AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 kan du og eksen din være venner? Er dere i nye forhold? Anonymkode: ca419...014
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Både jeg og mannen er venn med ene eksen min. Han var til og med mannens brudesvenn da vi giftet oss 😊 Anonymkode: e5cdf...c30 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Ja, men vi hadde nok omgåttes mindre om vi ikke hadde felles barn. Begge er i nye forhold. Anonymkode: 9b242...d48 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: kan du og eksen din være venner? Er dere i nye forhold? Anonymkode: ca419...014 Vi er svært gode venner, men vi har et felles barn, og det er tyve år siden bruddet nå. De første årene var det helt klart mer anspent, men det har blitt mer og mer naturlig med årene. Vi har valgt å feire en del høytider og andre begivenheter sammen, for ungens del, og det har fungert selv om både jeg og hun har hatt ny partner. Nå regner vi hverandre som familie, mer eller mindre, og det har aldri vært noe mer enn vennskap siden vi flyttet fra hverandre. Anonymkode: 1aa6e...0cb 2
Gjest BasicBlondie Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 Ja Og vi begge har vært i nye forhold i flere år. Vi slo opp i enighet om at vi ikke passet som noe annet enn venner, var kjærester kun under en veldig kort periode, så ingen vonde følelser. Vi var sammen såpass kort periode at de fleste ikke vet om det, da vi alltid kun har vært ansett som venner Han og dama har barn på lik alder med min og sambo sitt barn - vi møtes i ny og ned da ungene liker å leke sammen, og vi voksne synes også at det er hyggelig å møtes.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): kan du og eksen din være venner? Er dere i nye forhold? Anonymkode: ca419...014 Jeg er venner med eksene mine. Veldig god venn med en av dem. Ja jeg er i forhold. Min samboer er god venn med en eks også forresten. Anonymkode: 5f0f6...ae1
makkapakka Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 venner for husfredens skyld pga barn, er ikke i nye forhold
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): kan du og eksen din være venner? Er dere i nye forhold? Anonymkode: ca419...014 Vi rakk aldri å bli venner igjen. Jeg er i et nytt forhold. Anonymkode: 0a5cc...9ad
Jdz Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Vi var egentlig venner gjennom hele bruddet, heldigvis. Vi har begge nye forhold, men møtes av og til for en kaffe eller noe om vi begge er i samme by.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 Ikke venner med eksen. Vi har aldri hatt noen konflikter men han ikke rett navla, emosjonelt. Slutt er slutt, er hans mantra. Han svarer knapt ekser han har barn med når de vil avtale rundt ungene. Anonymkode: 3073c...606
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 Vi er venner ja. Han hjelper meg med bil, vi møtes ofte på fester, vi inviterer hverandre i bursdager og på andre sosiale ting, i tillegg til at vi ofte møtes med andre venner på quiz. Vi er begge single nå, men vi har begge hatt med oss folk vi dater på sosiale ting, og synes det er hyggelig. Jeg prøvde spleise han med bestevenninna mi også Han er en superherlig fyr, vi bare passer ikke sammen som kjærester. Anonymkode: 8fcd3...80e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 Kan omgåes, men ikke venner. Jeg er på vei inn i et forhold, men det vet ikke han. Han er i et slags avstandsforhold. Anonymkode: 55990...ea3 1
Hjelpsom Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 Vi prøvde å være venner med det har kræsjet to ganger allerede 😢. Nå har vi i allefall bestemt oss for å ikke være fiender. Forhåpentligvis klarer vi å finne tilbake til vennskapet på sikt, da jeg tror vi begge egentlig ønsker dette og det blir jo lettere å samarbeide om felles barn da. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 Kåre er kjæreste med Elise, så blir det slutt. Kåre blir sammen med Kari, Kåre forteller Kari en masse dritt om Elise. Elise og Kåre er ikke venner på sosialemedier, for Kåre må opprettholde historien sin til Kari om den onde eksen Elise. Kari går fra Kåre etter 1 til 10 år, Kåre var ikke den mannen han ga uttrykk for å være. Kåre blir da venn med Elise på sosialemedier å forteller Elise om den onde eksen Kari. Kåre blir kjæreste med Mari, Kåre forteller Mari en masse dritt om Kari. Kari og Kåre er ikke venner på sosialemedier, for Kåre med opprettholde historien sin til Mari om den onde heksen Kari. Mari går fra Kåre, Kåre var ikke den mannen han ga uttrykk for å Være. Kåre blir da venn med Kari på sosialemedier å forteller om den onde eksen Mari. Anonymkode: e51eb...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 Min x er mitt nærmeste menneske,og jeg hans. Anonymkode: 962a0...24f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #17 Skrevet 23. mars 2023 Nei. Jeg mistet all respekt for ham, dessverre. Anonymkode: 97533...c7c 1 2
Maestro Skrevet 23. mars 2023 #18 Skrevet 23. mars 2023 Eks samboer har jeg på snap, men da typ standard streak snaps, var mer sending frem og tilbake før. Slo opp mars 2018, å han hadde ny dame kort tid etter. Han jeg var sammen med da vi var 18 til 20, hadde vi ikke kontakt før i 2018 egentlig igjen. Og har det fortsatt. Treffes ikke så ofte, men han er der og en av mine nærmeste venner. Altså en venn man føler seg trygg med og kan stole på. Ikke kontakt med de andre. Fordi jeg ikke vil.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #19 Skrevet 23. mars 2023 Vi er ikke uvenner eller krangler. Men det var ikke så pene brudd, det var ikke et gjensidig oi, vi har visst vokst fra hverandre. Men mer, "du vet de tingene jeg sier til deg? De har ikke stemt på lenge og nå må du få familie med noen andre i stedet. Og forresten, du finner en annen, blir jeg sjalu selv om jeg dumpet deg mens du var forelsket i meg." Vanskelig. Jeg er nok mest venner med den første eksen min, der var det så mye drama at følelsene døde kjapt. Og så kan vi skylde på at vi var unge og dumme. Vi møttes og gikk på cafe for noen år siden. Var som å møte en gammel studievenn. Jeg synes det er fint når ekser er venner, men når jeg tenker på det andre forholdet mitt fek, så føler jeg en kombinasjon av sorg, irritasjon og et lite dryss lengsel etter det jeg trodde vi var. Vi har ikke møttes siden han flyttet fra byen noen år etter bruddet vårt. Jeg sendte ham ei eske med resten av hans ting i fjor da jeg gikk gjennom sakene mine, det var godt å bli kvitt det. Og når jeg tenker på det tredje forholdet mitt, er jeg oppgitt. Han er redd for at jeg skal hate ham fordi han var konfliktsky og slo opp på overtid. Det gjør jeg ikke, men jeg føler han selv har lagt opp til at vår relasjon må bli fjern. Jeg synes hans sentimentalitet er ekkel, han drømmer om oss da vi var nyforelsket, som om det ikke er meg i nåtid det er snakk om, og er sjalu selv om han ikke elsker meg, alt dette kom fram under/etter bruddet. Så kontakten er meldinger max noen ganger i året, vanligvis fordi han sier god jul ol. Anonymkode: 0ac32...639
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #20 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kåre er kjæreste med Elise, så blir det slutt. Kåre blir sammen med Kari, Kåre forteller Kari en masse dritt om Elise. Elise og Kåre er ikke venner på sosialemedier, for Kåre må opprettholde historien sin til Kari om den onde eksen Elise. Kari går fra Kåre etter 1 til 10 år, Kåre var ikke den mannen han ga uttrykk for å være. Kåre blir da venn med Elise på sosialemedier å forteller Elise om den onde eksen Kari. Kåre blir kjæreste med Mari, Kåre forteller Mari en masse dritt om Kari. Kari og Kåre er ikke venner på sosialemedier, for Kåre med opprettholde historien sin til Mari om den onde heksen Kari. Mari går fra Kåre, Kåre var ikke den mannen han ga uttrykk for å Være. Kåre blir da venn med Kari på sosialemedier å forteller om den onde eksen Mari. Anonymkode: e51eb...bf6 Dette slipper jeg heldigvis oppleve. Jeg hadde gått allerede i det han begynte snakke dritt om eksen sin. Folk som ikke klarer unngå drittslenging holder jeg meg unna Har man ikke noe pent å si, så kan man holde kjeft. Anonymkode: 8fcd3...80e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå