet 23. mars 2023 Er redd det kanskje kan balle på seg og ende opp med at folk blir giftet bort imot sin vilje, vi mennesker har det i oss å la ting gå ut av styr Å nei, perosnlig ser jeg ikke vitsen med ekteskap om det er med en mann jeg ikke elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei vi er heldigvis i en annen tid nå hvor forhold er basert på kjærlighet og ikke praktiske grunner eller tvang Anonymkode: 4eee4...bcb Ingen som tvinger deg til noe gitt…. Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Del Skrevet 23. mars 2023 Ja, hvis jeg var singel (og yngre?) og slet med å finne en seriøs partner kunne jeg vært villig til å betale for å bli introdusert for en seriøs kjærestekandidat 😊 Anonymkode: c4940...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Del Skrevet 23. mars 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Er redd det kanskje kan balle på seg og ende opp med at folk blir giftet bort imot sin vilje, vi mennesker har det i oss å la ting gå ut av styr Å nei, perosnlig ser jeg ikke vitsen med ekteskap om det er med en mann jeg ikke elsker Det er ikke meningen at man blir giftet bort mot sin vilje eller går for noen man ikke har følelser for. Dette er vanlig matchmaking, men da mellom kun folk som har til hensikt at de ønsker å gifte seg og etablere seg. Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, hvis jeg var singel (og yngre?) og slet med å finne en seriøs partner kunne jeg vært villig til å betale for å bli introdusert for en seriøs kjærestekandidat 😊 Anonymkode: c4940...764 Jeg også🙈 Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. mars 2023 #13 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke meningen at man blir giftet bort mot sin vilje eller går for noen man ikke har følelser for. Dette er vanlig matchmaking, men da mellom kun folk som har til hensikt at de ønsker å gifte seg og etablere seg. Anonymkode: fef9e...807 Vet, men det kan plutselig ende dær. Vi ser det andre steder i verden, folk i Norge har samme hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 23. mars 2023 #14 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Der er det jo mye søppel. Anonymkode: fef9e...807 Det er godt mulig. Det har jeg ingen peiling på, for har aldri vært inne på slike tjenester, men kjenner folk som har funnet sammen på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Del Skrevet 23. mars 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): Vet, men det kan plutselig ende dær. Vi ser det andre steder i verden, folk i Norge har samme hjerne Det kan ikke _fort_ ende der nei….😳😳😳 Man blir ikke bare tvunget til å gifte seg. Hvordan skal det være mulig at matchmaking kan ende med tvang ? Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #16 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk for ordentlig svar. Jeg var singel inntil ett år siden hvor jeg ble matchet opp med min mann av bekjente. jeg tenkte hvis det var et sted man kunne melde en slik interesse så hadde jeg absolutt gjort det lenge før. Derfor spør jeg🙈 Anonymkode: fef9e...807 Det er mange som har prøvd å ha sånne tjenester, men alle har gått konkurs. Det er ikke marked for det og det blir mislykket. Anonymkode: 4eee4...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #17 Del Skrevet 23. mars 2023 Er villig til å betale for å avskaffe ekteskap generelt. Anonymkode: dcc99...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. mars 2023 #18 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan ikke _fort_ ende der nei….😳😳😳 Man blir ikke bare tvunget til å gifte seg. Hvordan skal det være mulig at matchmaking kan ende med tvang ? Anonymkode: fef9e...807 Du har mer tro på mennesker enn det jeg har 😅 Norge er et trygt land, men man finner mye sykt her som i resten av verden også. Vi har ikke en kultur som ser ned på kvinner, men hva om vi plutselig står der en dag? Sier ikke at vi skal det! Holy macaroni jeg håper ikke det 😅 Men ser hvor mye seksisme som er ute å går, den menneskelige psyken har så lett for å blusse opp rundt alvorlige ting, å ha et urasjonelt hat/undertrykkende holdning mot grupper. Jeg personlig stoler ikke nok på mennesker som en gruppe, til å kunne håndtere noe sånnt, når vær eneste gang i historien slike arrangementer har blitt brukt, har det gått kraftig utover kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #19 Del Skrevet 23. mars 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): Du har mer tro på mennesker enn det jeg har 😅 Norge er et trygt land, men man finner mye sykt her som i resten av verden også. Vi har ikke en kultur som ser ned på kvinner, men hva om vi plutselig står der en dag? Sier ikke at vi skal det! Holy macaroni jeg håper ikke det 😅 Men ser hvor mye seksisme som er ute å går, den menneskelige psyken har så lett for å blusse opp rundt alvorlige ting, å ha et urasjonelt hat/undertrykkende holdning mot grupper. Jeg personlig stoler ikke nok på mennesker som en gruppe, til å kunne håndtere noe sånnt, når vær eneste gang i historien slike arrangementer har blitt brukt, har det gått kraftig utover kvinner. Jeg giftet meg på denne måten at noen introduserte oss fordi vi begge hadde opplyst at vi ønsker å gifte oss. Jeg synes heller motsatt at det er det beste som har skjedd meg. Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #20 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er mange som har prøvd å ha sånne tjenester, men alle har gått konkurs. Det er ikke marked for det og det blir mislykket. Anonymkode: 4eee4...bcb Godt poeng. Den ser jeg. Anonymkode: fef9e...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå