AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #1 Skrevet 23. mars 2023 Har selv litt mørke kjønnslepper. Har en norsk forelder og en utenlandsk. Forventer dere virkelig at kvinner som ikke er helt kritthvite og rosa i huden skal ha lyserosa kjønnslepper? Tror dere kvinner i Mexiko, India, Tanzania eller Thailand har lyserosa kjønnslepper? Leser her inne at mange menn og gutter mener at brune kjønnslepper er turn-off. Anonymkode: bc6e7...ccf
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Bare fordi noen gutter og menn har en preferanse så er ikke det det samme som at noe har blitt galt. Samme gjelder andre veien også, mange kvinner har en preferanse om gutter, det er ikke dermed sagt at det er noe galt med de guttene som ikke har den preferansen de liker. Du har vel noen preferanser du også TS, er det noe galt med alle de guttene som ikke har den referansen de ser etter? Anonymkode: 78cd7...f0a 1 3
Gjest Automagisk Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har selv litt mørke kjønnslepper. Har en norsk forelder og en utenlandsk. Forventer dere virkelig at kvinner som ikke er helt kritthvite og rosa i huden skal ha lyserosa kjønnslepper? Tror dere kvinner i Mexiko, India, Tanzania eller Thailand har lyserosa kjønnslepper? Leser her inne at mange menn og gutter mener at brune kjønnslepper er turn-off. Anonymkode: bc6e7...ccf Herregud..hvilken voksen bryr seg om fargen på kjønnslepper?..Du burde gi blanke i hva idiotiske smågutter mener om det..!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Kg er full av bitre menn som «ikke kan forstå hvorfor de aldri får seg fitte» for å sitere et tidligere innlegg. Så man kan virkelig ikke tenke at det de skriver er representativt for hva alle menn tenker. For de fleste menn er fornøyde bare man har en fungerende vagina. Anonymkode: 4cf64...23e 5 1
Frkego Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 Hvis du leser disse innleggene så er det i hovedsak kvinner som mener at menn foretrekker ditt og datt. Ikke menn. Enten er det kvinner som skal rettferdiggjøre for seg selv at de har operert seg eller bleket seg. Eller så er det kvinner som mener at de bærer på et ideal mellom beina. Eller så er det kvinner med dårlig selvbilde som har fått det for seg at menn er skylden. Menn liker fitter uavhengig av utseende. Mange menn liker også at det er variasjon. Hvis man bryr seg om utseende på fitta er det jo litt kjedelig hvis alle fitter var like? Det er kvinner som rakker ned på hverandre, ikke menn. De få mennene som mener at fitta skal være «billedskjønn» eller nå opp til et visst ideal har et lite verdensvant bilde av det kvinnelige underliv. Hvis man ser bort fra de kvinnene som har foretatt kjønnsleppereduksjon har majoriteten av kvinner indre kjønnslepper med både lengde og farge. 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har selv litt mørke kjønnslepper. Har en norsk forelder og en utenlandsk. Forventer dere virkelig at kvinner som ikke er helt kritthvite og rosa i huden skal ha lyserosa kjønnslepper? Tror dere kvinner i Mexiko, India, Tanzania eller Thailand har lyserosa kjønnslepper? Leser her inne at mange menn og gutter mener at brune kjønnslepper er turn-off. Anonymkode: bc6e7...ccf Kunne vært grønne for min del. Anonymkode: 32e77...9cd 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): at mange menn og gutter mener at brune kjønnslepper er turn-off. Anonymkode: bc6e7...ccf Gutter ja.Umodne. Anonymkode: 32e77...9cd 5
Geojak Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Ser ikke greia. Jeg synes de er vakre og herlige uansett farge. Nå har jeg riktignok bare hatt en, kona, som er lys og dermed rosa, men hadde ikke brydd meg om de var mørke hos henne. Det viktigste for meg er at de er myke varme og herlige, samt at de sitter på henne jeg elsker. da er farge helt uten betydning. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Aldri vært galt,skjerp deg. Anonymkode: 32e77...9cd 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 Dette blir bare verre og verre. Snart blekes de vel og, som man gjør med analen. Har ikke ord lengre. Anonymkode: c1732...833 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 Jeg liker ikke peniser som er helt mørke, min personlige mening. At noen menn ikke liker mørke kjønnslepper er da helt ok. Vi må ha lov til å ha forskjellige preferanser uten at det er galt. Det finnes sikkert menn som foretrekker mørke kjønnslepper, akkurat som det finnes kvinner som foretrekker mørke peniser. Jeg blir ikke snurt av den grunn Anonymkode: eed32...c85 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 Ingen menn finner mørke kjønnslepper frastøtende; det er det bare guttepjokker som gjør. Anonymkode: f2664...3e5 3
Tiuren Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 Dette har jeg aldri hørt blitt omtalt blant menn, og jeg har hørt mye.... Men jeg har sett enkelte innlegg på KG om dette, skrevet av kvinner/jenter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 Menn synes mørke kjønnslepper ser «skitten» ut Anonymkode: 407ac...a31 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn synes mørke kjønnslepper ser «skitten» ut Anonymkode: 407ac...a31 Har jeg aldri hørt en mann si 😅 Anonymkode: e919a...943 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #18 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har selv litt mørke kjønnslepper. Har en norsk forelder og en utenlandsk. Forventer dere virkelig at kvinner som ikke er helt kritthvite og rosa i huden skal ha lyserosa kjønnslepper? Tror dere kvinner i Mexiko, India, Tanzania eller Thailand har lyserosa kjønnslepper? Leser her inne at mange menn og gutter mener at brune kjønnslepper er turn-off. Anonymkode: bc6e7...ccf Vi menn bryr oss MYE mindre om kjønnslepper enn det dere tror, de fleste menn bryr seg ikke Anonymkode: ede4f...383 2 1
svartkatt Skrevet 23. mars 2023 #19 Skrevet 23. mars 2023 Man kan ha hvite forfedre i generasjoner og fremdeles få brune kjønnslepper.. 😆 2
Tiuren Skrevet 23. mars 2023 #20 Skrevet 23. mars 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Menn synes mørke kjønnslepper ser «skitten» ut Anonymkode: 407ac...a31 dirty er pirrende.... PS: du er kvinne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå