Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå tror jeg ikke mannen min orker mer usikkerhet. Han sover ikke, spiser ikke, er sykt variabel i humøret. Vi har gått i lang tid og prøvd å finne tilbake til de varme følelsene, men de er ikke der lenger. Off, dette er så vondt, selv om jeg ser det kommer. Jeg føler meg nummen og utapå meg sjøl. Vetikke hva jeg vil, det er bare så enormt ubehagelig. 
K41

Anonymkode: 19a68...f92

• Liker 1
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Gjest BasicBlondie
Skrevet

Sender deg en stor klem❤️

AnonymBruker
Skrevet

Er begge to i tvil om forholdet, eller kun deg?

Anonymkode: 51f27...603

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Er begge to i tvil om forholdet, eller kun deg?

Hiver meg på denne, denne er jo ganske vesentlig... Men siden Ts skriver at hun ikke vet hva hun vil, kan det virke som det er hun som har tvil. Da skjønner jeg at det er ekstremt ille for mannen om han ønsker å fortsette forholdet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen spørøsmål til ettertanke. Trenger ikke å svare. Hva er det som holder deg igjen fra å gå? Hva er det du savner? Hva ønsker du i livet? Vil det bli bedre av å gå? Er det noe du kan gjøre for å tilfredsstille det du savner uten å gå ut av forholdet? Hva er det som har forandret seg? Hvor lenge har dere levd sammen? Har dere noen mål i livet sammen å arbeide mot? Siden det gjør vondt så må det fortsatt være noe der, hva er det? Går det å bygge på det? 

Dette er ting jeg selv prøver å besvare når jeg er I tvil. 

Håper uansett du klarer å finne ut av hva du vil. Kan også være lurt å gi deg selv en tidsfrist for å bestemme deg. Feks den datoen skal jeg ha bestemt meg for å bli hvis ikke så må jeg gå. Og så stå for besluttet og iverksette det du har besluttet. Å ha en tidsfrist, gjør at det blir et mål som du må fokusere på og det kan få tankene og følelsene i fokus. 

Anonymkode: 42e7f...f68

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen spørøsmål til ettertanke. Trenger ikke å svare. Hva er det som holder deg igjen fra å gå? Hva er det du savner? Hva ønsker du i livet? Vil det bli bedre av å gå? Er det noe du kan gjøre for å tilfredsstille det du savner uten å gå ut av forholdet? Hva er det som har forandret seg? Hvor lenge har dere levd sammen? Har dere noen mål i livet sammen å arbeide mot? Siden det gjør vondt så må det fortsatt være noe der, hva er det? Går det å bygge på det? 

Håper uansett du klarer å finne ut av hva du vil. Kan også være lurt å gi deg selv en tidsfrist for å bestemme deg. Feks den datoen skal jeg ha bestemt meg for å bli hvis ikke så må jeg gå. Og så stå for besluttet og iverksette det du har besluttet. Å ha en tidsfrist, gjør at det blir et mål som du må fokusere på og det kan få tankene og følelsene i fokus. 

Dette er gode spørsmål å tenke på. Jeg stilte meg selv slike spørsmål de 2 gangene jeg var inne på tanken på å gå, jeg kom fram til det resultatet at jeg ville bli. 

Nå endte det ikke med at vi fortsatte, da eksen valgte å gå, er sikkert derfor det ble ekstra sårt for meg 🤔

Nå virker det som Ts ikke har så mye tid å gå på om jeg har forstått det rett siden dette sliter ekstremt på mannen hennes og det virker jo som det forverrer hele prosessen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen spørøsmål til ettertanke. Trenger ikke å svare. Hva er det som holder deg igjen fra å gå? Barna. Hva er det du savner? Nærhet, intimitet, å bli sett. Hva ønsker du i livet? Harmoni. Vil det bli bedre av å gå? Vet ikke. Er det noe du kan gjøre for å tilfredsstille det du savner uten å gå ut av forholdet? Være utro. Hva er det som har forandret seg? Mye. Hvor lenge har dere levd sammen? Snart 18 år. Har dere noen mål i livet sammen å arbeide mot? Barna. Siden det gjør vondt så må det fortsatt være noe der, hva er det? Tanken på at barna må flytte mellom oss. Går det å bygge på det? 

Jeg har en tidsfrist, men jeg tror ikke mannen holder til da. Han er på felgen.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Slipp fuglen fri. Og spør aldri om å få han tilbake. 

Anonymkode: 50e02...199

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har en tidsfrist, men jeg tror ikke mannen holder til da. Han er på felgen.

TS

Du klarer ikke å ta beslutningen om å løsrive. Om han kaster inn håndkledet nå, så gjør han det enkelt for deg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du klarer ikke å ta beslutningen om å løsrive. Om han kaster inn håndkledet nå, så gjør han det enkelt for deg

Bør jeg det? Kutte nå selv om tidsfristen min er lengre fram i tid?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå tror jeg ikke mannen min orker mer usikkerhet.

Hvilken type usikkerhet er det? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Bør jeg det? Kutte nå selv om tidsfristen min er lengre fram i tid?

TS

Nei, men om han ikke vil mer, så har du ikke valg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, men om han ikke vil mer, så har du ikke valg

Åjo, han vil. Han er desperat etter at jeg skal elske han igjen.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Åjo, han vil. Han er desperat etter at jeg skal elske han igjen.

TS

Hold fast i din plan da, med å gi det litt mer tid. Det kommer nok et tidspunkt hvor du bare ikke klarer det mer. Så lenge du er ærlig med han, så vet han hva han har

Skrevet

Hvorfor dra det ut og pine dere begge? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg nå til den mannen som elsker deg. Iallefall hvis dere har barn!

Anonymkode: 0993a...e6f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hold deg nå til den mannen som elsker deg. Iallefall hvis dere har barn!

Selv om jeg ikke elsker han? Nei.

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS

Forelskelse varer aldri, og barna bør prioriteres.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

TS

Da synes jeg at du må slutte å holde han på pinebenken nå! Det du gjør nå, siden du egentlig allerede har bestemt deg er jo direkte slemt, da mannen tydeligvis er på felgen allerede.... 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Useless skrev (7 minutter siden):

Da synes jeg at du må slutte å holde han på pinebenken nå! Det du gjør nå, siden du egentlig allerede har bestemt deg er jo direkte slemt, da mannen tydeligvis er på felgen allerede.... 🙄

Utad «prøver vi.» Selv om jeg ikke har troa.
Kanskje du har rett.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...