Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uke 35.blir gal snart. Vondt i lysken og skambenet hver gang jeg skal gå. Er det noe som hjelper? 🤷‍♀️😩

Anonymkode: d9886...e76

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut fysio/osteopat/kiropraktor eller annen behandling? De kan gi deg tips, øvelser, behandling for å se om det blir bedre. Vet mange opplever bedring av det. Men ikke alle. Men for de fleste så er fødsel den beste behandlingen. Få ut babyen og de hormonene. Mange ble helt bra, men har inntrykk av at alle iallefall blir mye bedre etterpå, selv om noen fortsatt sliter litt med bekkenet i ettertid også.

Anonymkode: 1b4d8...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Uff stakkars deg! Jeg hadde det sånn i i over 10 uker. Helt forferdelig!! Det eneste som hjalp meg var å få hun ut😂😅 

Anonymkode: c92c9...ec8

AnonymBruker
Skrevet

Fødsel var det eneste som hjalp. Jeg fikk øvelser fra fysio før dette, sånn som å snu meg i senga, gå ut av senga/bilen med samlede ben for å unngå å strekke mer en nødvendig der osv. Sliter litt med smerter enda hvis jeg går fort eller i tunge bakker, det er 4 mnd siden fødsel, men vet man fort kan regne med at det tar et år før ting er bra igjen (mens det for noen aldri blir bra igjen). 

Anonymkode: b86aa...cf1

Skrevet

Bekken belte funker. Før du investerer i det kan du prøve å knytte et skjerf stramt rundt hoftene. Så får du deg krykker, det er en investering du kommer til å bli glad for i etterkant. Og selvsagt, kom det til en fysioterapeut som er spesialist i kvinneproblematikk. Ikke en random fysio som ikke vet mer enn det grunnleggende om det området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...