AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Når jeg snakker kjendis så tenker jeg kanskje i norsk målestokk. Samme om det er som influencer, musiker eller hva. Men å menges med de kjente. Dra på vixen. Kjenne alle de "kule folka". Invitere 100 stk på 30-årsdag. Kanskje du er i gjengen til Else Kåss Furuseth, kanskje Sophie Elise. Men alle folka kjente deg. Ville du vært der, hatt den livsstilen eller helst ikke, og hva ville du mye heller hatt? Hvorfor og hvorfor ikke? Anonymkode: 0218c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Nei det hadde vært et sant mareritt! Anonymkode: 5451f...9dc 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Del Skrevet 22. mars 2023 Nei. Hadde ikke orket narsissimen og eksponeringsbehovet. Synes ikke de kule folka er så kule. 100 mennesker er for mange på en fest. Else Kåss er sikkert trivelig, men jeg ville heller trent agility med hundetrener-maren. Anonymkode: 6155f...578 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Del Skrevet 22. mars 2023 Nei, det kunne jeg ikke tenke meg. Så slitsomt å bli kjent igjen hele tiden på gata og folk som vil ta bilder. I tillegg blir alt du gjør dokumentert og diskutert. Det hadde jeg ikke orket. Tror ikke jeg kunne hatt en kjent kjæreste heller. Anonymkode: 7e6c0...76e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg liker følelsen av å være likt og litt populær ute blant folk i selskapelige anledninger, men thats it. I hverdagen vil heg helst ikke bli lagt merke til og gjør minst mulig ut av meg. Irriterer meg over at jeg føler jeg må ta på meg litt maskara bare jeg skal ut i butikken tilfelle jeg møter noen jeg kjenner. Håper som regel jeg ikke treffer på noen jeg kjenner. Som kjendis ‘kjenner alle det. Du blir sett nesten hvor enn du går. Folk smugkikket på deg og får med seg det meste du gjør. Du blir analysert av vilt fremmede mennesker. Jeg hadde hatet det og sikkert nesten ikke turt å gå ut. Tviler derimot ikke på at svært mange kjendiser nyter all oppmerksomheten de får og sminker seg opp nesten hver gang de skal ut. Anonymkode: 68c7d...439 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Del Skrevet 23. mars 2023 Nei, absolutt ikke. Jeg kjenner en som i beste fall er D-kjendis, og selv han får ikke gå i fred. Selv når vi er på restaurant synes folk det er innafor å avbryte måltidet vårt for å be om selfies. Et sånt liv hadde jeg ikke orket. Anonymkode: c04ea...8cc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Jeg kjenner en som i beste fall er D-kjendis, og selv han får ikke gå i fred. Selv når vi er på restaurant synes folk det er innafor å avbryte måltidet vårt for å be om selfies. Et sånt liv hadde jeg ikke orket. Anonymkode: c04ea...8cc Men du tror ikke at når de møter de kule folka og stadig er på nyhetene, på tv og alle ser opp til dem, at de føler seg bedre enn andre? Ikke at de er det, men at de føler det? Jeg bare syns det ofte virker som de tror at de har vunnet noe alle vi andre egentlig vil ha. Andre som får den vibben? Anonymkode: 0218c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Del Skrevet 23. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men du tror ikke at når de møter de kule folka og stadig er på nyhetene, på tv og alle ser opp til dem, at de føler seg bedre enn andre? Ikke at de er det, men at de føler det? Jeg bare syns det ofte virker som de tror at de har vunnet noe alle vi andre egentlig vil ha. Andre som får den vibben? Anonymkode: 0218c...9b7 Det er ikke akkurat noe å trakte etter å tro man er bedre enn alle andre, så det gjør det enda mindre attraktivt å bli kjendis. Anonymkode: c04ea...8cc 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er ikke akkurat noe å trakte etter å tro man er bedre enn alle andre, så det gjør det enda mindre attraktivt å bli kjendis. Anonymkode: c04ea...8cc Enig med deg. Men jeg lurer på om du ikke tror de føler det? Hva er det du heller vil ha i livet da? Anonymkode: 0218c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Del Skrevet 23. mars 2023 Det er oppskrytt og dere som tror at det er spennende og gøy, er de siste som bør oppsøke bransjen. Mange av disse kjendisene dere elsker, er helt ufordragelig og jeg orker ikke å være rundt dem i mer enn 5 minutter. Pluss at folk oppfører seg som om de har rett til tilgang til privatlivet ditt og skal snakke på vegne av deg og blir sur om du prøver å insinuere at du er et menneske med behov for å være i fred. Folk på gaten kan bli komfortabel nok til å ta opp din tid, for de vil ta bilder eller fortelle deg hva de tenker og føler om deg og ditt, spiller ingen rolle om du egentlig er på vei en plass eller bare vil være i fred. Man blir heller aldri vant til det. Det er like ukomfortabelt hver gang, at noen du aldri har sett eller hørt, oppfører seg som 8m dere har vært bestevenner i 10 år. Sier du noe på det, er du arrogant, eller en bitch. Så man må ofte smile og late som, når man egentlig vil bare be dem om å ryke og reise. Folk på nettet er helt bortreist og skal kommentere på de rareste tingene, så man må "tåle" å bli kritisert for den minste ting. Det er ikke verdt det. Mange i bransjen er falsk og er kun interessert i andre, dersom de er relevante nok. Media er noe herk og journalister gir litt faen i at du er et ekte menneske. Det er egentlig ganske ensomt. Så jeg vil ikke anbefale det. Hilsen kjendis Anonymkode: 82140...bb8 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg snakker kjendis så tenker jeg kanskje i norsk målestokk. Samme om det er som influencer, musiker eller hva. Men å menges med de kjente. Dra på vixen. Kjenne alle de "kule folka". Invitere 100 stk på 30-årsdag. Kanskje du er i gjengen til Else Kåss Furuseth, kanskje Sophie Elise. Men alle folka kjente deg. Ville du vært der, hatt den livsstilen eller helst ikke, og hva ville du mye heller hatt? Hvorfor og hvorfor ikke? Anonymkode: 0218c...9b7 Tror vi har altfor ulik oppfatning av hva som er "kult" og hva "kule folk" er. De fleste som er på Vixen anser jeg ikke for kule, og i hvert fall ikke Sophie Elise. Jeg ønsker ikke å være kjent. Skulle jeg vært kjent hadde jeg ønsket å være det som fagperson eller fordi jeg var spesielt dyktig innen kunst, f.eks. maler, musiker, klassisk skuespiller, forfatter, toppidrettsutøver e.l. Men skulle jeg hatt et skapende yrke hadde jeg hatt behov for å kunne gå i fred uten å stadig bli gjenkjent. Kjenner en person som er blant verdens beste i sitt felt, men som kun spesielt interesserte innen feltet i Norge har hørt om. Denne personen velger et liv uten å være kjendis, gjør en seriøs jobb, vinner stadig vekk internasjonale priser, men holder såpass lav profil at personen får gå helt i fred overalt. Men kjent for å være kjent, nei, det har jeg ingen ønsker om. Influencere står, med få unntak, for en overfladisk tilværelse som fremmer usunne idealer, er miljøfiendtlige, skaper kjøpepress og kroppspress. Alt annet enn kult. Har et familiemedlem som i årevis var rikskjendis, og det er ikke noe å trakte etter, etter min mening. Nå, med en mindre profilert stilling, er personen likevel såpass kjent at den ikke kan bevege seg noen steder uten å bli gjenkjent. Anonymkode: 363af...f44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 23. mars 2023 #12 Del Skrevet 23. mars 2023 Nei. Jeg kjenner noen "kjendiser" (ikke mediekjendiser men de er "kjendis" i kraft av arbeidet de gjør), og det virker SKIKKELIG stress å ikke kunne bevege seg i offentlig rom uten at folk er gjenkjenner deg, vil snakke med deg, ta selfies etc . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Del Skrevet 23. mars 2023 Nei, jeg hater større sammenkomster, jeg liker ikke å snakke med fremmede, jeg liker ikke å dele livet mitt med andre. Jeg har heller ikke lyst til å møte kjendiser. Anonymkode: 8caaf...75c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Del Skrevet 23. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Når jeg snakker kjendis så tenker jeg kanskje i norsk målestokk. Samme om det er som influencer, musiker eller hva. Men å menges med de kjente. Dra på vixen. Kjenne alle de "kule folka". Invitere 100 stk på 30-årsdag. Anonymkode: 0218c...9b7 Det kan sikkert være status å ha kjempestor bursdag. Men du kommer jo ikke til å sosialisere med 100 personer i løpet av en fest. Har vært i bursdager med 100 gjester og det er etter min mening penger ut av vinduet for verten. Anonymkode: 8caaf...75c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Del Skrevet 23. mars 2023 Rik ja, kjendis nei. Ingen vil være CBE med tusen innlegg om alle feil hun gjør. Det er ikke verdt hypen. Det hadde vært et sann mareritt. Anonymkode: bbc9a...408 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 23. mars 2023 #16 Del Skrevet 23. mars 2023 Nei. Hvorfor? Fordi jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra mennesker utenom min omgangskrets. For meg hadde det vært uhyre stressende å bli iakttatt hvor enn jeg befinner meg. Eller at en tilfeldige personer skal ha meninger om meg, uten å kjenne meg som person. Blir stressa bare av å forestille meg det nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #17 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er oppskrytt og dere som tror at det er spennende og gøy, er de siste som bør oppsøke bransjen. Mange av disse kjendisene dere elsker, er helt ufordragelig og jeg orker ikke å være rundt dem i mer enn 5 minutter. Pluss at folk oppfører seg som om de har rett til tilgang til privatlivet ditt og skal snakke på vegne av deg og blir sur om du prøver å insinuere at du er et menneske med behov for å være i fred. Folk på gaten kan bli komfortabel nok til å ta opp din tid, for de vil ta bilder eller fortelle deg hva de tenker og føler om deg og ditt, spiller ingen rolle om du egentlig er på vei en plass eller bare vil være i fred. Man blir heller aldri vant til det. Det er like ukomfortabelt hver gang, at noen du aldri har sett eller hørt, oppfører seg som 8m dere har vært bestevenner i 10 år. Sier du noe på det, er du arrogant, eller en bitch. Så man må ofte smile og late som, når man egentlig vil bare be dem om å ryke og reise. Folk på nettet er helt bortreist og skal kommentere på de rareste tingene, så man må "tåle" å bli kritisert for den minste ting. Det er ikke verdt det. Mange i bransjen er falsk og er kun interessert i andre, dersom de er relevante nok. Media er noe herk og journalister gir litt faen i at du er et ekte menneske. Det er egentlig ganske ensomt. Så jeg vil ikke anbefale det. Hilsen kjendis Anonymkode: 82140...bb8 Så de andre kjendisene er ufordragelig men ikke du? Men hvorfor bruker du tid med dem da, eller må du på en måte? Og siden du er innsider nå: får du inntrykk av at mange tror de er bedre enn andre? Er de smartere enn andre sånn egentlig, typ Senneset, Myhre? Jeg er Ts, og ikke mistolk til at jeg tror det er fett eller vil bli det. Det er langt utenfor min komfort. Men siste spørsmål: det høres tungt ut sånn du har det, går det ikke an å slutte? Anonymkode: 0218c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #18 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tror vi har altfor ulik oppfatning av hva som er "kult" og hva "kule folk" er. De fleste som er på Vixen anser jeg ikke for kule, og i hvert fall ikke Sophie Elise. Jeg ønsker ikke å være kjent. Skulle jeg vært kjent hadde jeg ønsket å være det som fagperson eller fordi jeg var spesielt dyktig innen kunst, f.eks. maler, musiker, klassisk skuespiller, forfatter, toppidrettsutøver e.l. Men skulle jeg hatt et skapende yrke hadde jeg hatt behov for å kunne gå i fred uten å stadig bli gjenkjent. Kjenner en person som er blant verdens beste i sitt felt, men som kun spesielt interesserte innen feltet i Norge har hørt om. Denne personen velger et liv uten å være kjendis, gjør en seriøs jobb, vinner stadig vekk internasjonale priser, men holder såpass lav profil at personen får gå helt i fred overalt. Men kjent for å være kjent, nei, det har jeg ingen ønsker om. Influencere står, med få unntak, for en overfladisk tilværelse som fremmer usunne idealer, er miljøfiendtlige, skaper kjøpepress og kroppspress. Alt annet enn kult. Har et familiemedlem som i årevis var rikskjendis, og det er ikke noe å trakte etter, etter min mening. Nå, med en mindre profilert stilling, er personen likevel såpass kjent at den ikke kan bevege seg noen steder uten å bli gjenkjent. Anonymkode: 363af...f44 Det er vel derfor jeg skriver "kule folk". Hva enn du legger i det i kjendisverden. Jeg synes Pernille Sørensen er kul, ellers gir jeg en lang beng i kjendiser. Så ikke tolk meg sånn. 😅 Ts Anonymkode: 0218c...9b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #19 Del Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tror vi har altfor ulik oppfatning av hva som er "kult" og hva "kule folk" er. De fleste som er på Vixen anser jeg ikke for kule, og i hvert fall ikke Sophie Elise. Jeg ønsker ikke å være kjent. Skulle jeg vært kjent hadde jeg ønsket å være det som fagperson eller fordi jeg var spesielt dyktig innen kunst, f.eks. maler, musiker, klassisk skuespiller, forfatter, toppidrettsutøver e.l. Men skulle jeg hatt et skapende yrke hadde jeg hatt behov for å kunne gå i fred uten å stadig bli gjenkjent. Kjenner en person som er blant verdens beste i sitt felt, men som kun spesielt interesserte innen feltet i Norge har hørt om. Denne personen velger et liv uten å være kjendis, gjør en seriøs jobb, vinner stadig vekk internasjonale priser, men holder såpass lav profil at personen får gå helt i fred overalt. Men kjent for å være kjent, nei, det har jeg ingen ønsker om. Influencere står, med få unntak, for en overfladisk tilværelse som fremmer usunne idealer, er miljøfiendtlige, skaper kjøpepress og kroppspress. Alt annet enn kult. Har et familiemedlem som i årevis var rikskjendis, og det er ikke noe å trakte etter, etter min mening. Nå, med en mindre profilert stilling, er personen likevel såpass kjent at den ikke kan bevege seg noen steder uten å bli gjenkjent. Anonymkode: 363af...f44 Men om du var kjent som fagperson da, f.eks Tiktok-psykologen? Eller Finn Skårderud? Eller som du sier forfatter eller maler. Hadde du ønsket det da? Anonymkode: 0218c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #20 Del Skrevet 23. mars 2023 Alice123 skrev (30 minutter siden): Nei. Jeg kjenner noen "kjendiser" (ikke mediekjendiser men de er "kjendis" i kraft av arbeidet de gjør), og det virker SKIKKELIG stress å ikke kunne bevege seg i offentlig rom uten at folk er gjenkjenner deg, vil snakke med deg, ta selfies etc . Men sånn som Tiktok-psykologen tror du ikke hun liker det? Hun er kjendis som følge av arbeidet. Eller Helsesista. De virker å digge oppmerksomheten. Anonymkode: 0218c...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå