AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Har møtt en flott mann. Vi har mye til felles, og trives godt sammen. Men han har 3 barn. Hun ene er 15, og de andre 5 og 9. Med forskjellige damer. Vet ikke helt hva jeg tenker om dette. Ville du gått inn i ey forhold med med 3 barn? Anonymkode: 7aece...db5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Jeg ville ikke gått inn i et forhold med 3 barn. Anonymkode: cc254...993 12 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Ville ikke vurdert barn med den mannen. Kunne vurdert forhold, men høres ut som et voldsomt mas for å få hverdagen til å gå opp. Anonymkode: e2e3f...d66 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Oi! Jeg ville løpt…! Anonymkode: 26609...16c 9 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 Nei,løøøøp!!! Hvordan har du tenkt å avvikle ferien og livet med han der? 3 forskjellige ekser med barn. De damene har sikker en ny type, som igjen har barn med andre damer....kabalen fra helvete! Anonymkode: 178ff...5b0 6 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 Tja, hvis det er slik at han har samvær med alle på samme tid og samarbeider godt med mødrene er det noe helt annet enn om det er utfordringer tilstede, men hvis du vil ha egne barn også ville jeg tenkt hardt på hvordan den fremtiden blir med tanke på at han aldri vil ha en særlig god økonomi med de bidragene han må ut med.. Anonymkode: 55555...ad4 1 1
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Høres ikke enkelt ut. Bør nok tenke igjennom hva det vil si for framtida. Bosituasjon, ferier og ikke minst økonomisk, dette vil koste han ganske mye, som igjen går utover deg om han ikke er rik da 😜 tenk godt over det først i allefall..
Anonym-bruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville ikke vurdert barn med den mannen. Kunne vurdert forhold, men høres ut som et voldsomt mas for å få hverdagen til å gå opp. Anonymkode: e2e3f...d66 Han vil gjerne ha flere barn. Det er han tydelig på. Helst mange barn.
Gorgonzola Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Kvinner kan, med full medsøsterlig forståelse og support, betakke seg for å inngå et forhold med en mann med 3 barn med forskjellige damer. Om en kvinne har 3 barn med 3 ulike fedre og det nye crushet trekker seg, er han en drittsekk det ikke er verd å spandere følelser på. PS! En mann med 3 barn med 3 forskjellige damer er åpenbart attraktiv, så her må du ta et verdivalg. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 Anonym-bruker skrev (2 minutter siden): Han vil gjerne ha flere barn. Det er han tydelig på. Helst mange barn. Å være 4 barnemor i rekka hadde jeg ikke engang vurdert. Anonymkode: 8bb1d...d28 10 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 Høres ut som en venn av meg. Men har er ikke singel, da. Men jeg synes alltid det er rart å tenke på at han har barn med tre forskjellige damer, for han er den mest ordentlige og reale typen jeg vet om. Føler det er noe av grunnen til at han har havnet i den situasjonen. Anonymkode: 25377...8af
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 Det ville jeg aldri vurdert, ville vel ikke ofret en slik mann et blikk engang. Åpenbart mangler han impulskontroll, evnen til å ivareta relasjoner og ikke minst tenker jeg at noe må være galt når det ikke har fungert med noen av de TRE barnemødrene. I tillegg vil dette gå kraftig ut over hans økonomi og frihet. Nei ellers takk. Anonymkode: 01354...23d 4 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har møtt en flott mann. Vi har mye til felles, og trives godt sammen. Men han har 3 barn. Hun ene er 15, og de andre 5 og 9. Med forskjellige damer. Vet ikke helt hva jeg tenker om dette. Ville du gått inn i ey forhold med med 3 barn? Anonymkode: 7aece...db5 Neineinei! 3 barn med 3 forskjellige = 3 ulike mødre å forholde seg til. Det hadde vært utfordrende nok med en barnemor og tre unger, men tre mødre? Grøss! LØP så fort du kan! Anonymkode: a9221...aea 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 Nei takk til å bli mars Riise nr 4 Anonymkode: e2e3f...d66 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har møtt en flott mann. Vi har mye til felles, og trives godt sammen. Men han har 3 barn. Hun ene er 15, og de andre 5 og 9. Med forskjellige damer. Vet ikke helt hva jeg tenker om dette. Ville du gått inn i ey forhold med med 3 barn? Anonymkode: 7aece...db5 Det er jo ikke i seg selv et automatisk rødt flagg. Det som ER et rødt flagg er dersom han ikke har valgt å ha 50/50 omrsorg, dersom han ikke kommer fremragende overens med alle 3 mødrene og hele gjengen feirer jul etc sammen. Altså - en mann med 3 barn er ikke ulik en annen mann med 3 barn. En mann som ikke er gode venner med moren/mødrene til sine barn og ikke setter sine barn før seg selv er alltid et nei - selv om han bare har en mor til dem. Her ser logistikken mer avansert ut enn for en tidligere partner, men svaret er det samme: man er venner med sin tidligere partner når man har felles barn. Ellers er man ikke et ok menneske. Anonymkode: ecea6...064
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: Nei takk til å bli mars Riise nr 4 Anonymkode: e2e3f...d66 *mrs Anonymkode: e2e3f...d66
Anonym-bruker Skrevet 23. mars 2023 #17 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Høres ut som en venn av meg. Men har er ikke singel, da. Men jeg synes alltid det er rart å tenke på at han har barn med tre forskjellige damer, for han er den mest ordentlige og reale typen jeg vet om. Føler det er noe av grunnen til at han har havnet i den situasjonen. Anonymkode: Får håpe det ikke er han da 🙈 at han jeg snakker med er singel.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #18 Skrevet 23. mars 2023 Anonym-bruker skrev (20 minutter siden): Får håpe det ikke er han da 🙈 at han jeg snakker med er singel. Tvilsomt. Han er ingen player som sjonglerer eller har overlappende forhold. Forresten stemmer det ikke med alder og barn. Men du hadde vært heldig om det var han for i motsetning til hva man skulle tro så er han en super fyr. To av forholdene hans har vært langvarige og solide. Og han stiller opp 100% for alle barna, selv om det er en utfordring med den ene gale dama han var uheldig å rote seg borti. Anonymkode: 25377...8af
Anonym-bruker Skrevet 23. mars 2023 #19 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tvilsomt. Han er ingen player som sjonglerer eller har overlappende forhold. Forresten stemmer det ikke med alder og barn. Men du hadde vært heldig om det var han for i motsetning til hva man skulle tro så er han en super fyr. To av forholdene hans har vært langvarige og solide. Og han stiller opp 100% for alle barna, selv om det er en utfordring med den ene gale dama han var uheldig å rote seg borti. Anonymkode: 25377...8af Han du kjenner har flere barn?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #20 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo ikke i seg selv et automatisk rødt flagg. Det som ER et rødt flagg er dersom han ikke har valgt å ha 50/50 omrsorg, dersom han ikke kommer fremragende overens med alle 3 mødrene og hele gjengen feirer jul etc sammen. Altså - en mann med 3 barn er ikke ulik en annen mann med 3 barn. En mann som ikke er gode venner med moren/mødrene til sine barn og ikke setter sine barn før seg selv er alltid et nei - selv om han bare har en mor til dem. Her ser logistikken mer avansert ut enn for en tidligere partner, men svaret er det samme: man er venner med sin tidligere partner når man har felles barn. Ellers er man ikke et ok menneske. Anonymkode: ecea6...064 At "hele gjengen", dvs han, hans tre barn, deres mødre og eventuelle nye menn og barn, pluss utvidet familie, feirer jul sammen er litt vel ekstremt å kreve. Anonymkode: ce695...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå