Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren klipper hverken fingernegl er eller tånegler, er så lei av og mase og syns det er skikkelig ekkelt, han bare flirer det vekk og sier slik er alle skikkelige mannfolk. 

Er som og ha ett barn i hus, bare voksen 

Anonymkode: 35b5f...d57

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da klipper DU neglene hans 😊 Er han så barnslig at han ikke vil gjøre det selv, så får du gjøre det 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må selv mase om at samboer, mann 39, skal gjøre det. Så lei av å være mamman hans. 

Jeg synes det bare er digg å file neglene på henda hans, så slipper de å skrape meg. Men takler ikke bein og tær, så det får han ta selv..

Må også mase om at det stikker hår ut av nesa, hår ut av øra, ørevoksen som renner ut av øra. Ser de virkelig ikke dette selv? Og så lurer de på hvorfor vi ikke vil ligge med dem hver dag? 

Anonymkode: e42c1...071

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må selv mase om at samboer, mann 39, skal gjøre det. Så lei av å være mamman hans. 

Jeg synes det bare er digg å file neglene på henda hans, så slipper de å skrape meg. Men takler ikke bein og tær, så det får han ta selv..

Må også mase om at det stikker hår ut av nesa, hår ut av øra, ørevoksen som renner ut av øra. Ser de virkelig ikke dette selv? Og så lurer de på hvorfor vi ikke vil ligge med dem hver dag? 

Er så utrolig ekkelt og lurer på hvorfor alle menn er slik, husker jeg spurte samboer om han kunne pusse tennene en kveld før vi la oss, han hadde drukket litt og ville ha sex da svarte han 'jeg er ikke homo'

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann (49) river av tåneglene og kaster de på gulvet på loftet (hans eget kontorrom). 

Har også måttet gi beskjed om at man vasker hender etter dobesøk. 

Ja, æsj. 

Sexlyst en dabber av. 

Anonymkode: f086c...abb

• Liker 3
Skrevet

Til bursdagsgave kan du gi han et gavekort til veterinær på negleklipp.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke klippet en eneste fingernegl siden jeg var barn. Dem bare biter eller river man av.

Anonymkode: 4b682...c89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KG har løsningen på alle sånne små og ubetydelige problemer, dump han!!😆

Anonymkode: b8a9e...23a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gud bettre, for noen ekle mannfolk vi har. Gubben er så dårlig på å pusse tenna å.. Sier jeg ifra, at nå, kjære, har du noe mellom tenna.. F. Eks valmuefrø etter å ha spist rundstykke, så svarer han, ja, jeg sparer på det til senere... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Normale folk hadde sagt, å takk for at du sier ifra! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

KG har løsningen på alle sånne små og ubetydelige problemer, dump han!!😆

Ja haha 

De bør beholde mannen.

Og heller slutte dusje,slutte barbere seg, la ørevoksen gro, legge igjen rivde tånegler på badegulvet, legge igjen bæsjestriper i do. Pusse tennene ett par ganger i uka.

De  burde fise litt mer foran mannen, legge trusa med utflodrester så det synes litt til pynt på varmekablene på badet.

Komme løpende ut ved neste mensen-diare og rope ut Fyyy flate du skulle sett hva jeg la igjen i skåla! Også lukta da, døde nesten hahaha

Dra på seg ei slitt hullete bestemor truse og si jeg er ikke ei pyntedukke heller!

Anonymkode: 58b65...c7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ja haha 

De bør beholde mannen.

Og heller slutte dusje,slutte barbere seg, la ørevoksen gro, legge igjen rivde tånegler på badegulvet, legge igjen bæsjestriper i do. Pusse tennene ett par ganger i uka.

De  burde fise litt mer foran mannen, legge trusa med utflodrester så det synes litt til pynt på varmekablene på badet.

Komme løpende ut ved neste mensen-diare og rope ut Fyyy flate du skulle sett hva jeg la igjen i skåla! Også lukta da, døde nesten hahaha

Dra på seg ei slitt hullete bestemor truse og si jeg er ikke ei pyntedukke heller!

Usj, vet ikke om jeg klarer det, mannen mener det er helt normalt og være litt skitten som mann.. han sier det er barskt og jeg sier det er ekkelt..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Usj, vet ikke om jeg klarer det, mannen mener det er helt normalt og være litt skitten som mann.. han sier det er barskt og jeg sier det er ekkelt..

Og allikevel er du tiltrukket av han, og bor sammen med han? 🤣

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Å, som jeg elsker at mannen min er reinslig 🥰

Anonymkode: 0c2af...8e8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er ikke normalt nei.

Alle menn jeg kjenner, venner,ekser, eksdater, menn til venninner...dusjer hver dag, pusser tenner to ganger om dagen. Steller seg.

En kompis dumpet en date da de var sammen i to dager og hun dusjet ikke. Det ble en snakkis.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med dere tuller. Ble skikkelig kvalm av denne tråden...🤮

Anonymkode: aef51...4b7

• Liker 2
Skrevet

Hvem orker å bli fingra av en mann med lange fingernegler?.. Er det liksom "mann" å ha så lange negler at ikke damene orker at dem tar på de? tror han har misforstått...

For ingen ting er mer usexy enn å bli klort på leggene av en mann med lange tånegler 🤮

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere slike menn? Har sagt det før at KG kvinner har tapere til kjærester og barnefedre. 

Anonymkode: 14655...4c5

AnonymBruker
Skrevet
Pilga skrev (12 minutter siden):

Hvem orker å bli fingra av en mann med lange fingernegler?.. Er det liksom "mann" å ha så lange negler at ikke damene orker at dem tar på de? tror han har misforstått...

For ingen ting er mer usexy enn å bli klort på leggene av en mann med lange tånegler 🤮

Han liker og ha en pekefingernegl lang slik han kan rense nesen sin lettere, ettersom han har slitt med mye snue tidligere 

Men hadde jo håpet han kunne sluttet med uvanene..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke normalt nei.

Alle menn jeg kjenner, venner,ekser, eksdater, menn til venninner...dusjer hver dag, pusser tenner to ganger om dagen. Steller seg.

En kompis dumpet en date da de var sammen i to dager og hun dusjet ikke. Det ble en snakkis.

Høres ut som luksus, hvor finner du disse mennene ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 20.45):

Er så utrolig ekkelt og lurer på hvorfor alle menn er slik, husker jeg spurte samboer om han kunne pusse tennene en kveld før vi la oss, han hadde drukket litt og ville ha sex da svarte han 'jeg er ikke homo'

Alle menn er slett ikke slik :) 

Anonymkode: f9fb5...547

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...