Gå til innhold

Hvorfor stopper ikke denne renteøkningen? Hva vil politikerne oppnå? DET ER NOK NÅ!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja nå skal jentene økes atter en gang. Jeg kjenner jeg begynner bli møkk lei. Hva er målet til de som styrer Norge i dag? Strømmen er dyr, maten er dyr, renovasjon og kommunale avgifter økes EU har bestemt at innen 2033 skal alle oss og oppusset de gamle husene sine til energi klasse C eller bedre. Flere og flere vil arbeidsledig, bedriften går konkurs, Folk jobber det var så få ting til å gå rundt. Mellom mellom

folk jobber som fy til å gå rundt.

Hvorfor midt dette kaotiske Norge med alle disse avgiftene vanskelige kår, sees det fortsatt behov for å øke rentene? Er det ikke nok nå? Folk er desperate! Jeg angrer som fy at vi gikk fra rekkehus til enebolig ikke mange måneder før denne rente økningen startet. Vi var dumme, Vi skulle ha blitt i vårt godt isolerte rekkehus

Anonymkode: d8520...b11

• Liker 12
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kort svart vil det stanse når økonomien er sunn - det vil si når folk flest slutter sløse med penger de ikke har... 

Anonymkode: 2627b...9c4

• Liker 26
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

På tide å våkne opp og se at verden er større enn Norge. Se også hvordan økonomien i våre naboland er, og resten av Europa, siden du åpenbart tror at dette er et fenomen som kun skjer i vårt land.

Politikere som ønsker at vi er en del av det større samfunnet, EU, kraftkabler og mer til, har selvsagt en påvirkning her, og de har låst oss fast i en situasjon det er vanskelig å komme ut av.

Anonymkode: adc66...a68

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja nå skal jentene økes atter en gang. Jeg kjenner jeg begynner bli møkk lei.

Problemet er, vi har en levestandard som er høyere enn vår produktivitet kan forsvare.