Gå til innhold

Å være god i senga.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en mann, 60, som liker sex og har ikke problem med ereksjonen. Jeg elsker oral sex, gi og få. Er utholdende og kan holde på lenge. Likevel føler jeg ikke å strekke til på beste måte, tenker da på forspill, gjøre det fantastisk for dere kvinner, og ikke minst en riktig vei når det gjelder å snakke, spør osv. Noen kvinner her som kan gi meg et godt tips for å yte det beste, og ikke minst - hvor lenge forventer dere et godt samleie bør vare? 

Takker for svar fra kvinner som selv liker god sex.

Anonymkode: 87bb3...d37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er en mann, 60, som liker sex og har ikke problem med ereksjonen. Jeg elsker oral sex, gi og få. Er utholdende og kan holde på lenge. Likevel føler jeg ikke å strekke til på beste måte, tenker da på forspill, gjøre det fantastisk for dere kvinner, og ikke minst en riktig vei når det gjelder å snakke, spør osv. Noen kvinner her som kan gi meg et godt tips for å yte det beste, og ikke minst - hvor lenge forventer dere et godt samleie bør vare? 

Rolig i starten, hud mot hud, ta på henne på punktene du vet hun liker (individuelt), slikke henne der hun liker (individuelt). Vise interesse dor henne generelt. Et godt samleie trenger ikke vare mer enn 3-4 minutt. Mer enn 10-15 min synes jeg er for mye av det gode, med mindre det er innlagt pauser.

Anonymkode: 54367...2be

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Likevel føler jeg ikke å strekke til på beste måte, tenker da på forspill, gjøre det fantastisk for dere kvinner, og ikke minst en riktig vei når det gjelder å snakke, spør osv.

Kanskje fordi du overtenker og anstrenger deg for mye? Det er en skikkelig turn-off, jeg merker fort når menn skal være "flinke". 

Anonymkode: 80249...8fc

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

tenker da på forspill

Et tips er å gå bort fra denne tradisjonelle tenkningen om at sex er delt opp i deler.

Ikke lås deg fast i at det er noe som heter «forspill». Hva er da «hovedretten»? 

Mye av det som gir aller mest nytelse er det du omtaler som «forspill». Man kan gjerne starte med dette, men man kan like gjerne ha det som hovedfokuset og bruke mest tid på det. 

Anonymkode: b9eb3...74c

AnonymBruker
Skrevet

Sex er som å danse eller å lage en skikkelig digg pasta saus. 

😂

Altså du må tune inn... Samtidig så er du mann, så du må så godt du kan ta styring. Virkelig få fram dyret ditt! 

Og ikke glem å studere henne. Altså de aller fleste kvinner blir tent på å tenne dere. (Om vi er klar over dette eller ikke, er en annen sak). 

Det at du viser at du SER henne! Og VIRKELIG vil ha henne. Ja, da har du kommet langt! (Gå ut av hodet ditt, og hold fokuset ditt, på henne. Og vær litt dyrisk!) 

Nå, når du er 60, så kan du vel sikkert å fingre og slikke litt ? Også, må man jo uansett alltid justere etter hvordan hun reagerer på det du gjør. Dette får du jo med deg, om du har alt av fokuset på henne!... 

Anonymkode: 5f81f...6b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sex er som å danse eller å lage en skikkelig digg pasta saus. 

😂

Altså du må tune inn... Samtidig så er du mann, så du må så godt du kan ta styring. Virkelig få fram dyret ditt! 

Og ikke glem å studere henne. Altså de aller fleste kvinner blir tent på å tenne dere. (Om vi er klar over dette eller ikke, er en annen sak). 

Det at du viser at du SER henne! Og VIRKELIG vil ha henne. Ja, da har du kommet langt! (Gå ut av hodet ditt, og hold fokuset ditt, på henne. Og vær litt dyrisk!) 

Nå, når du er 60, så kan du vel sikkert å fingre og slikke litt ? Også, må man jo uansett alltid justere etter hvordan hun reagerer på det du gjør. Dette får du jo med deg, om du har alt av fokuset på henne!... 

Ikke vær redd for å ta litt tak, (Ben, hofter, mage etc) og dra henne akkurat der du trenger!, for å gjøre "jobben". 

Du er SULTEN på HENNE!

Grrr.... 💥💦😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreplay er det som gjør sexen bra. Langt Foreplay, at han kjærtegner hele kroppen min, tenner meg og teaser meg og viser og forteller meg hvor opphisset han blir 

Anonymkode: 619f5...889

• Liker 1
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje fordi du overtenker og anstrenger deg for mye? Det er en skikkelig turn-off, jeg merker fort når menn skal være "flinke". 

Anonymkode: 80249...8fc

Ja, der har vi et "Catch 22" av verste sort. Om mannen ikke prøver å være en god elsker, er han en egoist og helt ubrukelig.  Og om han anstrenger seg for å være det, er han bare teit som prøver å være "flink", og det er en turnoff. Hva skal en mann gjøre da?

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Et godt samleie trenger ikke vare mer enn 3-4 minutt. Mer enn 10-15 min synes jeg er for mye av det gode, med mindre det er innlagt pauser.

Hva om kvinnen ikke oppnår orgasme på 3-4 minutter da? Fordi det må det være ytterst få som gjør. Jeg kan ikke forestille meg at noen voksne menn synes det er noe særlig å knulle i 3-4 tilmålte minutter, og i verste fall komme selv, uten at dama har vært i nærheten av en orgasme. Kjipe greier i så fall......

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (4 minutter siden):

Hva om kvinnen ikke oppnår orgasme på 3-4 minutter da? Fordi det må det være ytterst få som gjør. Jeg kan ikke forestille meg at noen voksne menn synes det er noe særlig å knulle i 3-4 tilmålte minutter, og i verste fall komme selv, uten at dama har vært i nærheten av en orgasme. Kjipe greier i så fall......

Jeg synes også 4-5 minutter er helt okei. Men da er det jo bare for å "seal the deal". Altså få ham til å komme. Selv blir jeg ikke litt opphisset en gang, om vi ikke gjør en real jobb i forkant.

Det er jo sjelden tid til å bruke en time på selve rundra. Men for meg går det fint å ikke være tent når jeg skal ha sex med mannen min, så lenge det ikke tar for lang tid. 

Anonymkode: 2653e...9fe

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes også 4-5 minutter er helt okei. Men da er det jo bare for å "seal the deal". Altså få ham til å komme. Selv blir jeg ikke litt opphisset en gang, om vi ikke gjør en real jobb i forkant.

Det er jo sjelden tid til å bruke en time på selve rundra. Men for meg går det fint å ikke være tent når jeg skal ha sex med mannen min, så lenge det ikke tar for lang tid. 

Anonymkode: 2653e...9fe

Dette er svært vanskelig å forstå for meg. Så hovedpoenget er å få mannen til å komme,  noen ganger uten engang  å være tent selv? Vet mannen at det er sånn? Jeg har ingenting igjen for å komme selv, om ikke kvinnen også får minst en orgasme. Og så har jeg likevel klart å ende opp i et langvarig forhold med ei som jeg ikke klarer å få til å komme, verken med tunge, fingre eller kuk. Batteridrevne hjelpemidler er det eneste som virker. Og når hun har fått sin (ene) orgasme,  vil hun som regel at jeg knuller henne til jeg kommer, uten at det virker å gi henne nevneverdig nytelse.  Så da avslutter jeg ofte uten å komme, for å ikke ende opp med å føle meg som en ubrukelig idiot. Så kan jeg heller komme "på egenhånd" når hun ikke er til stede. Så min "erfaring" er egentlig at jeg har klart å være en "god elsker" for 2 av rundt 10 damer. Resten har egentlig ikke gitt meg den følelsen, etter at spenningen med "ei ny" har gått over.

Endret av Resignert
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg liker å prate lit før sex så du vet hva den andre liker og det gjelder begge.

Skrevet

Deilig sex starter ofte før man treffes nesten. Pirre hverandre litt over tekst. 
Når man er nakne sammen, bare nyte å være nær, tafse, kline, kose, fortelle hvor kåt man blir på den andre. Etterhvert er det jo greit å leke seg bort til morroknappen. Begynne rolig med fingrene over. Oral om du selv liker det. Fortell henne hvor godt hun smaker, eller vis på en eller annen måte at du synes det er deilig selv.

Generelt det å føle seg begjært er med å holde liv i flammen da.

😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

Som du har blitt fortalt en million ganger på forumet her, så vet du utmerket godt at kvinner flest ikke får orgasme av å bli penetrert/samleie.

Selve samleie/penetrasjonen blir både kjedelig og man blir sår om man holder på lenge. Det er ikke sånn at jo lenger man knuller jo større sjans for orgasme.

Alt dette vet du utmerket godt, men bruker allikevel en hver anledning til å snakke om uduglige kvinner som ikke får orgasme av å bli kaninknulla.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Som du har blitt fortalt en million ganger på forumet her, så vet du utmerket godt at kvinner flest ikke får orgasme av å bli penetrert/samleie.

Selve samleie/penetrasjonen blir både kjedelig og man blir sår om man holder på lenge. Det er ikke sånn at jo lenger man knuller jo større sjans for orgasme.

Alt dette vet du utmerket godt, men bruker allikevel en hver anledning til å snakke om uduglige kvinner som ikke får orgasme av å bli kaninknulla.

Vel, noen kvinner, som etter eget utsagn har evnen til å oppnå orgasme "av å bli kaninknulla" (som du så elegant formulerer det) behøver likevel mer enn noen få minutter for å komme dit. Og dermed ønsker de noenlunde utholdende menn.

Og jeg vet utmerket godt, ut fra egen begredelige erfaring, at "kvinner flest" ikke kommer av/ under penetrasjon. Men det gjør jo ikke på noen måte sex med "kvinner flest" til noen høydare akkurat.....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Et godt samleie trenger ikke vare mer enn 3-4 minutt. Mer enn 10-15 min synes jeg er for mye av det gode, med mindre det er innlagt pauser.

Jeg er dame og hadde aldri vært tilfreds med så kort samleie! 

Anonymkode: 619f5...889

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...