AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Jeg innhentet pris fra Storebrand, da jeg synes If er ganske dyre. Blir 6500kr billigere per år🧐Det gjelder reise, innbo, bil og ulykke. Bor i sameie, fellesutg dekker husforsikring. Pga medlemskap i huseierenes landsforbund ble det noe rabatter. Men begynner å lure på om det er noe med liten skrift jeg ikke forstår😝Egenandeler og hva som dekkes virker ganske likt If, uten at jeg orker å finkjemne hver detalj. Er folket fornøyd med Storebrand? Jeg er jo fornøyd med If, men ikke den dyre prisen😜 Anonymkode: 93239...b31
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Husk å sjekke Gjensidige også, om du først skal skifte. De har gode rabatter for medlemmer av en rekke organisasjoner. Anonymkode: 999a7...a46
Merlin Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Jeg brukte Storebrand i mange år før de solgte forsikringsdelen til IF. Har brukt IF i 24 år og er fornøyd. Har tidligere sjekket diverse "kalkulatorer" hos andre selskaper men har aldri funnet grunn til å skifte selskap. Sist jeg sjekket ba jeg om tilbud fra min bank forbindelse i Eika , men det "gode" tilbudet var ikke en krone rimeligere enn IF. Forsikringsselskaper belønner trofaste kunder med få skader. Men hadde jeg spart 6500 kroner hadde jeg nok byttet til Storebrand og kanskje også flyttet bankkontoene .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå