Gå til innhold

Pliktsex og onani

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har pliktsex hvordan har deres onani mønster vært i gjennom tiden. 

Disclaimer !!!

Jeg tar forbehold om at dette gjelder om individ som ikke har sexlyst og behov til å være sammen med sin partner. Men har sex med vedkommende kun til å holde sammen familien. Dette gjelder ikke de som vil ha aktivt, sunt og kjærlig samliv med den de elsker. Hyppighet på sex i forhold kan reduseres i perioder pga. sykdom, barseltid osv. Vennligst ikke komplisere denne diskusjonen med slik problematikk. 

Anonymkode: 69a39...5a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste aseksuelle har solosex.

Anonymkode: 99292...61b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

De fleste aseksuelle har solosex.

Anonymkode: 99292...61b

Interessant. Hvordan ville du beskrive onani mønster hos en typisk aseksuell individ?

AnonymBruker
Skrevet

Lite av begge deler. Har man lite og sjelden sex så savner man det ikke. Er fullt mulig å 0 sex/onaniliv.

Anonymkode: eb4b5...1dc

• Liker 1
Skrevet

Fy faen, hva slags spørsmål er dette? Jeg onanerer når jeg føler for det, men det har faen meg ingenting med pliktsex å gjøre. 🙄💁‍♀️💦

Skrevet
Rebecca30 skrev (5 minutter siden):

Fy faen, hva slags spørsmål er dette? Jeg onanerer når jeg føler for det, men det har faen meg ingenting med pliktsex å gjøre. 🙄💁‍♀️💦

Dette er et spørsmål hvor man må sette seg inn i situasjonen TS beskriver. Litt høyere intellekt formulert enn vanlig…

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er spørsmålet her og hva er relevansen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere som har pliktsex hvordan har deres onani mønster vært i gjennom tiden. 

Disclaimer !!!

Jeg tar forbehold om at dette gjelder om individ som ikke har sexlyst og behov til å være sammen med sin partner. Men har sex med vedkommende kun til å holde sammen familien. 

Hva med oss som ikke har sex med partner/plikt sex, fordi vi svært sjelden har lyst? Vanskelig å skjønne hva du er ute etter.

Anonymkode: ba747...5ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er spørsmålet her og hva er relevansen?

Spørsmålet er om individer som ikke vil ha sex med partner driver med onani jevnlig. Altså er seksuelt «aktive». 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med oss som ikke har sex med partner/plikt sex, fordi vi svært sjelden har lyst? Vanskelig å skjønne hva du er ute etter.

Hva med dere? Onanerer du. Kun du kan svare det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spørsmålet er om individer som ikke vil ha sex med partner driver med onani jevnlig. Altså er seksuelt «aktive». 

Men hvorfor lurer man på det. Sex med partner og onani er 2 forskjellige ting, med ulike funksjoner.

Det er helt normalt at onanivaner er lik, uavhengig av om man har sex med partner eller ikke. I svært mange tilfeller så har det ingen sammenheng over hodet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med dere? Onanerer du. Kun du kan svare det. 

Igjen. Hva har det med sex med partner å gjøre?

Jeg onanerer akkurat like mye i perioder vi har hyppig sex, som i perioder vi har sjelden sex. Dette er helt normalt. Onani og partnersex er 2 ulike ting med 2 ulike funskjoner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Igjen. Hva har det med sex med partner å gjøre?

Jeg onanerer akkurat like mye i perioder vi har hyppig sex, som i perioder vi har sjelden sex. Dette er helt normalt. Onani og partnersex er 2 ulike ting med 2 ulike funskjoner.

jeg er nyskjerrig på hva pliktsex problematikk er begrunnet av. Er det aseksualitet, ikke være seksuelt tiltrekkt av partner osv. 

Det høres ikke ut som du har pliktsex. 

AnonymBruker
Skrevet

Bump. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...