AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Leser tråden om hun som venter på at en gift mann skal komme seg ut av ekteskapet sitt, og blir skremt. I følge de fleste der bør hun glemme han og finne seg en annen - han har visstnok altfor mye baggasje. «Vil du ha en oppbrukt småbarnsfar med masse historie?» «Finn deg en annen.» «Barna kommer til å hate deg.» Er det holdningen? Isåfall er jeg screwed, med tre barn fra tidligere. Anonymkode: c38ed...177
svartkatt Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Du kan ikke se på det folk skriver her og tro at verden er sånn. Det er bare en brøkdel folk her inne. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Ville ikke ha mann med barn. Har to selv og synes det var nok. Fant en mann som ikke ville ha egne barn og i tillegg er dyktig med barn. Så i ingenting er umulig. Ikke engang for oss med krav. Anonymkode: af869...878
Million Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Tre unger er vel ingen hindring. Dersom han liker deg, så liker han deg. Oddsen er at han, dersom han er på din alder, også har noen unger i bagasjen. Det skjer hele tiden. Folk med unger skiller lag, og finner seg nye partnere. En mann som aldri har hatt barn selv derimot, vil kanskje steile litt ved tanken på å få tre store unger i hus. Men en sånn mann vil du vel ikke ha uansett? En som er så ulik deg selv mtp familieerfaring osv? Kvinnen som kjøpte den forrige boligen jeg og eksmannen bodde i, var en nyskilt firebarnsmor. Fire unger! Hun fant seg en ny mann etter et par-tre år, og de har nå vært sammen i flere år. Etter Facebook å dømme, er de svært så lykkelige. Om de bor sammen ennå vet jeg ikke, men det kan hende de har et sånt "annenhver uke samboere" forhold når ungeflokken er hos faren sin. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 Nah. Nå var det en mann med 3 barn jeg forelska meg i, og ikke ei dame.. det går så det suser det🤷♀️ Anonymkode: 3001a...c3b 1
Endorfin Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 Skilte med barn finner seg nye kjærester hele tiden, betyr ikke så mye om man blir glad i personen.. 1
Hjelpsom Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Leser tråden om hun som venter på at en gift mann skal komme seg ut av ekteskapet sitt, og blir skremt. I følge de fleste der bør hun glemme han og finne seg en annen - han har visstnok altfor mye baggasje. «Vil du ha en oppbrukt småbarnsfar med masse historie?» «Finn deg en annen.» «Barna kommer til å hate deg.» Er det holdningen? Isåfall er jeg screwed, med tre barn fra tidligere. Anonymkode: c38ed...177 Vel, jeg er på match nå og har kun krysset av for de som har barn eller ikke ønsker flere barn (jeg har ett). Jeg ønsker ikke flere egne barn og ikke kan jeg få det siden jeg er sterilisert, men jeg kan godt bli sammen med noen som allerede har barn, ser ikke at det skal være noen hindring siden jeg selv har barn. Det er klart, det finnes nok dem som ikke vil ha "ferdipakke", men sånn er det for alt i livet, mennesker har forskjellige behov og ønsker. Ikke ta all negativiteten her inne på KG som "sannhet".🙈
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Jeg ble alene med tre barn for 17 år siden. Så ble jeg samboer tre år etter og har vært gift i 10 år med mannen nå. Jeg tenkte akkurat som deg TS. Finner du noen som liker deg og du ham, så finner dere nok ut av det. Anonymkode: 90121...2b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Endorfin skrev (49 minutter siden): Skilte med barn finner seg nye kjærester hele tiden, betyr ikke så mye om man blir glad i personen.. Det er slik. Det er vanskelig å skille seg. Men å kalle barn for bagasje er veldig feil. Elsker du en kvinne med barn, så vil jeg si det så sterkt at du er en idiot dersom du ikke også setter pris på barna hennes. I utgangspunktet er det den naturligste ting, uten at en skal trenge seg på eller overta biologisk fars plass. Hvordan barna reagerer på en ny mann kan selvsagt være ulikt. Der må nok mor bidra litt også, for at det skal gå fint. Anonymkode: 6fbd6...70f 1
Antiviruset Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser tråden om hun som venter på at en gift mann skal komme seg ut av ekteskapet sitt, og blir skremt. I følge de fleste der bør hun glemme han og finne seg en annen - han har visstnok altfor mye baggasje. «Vil du ha en oppbrukt småbarnsfar med masse historie?» «Finn deg en annen.» «Barna kommer til å hate deg.» Er det holdningen? Isåfall er jeg screwed, med tre barn fra tidligere. Anonymkode: c38ed...177 Det er jo bare tull alt sammen! Alle har et levd liv etter noen år, med massevis av bagasje. Det er krise når et samlivsbrudd skjer, men så går tiden og de fleste tilpasser seg dette. Det er mange som finner seg en partner med slik bagasje, og den partneren de finner har også en slik bagasje. Alt handler om hvordan man takler dette og behandler sin "bagasje". Det er dette som er avgjørende, at man har lagt det av seg, bearbeidet det og er klar til å gå videre. Dette gjelder jo mange enker og enkemenn også. Barna behandler deg ut i fra hva det du er og det inntrykket du gir. De er glade i sine foreldre om de ellers er friske og det ikke har vært for mange konflikter, og blir glade når mor/far er lykkelige. Akkurat som far og mor er lykkelige når barna er det.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 aldri vært gift og har ingen barn. Ingen mann vil ha meg heller Anonymkode: 738a1...9b1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 Jada Ikke se så mørkt på det! Anonymkode: 9a9ae...6b7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 Er vel vanskeligere om man IKKE har barn etter en viss alder. Anonymkode: b30d3...cba
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 Jeg fant en mann som har tre barn med sin ekskone, og jeg har to barn med min tidligere samboer. Det går kjempefint ❤️ Anonymkode: 2b7d7...760 1
Engel Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 (endret) Jeg har 3 barn og har ikke hatt det minste problem med å finne interresserte menn. Om du er over 35 så er det mer negativt om du ikke har barn fra før. Du må ikke sammenligne med innlegg der noen venter på en som IKKE er singel, det er jo idioti. Mange av disse kommer aldri til å forlate familien, og om de gjør det så vil det fort kunne føre til at barna hater den som kom inn og ødela forholdet mellom foreldrene (selv om det selvfølgelig sjeldent er så sort hvitt). Men de som er ferdig med samlivsbrudd er det mer enn nok av. Hold deg til dem, så er det ikke noe problem. Men selvfølgelig kan det ta tid å finne en god match. Endret 24. mars 2023 av Engel
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Leser tråden om hun som venter på at en gift mann skal komme seg ut av ekteskapet sitt, og blir skremt. I følge de fleste der bør hun glemme han og finne seg en annen - han har visstnok altfor mye baggasje. «Vil du ha en oppbrukt småbarnsfar med masse historie?» «Finn deg en annen.» «Barna kommer til å hate deg.» Er det holdningen? Isåfall er jeg screwed, med tre barn fra tidligere. Anonymkode: c38ed...177 En ting som alt for sjelden diskuteres er at det en ting er antall barn, en annen ting er hvordan er barna, alder og så videre? Er det store eller voksne barn, og de er høflige og ordentlige, så er det ingen utfordring. Anonymkode: 2e617...881
exictence Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 Jeg er dame, men vil gjerne ha en mann med flere barn. Fint å ha barn og stor familie rundt seg. Samtidig ikke å ha hovedansvaret for små barn.
Hjelpsom Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 Just now, exictence said: Jeg er dame, men vil gjerne ha en mann med flere barn. Fint å ha barn og stor familie rundt seg. Samtidig ikke å ha hovedansvaret for små barn. Hmm, tar gjerne en dame med barn selv. Men tror 3 ekstra i tillegg til mitt hadde blitt i overkant for meg, da jeg kjenner mine begrensinger. Nå skal det jo sies at jeg har overrasket meg selv over hva jeg klarer, så man skal aldri si aldri 😃 1
Hmmmmmm Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 Hvis jeg blir forelsket i en med unger, så har det ingenting å si, men det er fordi jeg aldri har planer om å være noe annet en særboer. Så barna hans blir aldri mitt ansvar. At ikke flere tenker sånn, der de forenkler hverdagen sin for seg selv skjønner ikke jeg.
exictence Skrevet 24. mars 2023 #20 Skrevet 24. mars 2023 Hmmmmmm skrev (44 minutter siden): Hvis jeg blir forelsket i en med unger, så har det ingenting å si, men det er fordi jeg aldri har planer om å være noe annet en særboer. Så barna hans blir aldri mitt ansvar. At ikke flere tenker sånn, der de forenkler hverdagen sin for seg selv skjønner ikke jeg. Jo, tanken virker fin. Men det er så godt å legge seg og stå opp sammen, dele måltider mm 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå