AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Del Skrevet 23. mars 2023 I morgen skal jeg ha utvask av leiligheten min. Kom på at jeg glemte å spørre hvordan det gjøres med betaling, men regner med man får faktura i etterkant? De har ikke sagt noe om det, står ingenting på hjemmesiden heller. noen med erfaring? Anonymkode: d4b84...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 23. mars 2023 #2 Del Skrevet 23. mars 2023 Du får nok faktura, ja. Noen bedrifter har egen vippskonto hvor du betaler på stedet til deres vippsnummer og får tilsent faktura (stemplet betalt) i etterkant. Andre sender bare papirfaktura i posten med mindre de har epostadressen din og kan sende digitalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Drizzt skrev (58 minutter siden): Du får nok faktura, ja. Noen bedrifter har egen vippskonto hvor du betaler på stedet til deres vippsnummer og får tilsent faktura (stemplet betalt) i etterkant. Andre sender bare papirfaktura i posten med mindre de har epostadressen din og kan sende digitalt. takk Anonymkode: d4b84...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Nå fikk jeg melding fra firmaet, de vil ha kontant betaling... Det var litt voldsomt syns jeg.. Det er da ikke naturlig? Anonymkode: d4b84...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nå fikk jeg melding fra firmaet, de vil ha kontant betaling... Det var litt voldsomt syns jeg.. Det er da ikke naturlig? Anonymkode: d4b84...6f2 Kontant som i kontanter på stedet, eller bare kontant som i med en gang? Hadde blitt veldig skeptisk om de ville ha det i fysiske kontanter hvertfall, og tenkt at dette er noen som driver med svart arbeid. Anonymkode: e3d97...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kontant som i kontanter på stedet, eller bare kontant som i med en gang? Hadde blitt veldig skeptisk om de ville ha det i fysiske kontanter hvertfall, og tenkt at dette er noen som driver med svart arbeid. Anonymkode: e3d97...a16 Når du sier "kontant som i kontanter på stedet eller bare kontant med en gang" skjønner jeg ikke hva du mener. Han fra firmaet mente kontant rett etter at jobben var ferdig, altså på stedet. Jeg sa nei til det, at det er for useriøst for meg og påpekte at de ikke hadde skrevet noe om det på sin hjemmeside, ei heller i kommunikasjonen med meg. Men de sa jeg kunne vippse, at jeg får et vippsnummer av vaskemannen. Og at jeg skulle få kvittering etterpå på mail. så det ordner seg jo, men litt dårlig nyhet for meg for alle jeg har snakket med sa at man får faktura - og jeg tenkte jo det selv ville vært mest naturlig. Og hadde jo litt penger til side, men ikke hele summen... så kjipt for meg egentlig. Vel, en mager påske blir det da.... Anonymkode: d4b84...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Når du sier "kontant som i kontanter på stedet eller bare kontant med en gang" skjønner jeg ikke hva du mener. Han fra firmaet mente kontant rett etter at jobben var ferdig, altså på stedet. Jeg sa nei til det, at det er for useriøst for meg og påpekte at de ikke hadde skrevet noe om det på sin hjemmeside, ei heller i kommunikasjonen med meg. Men de sa jeg kunne vippse, at jeg får et vippsnummer av vaskemannen. Og at jeg skulle få kvittering etterpå på mail. så det ordner seg jo, men litt dårlig nyhet for meg for alle jeg har snakket med sa at man får faktura - og jeg tenkte jo det selv ville vært mest naturlig. Og hadde jo litt penger til side, men ikke hele summen... så kjipt for meg egentlig. Vel, en mager påske blir det da.... Anonymkode: d4b84...6f2 Kontant betyr også "med én gang", så det kunne betydd både med kontanter og med en gang. Når de tar Vipps så mente han sikkert det siste 😊 Anonymkode: 10e36...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Del Skrevet 23. mars 2023 Du kan ikke vaske selv? Skjønner at mange ikke kan det altså, men da hadde du jo ikke fått så mager påske 🙂 Anonymkode: 106c9...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan ikke vaske selv? Skjønner at mange ikke kan det altså, men da hadde du jo ikke fått så mager påske 🙂 Anonymkode: 106c9...205 Har vurdert det faktisk, men nå er jo dette firmaet bestilt og det er for sent å avbestille nå... De jeg leier av er kjent for å være litt vanskelig, så derfor ville jeg ha firma. Men visste jo ikke at det skulle bli sånn. Burde sjekket på forhånd da, men det gjorde jeg ikke. Anonymkode: d4b84...6f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå