Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er i parforhold, hvordan reagerer partneren på at dere onanerer? 

Anonymkode: 3e0eb...4a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bare fint det, mine behov dekkes og jeg blir ikke avvist fordi han tok seg en runk tidligere i uka. Om han tok seg en runk samme kveld jeg fikk lyst på sex så er han mer enn behjelpelig så jeg får lette på trykket 😊

Anonymkode: 1d62e...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du mens jeg er i rommet?

Det hadde jeg satt svært lite pris på om ikke det var endel av forspill. 

Hva han gjør i dusjen for seg selv eller sånn ellers er da bare hans hyggelige sak. 

Vi kan godt fortelle at vi har gjort det som endel av dagen 😅🤷‍♀️ Men vi foretrekker sex sammen, så da blir jo ikke stemmingen merkelig. Hadde jo ikke passet om den ene hele tiden avviste og samtidig forteller det. 

Anonymkode: 76bf9...d4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit, selvsagt.

Anonymkode: 9944e...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er bare fint det, mine behov dekkes og jeg blir ikke avvist fordi han tok seg en runk tidligere i uka. Om han tok seg en runk samme kveld jeg fikk lyst på sex så er han mer enn behjelpelig så jeg får lette på trykket 😊

Anonymkode: 1d62e...1f2

Er derfor han har et forhold ja, for å kunne runke.

Anonymkode: 479e1...3e0

Skrevet

Bare fint at hun holder lysten vedlike. Jeg håper hun har masse livaktige fantasier!

• Liker 1
Skrevet (endret)

«Skicka gärna et mms!» sånn ca sånn reagerer han. Og samme omvendt.

Endret av Lava Anne
AnonymBruker
Skrevet

Digger det, det tenner meg å se på at han runker. Og om jeg selv ikke er in the mood, digger jeg at han føler seg trygg nok på meg til å gjøre det foran meg. Hjelper gjerne til også 🙂

Anonymkode: c75df...75c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Å onanere holder lysten vedlike. Så onanerer så ofte vi har lyst begge to. Sammen eller hver for oss. De som blir brydd av at den andre onanerer kan ta seg en bolle, for det er 100% normalt, også i et parforhold!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir kåt, som regel.

Anonymkode: acc20...b5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit. Jeg tar meg en liten runde selv innimellom selv også. Jeg ser på det som egenpleie, både for han og for meg. Noen ganger trenger man bare å få ting ut av systemet, uten at det betyr at man egentlig har lyst på sex eller at man ikke har lyst på partneren sin. Syns det er sunt.

Anonymkode: 9a5d0...342

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde egentlig et positivt syn på det, men.. Mannen blir bare stille når jeg vil snakke om sånt. Har fortalt mine fantasier og hva jeg en sjelden gang masturberer til. Men får ingenting tilbake. 

Han runker hver dag når jeg er på jobb, selv i de periodene vi har hatt veldig mye sex.

Må innrømme at jeg i perioder ikke har hatt lyst på sex fordi han har runket flere ganger de timene jeg er på jobb (han er ufør) Føler meg ikke spesiell da.. 

Har liksom prøvd å bruke det til noe positivt for oss.. At han kunne fortalt hva han hadde fantasert om mens jeg var på jobb, så kunne vi hatt oss.

Viss jeg er sliten på kvelden, sier jeg at han kan ta seg en runk. At jeg liker det, og kan se på om han vil. Eller gjøre det et annet sted. Men da blir han bare stille. 

Så jeg vet ikke. 

Bare bittelitt åpenhet hadde gjort det nye bedre for meg... Vet det er teit, men føler det har blitt amen slags konkurranse mellom meg og runking 🙉

Anonymkode: f4fc2...f9c

AnonymBruker
Skrevet

Av en eller annen grunn synes jeg det er noe stakkarslig og turn off over det. Liker det absolutt ikke.

Anonymkode: dab72...d12

Skrevet

Det er ikke mitt kjønnsorgan så det er ikke mye jeg skulle ha sagt. 

Tar jeg henne på fersken så spør jeg om hun trenger hjelp. 

Skrevet

Da jeg var i forhold hadde jeg ikke noe problem med at hun onanerte og hun hadde ikke problem med at jeg gjorde det. Det er jo helt naturlig og det er jo ikke bestandig man har "ork" til sex med partner, eller partner ikke har lyst. Jeg kunne aldri vært i et forhold med noen som hadde syntes det hadde vært negativt.😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har null issues med at kjæresten min onanerer. Fint å vite at han kan ta hånd om seg, dersom jeg ikke er i form til det. 

Anonymkode: 79e34...946

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...