Gå til innhold

Hvor mye kontakt helt i starten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og lar dere mannen ta mest kontakt og initiativ? Er ute etter noe seriøst. 

Anonymkode: 0a411...e52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg holder det med et par ganger i uka i begynnelsen. Noe mer blir masete og man går fort lei. Jeg tar kontakt når jeg føler for, spiller ikke noe teit spill om at han må ta mest kontakt 

Anonymkode: 9199e...87d

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme, leser jo alle steder at om en mann er interessert så tar han kontakt så ofte han kan. Dette er noe jeg fort kan bli litt lei av før man blir kjent med hverandre. Men samtidig dater jeg en nå, som tar ekstremt lite kontakt mellom treff og begynner å lure på hvor interessert han egentlig er. 

Anonymkode: 54248...d57

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil helst ha kontakt hver dag, men det trenger ikke være lange avhandlinger å masse chatting, det kan bli for mye av det gode. Men  en liten mld synes jeg er fint. Så litt mer noen dager. 
Min kjære var SUPER treig i starten, ikke for at han var uintressert eller noe sånn men han er nå bare slik. Nå har vi vært sammen i to år å nå er han ganske flink til å ta kontakt (vi bor ikke sammen) og holde kontakt også når han er bortreist. Men han er ikke en sånn som driver mye med mobilen når han er med andre, heller ikke når han er med meg. 

Anonymkode: fa07a...322

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker kontakt daglig, men trenger ikke å være masse meldinger eller intenst. Jeg er sånn som mister interessen hvis det blir lite kontakt og det går flere dager mellom hver melding. Det litt vanskelig å opprettholde en samtale når det går så mye tid mellom hver melding.

Min erfaring er at om en mann er interessert så tar han stort sett kontakt ganske ofte og ønsker å møtes ofte. Det kan selvfølgelig være unntak, men jeg har mest sannsynlig mistet interessen med de unntakene.

Anonymkode: eedc1...7b1

AnonymBruker
Skrevet

jeg gjør det som føles naturlig, basert på både repons og initativ fra den andre også. Og stoler på magefølelsen min. Om han viser lite interesse så kutter jeg det fort. Men det at det er lite kontakt mellom treffene trenger ikke bety noe hvis interessen er tydelig når man møtes, og han da til initativ til videre kontakt i like stor grad som meg selv.

Anonymkode: e8beb...d01

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en jeg akkurat har møtt så holder det med kontakt et par ganger i uka, tar han veldig mye kontakt så synes jeg det er litt turn off. Men når vi har møttes noen ganger og vi er ekslusive så er det helt greit med daglig kontakt.  

Anonymkode: 6678a...e26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...