Teardrop Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Pleier det å være noe tilbud på babycall, vogner, rabattkoder til butikker osv?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Bumper denne. Lurer på det samme. Anonymkode: cbb98...6d9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Så var den over, og gjett om jeg ble skuffa😅 trodde det skulle være bedre tilbud og mer utvalg.. men var noen rabattkoder på 20prosent og 30prosent og noe som var satt ned med 10prosent. Mange hadde ikke tatt med produkter til messen (kun utstilling) så det må man bestille over nett. Poenget for meg ble jo da litt borte. Savnet flere vogner som man kunne fått testet fra flere merker, stellebagger/sekker og mer klær🤷♀️ Syntes selve messen var rotete og vanskelig å finne frem i. Burde også vært litt større plass ettersom det var en del folk og vogner som trillet rundt og alle hadde store jakker på seg😂 Men så at det var flere som syntes det var bra, så kanskje jeg bare hadde for høye forventninger til denne messen😅 Anonymkode: 57b6f...417
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå