Gå til innhold

komme innom butikken hvor jeg jobber. Er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK! syv år har gått siden den fyren kommer innom og viser interesse uten å si et ord. Dum er jeg ikke og skjønner selvfølgelig han kommer innom pga meg, hva ellers skal man med samme vare ti ganger om dagen?

Men greia er hvorfor i allverden prater han ikke til meg. Har prøvd litt smått å snakke til han, men han bare blir redd og løper vekk. er det noen som kan tolke slikt oppførsel? 

Vet at menn kan være sære, men dette her tar kaka!!

Anonymkode: 8c497...ba7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du laget et emne om dette før, hvor du også fortalte at du hadde tilkalt vektere pga han? 😅

Om ikke, er du helt sikker på at han er interessert? Samme vare ti ganger pr dag høres litt ut som en overdrivelse 🤔

Anonymkode: 8b0d7...df2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

OK! syv år har gått siden den fyren kommer innom og viser interesse uten å si et ord. Dum er jeg ikke og skjønner selvfølgelig han kommer innom pga meg, hva ellers skal man med samme vare ti ganger om dagen?

Men greia er hvorfor i allverden prater han ikke til meg. Har prøvd litt smått å snakke til han, men han bare blir redd og løper vekk. er det noen som kan tolke slikt oppførsel? 

Vet at menn kan være sære, men dette her tar kaka!!

Anonymkode: 8c497...ba7

Nei, hadde han vært interessert så hadde han prøvd å snakke med deg.

Anonymkode: b688f...6c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager men dette sitter i ditt hode og du er nødt til å slutte å være besatt av denne mannen! Det er tyvende tråden du lager! 

Anonymkode: 69dcd...ccd

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...