AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Har noen der ute kjøpt brukte klær på finn? Kanskje det høres dumt ut, men vurdere dette for første gang. Egentlig forstår jeg ikke hvordan dette kan gå bra Klærne er jo bare på bildet og man tar ikke på de og kjenner ikke på de fysisk. Hvordan vil de sitte og passe. Og hvordan kvalitet er det egentlig? Kom over en stilig klespakke. Der var det totalt 10 plagg. Det var mye klær Men er dette lureri eller noen som har erfraing. Del gjerne - positiv eller negativ... Anonymkode: ef915...8e8
uglejenta Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Har kjøpt en del pakker på Tise og Finn gjennom årene. Det er alltid noen av plaggene som er veldig fine, og andre som ikke passer min smak/kroppsfasong. Det er en risiko jeg er villig til å ta mtp at prisen pr plagg ofte er ganske lav. Da kan man bare selge /gi videre det man ikke vil ha. Opplever desverre at det er vanskelig å få solgt klespakker med mindre du priser det veldig lavt 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Har kjøpt mye på Finn, inkl klær. Klespakker kan være kjempekupp, men man må også regne med at ikke alt sitter perfekt. Da selger man tøyet videre. Anonymkode: d17fa...58d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har kjøpt mye på Finn, inkl klær. Klespakker kan være kjempekupp, men man må også regne med at ikke alt sitter perfekt. Da selger man tøyet videre. Anonymkode: d17fa...58d Skjønner Det var liksom 10 plagg for 250 kr. Inkludert både jakke og sko. Synes det hørtes veldig billig ut. Anonymkode: ef915...8e8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Har bare kjøpt enkeltplagg, mest kule vintage gensere og treningsjakker som godt kan være litt store og baggy. Har fungert godt. Klespakke inneholder alltid masse jeg ikke ønsker, og da gidder jeg ikke. Anonymkode: 40d69...ac1
theamor Skrevet 30. mars 2023 #6 Skrevet 30. mars 2023 Har gjort det et par ganger Ofte mangler det gode bilder av hva som er i pakkene. Noen ganger er det gøy med overraskelser, men må innrømme at mye har gått rett videre til Fretex
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #7 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 11.09): Skjønner Det var liksom 10 plagg for 250 kr. Inkludert både jakke og sko. Synes det hørtes veldig billig ut. Anonymkode: ef915...8e8 Jeg er en av de som selger merkeklær/klespakke billig på Finn. Mest for å kvitte meg med klærne fort. Mye av klærne jeg selger videre er knapt brukt. Anonymkode: dbd13...5bb
theamor Skrevet 30. mars 2023 #8 Skrevet 30. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en av de som selger merkeklær/klespakke billig på Finn. Mest for å kvitte meg med klærne fort. Mye av klærne jeg selger videre er knapt brukt. Anonymkode: dbd13...5bb Håper du tar fine bilder av de 😊
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #9 Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 10.56): Har noen der ute kjøpt brukte klær på finn? Kanskje det høres dumt ut, men vurdere dette for første gang. Egentlig forstår jeg ikke hvordan dette kan gå bra Klærne er jo bare på bildet og man tar ikke på de og kjenner ikke på de fysisk. Hvordan vil de sitte og passe. Og hvordan kvalitet er det egentlig? Kom over en stilig klespakke. Der var det totalt 10 plagg. Det var mye klær Men er dette lureri eller noen som har erfraing. Del gjerne - positiv eller negativ... Anonymkode: ef915...8e8 det virker som du ikke forstår at finn er en markedsplass med hundretusen forskjellige selgere? det går ikke an å si noe generelt om kvaliteten, og det går ikke an å si noe generelt om det er lureri. Sannsynligvis er det ikke lureri. Men kvaliteten - den kommer jo an på det enkelte plagget. Anonymkode: 734c6...720 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #10 Skrevet 31. mars 2023 uglejenta skrev (På 23.3.2023 den 11.01): Har kjøpt en del pakker på Tise og Finn gjennom årene. Det er alltid noen av plaggene som er veldig fine, og andre som ikke passer min smak/kroppsfasong. Det er en risiko jeg er villig til å ta mtp at prisen pr plagg ofte er ganske lav. Da kan man bare selge /gi videre det man ikke vil ha. Opplever desverre at det er vanskelig å få solgt klespakker med mindre du priser det veldig lavt det er mye lurere å selge ett plagg per annonse. Anonymkode: 734c6...720
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #11 Skrevet 31. mars 2023 Gull verdt når noen er under året og man suser igjennom størrelser. Kjøpt og solg mange ganger! Veldig fornøyd☺️ Jeg har gått for pakker med 100 klær til 1000kr, litt større pakker. Solgt for det samme når barnet var ferdig med størrelsen😅 Anonymkode: 5c9c9...7b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå