Gå til innhold

Omplassert katten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga ulike grunner ble pus omplassert for 2 mnd tilbake. Veldig flott og kunnskapsrikt par som overtok henne. De kjørte 8 timer en vei for å hente henne, og det har vært bra kontakt og vi har fått mye tilbake fra de om hvordan det går med pus osv… men for noen dager siden ringte de og fortalte at hun hadde klart å stikke av og de lurer på OL hun kan være på vei hit. Å jeg kjenner at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre hvis hun plutselig dukker opp her. Da vi står midt i flytting og skal flytte 6 timer herfra. Men håper at hun finner tilbake til de. 
måtte bare skrive av meg noen tanker 

Anonymkode: cc761...5eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pga ulike grunner ble pus omplassert for 2 mnd tilbake. Veldig flott og kunnskapsrikt par som overtok henne. De kjørte 8 timer en vei for å hente henne, og det har vært bra kontakt og vi har fått mye tilbake fra de om hvordan det går med pus osv… men for noen dager siden ringte de og fortalte at hun hadde klart å stikke av og de lurer på OL hun kan være på vei hit. Å jeg kjenner at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre hvis hun plutselig dukker opp her. Da vi står midt i flytting og skal flytte 6 timer herfra. Men håper at hun finner tilbake til de. 
måtte bare skrive av meg noen tanker 

Anonymkode: cc761...5eb

Hvis de har holdt henne inne lenge nok så burde det ikke være noe problem! Katten er sikkert bare nysgjerrig på sine nye omgivelser.

Anonymkode: 926e3...2c0

Skrevet

Hun ligger sannsynligvis og gjemmer seg nært det nye hjemmet. Gå ut og let når det er mørkt med lommelykt. Katteøyne lyser opp i mørket om lommelykten treffer. Og katter blir mer modig til å komme frem når man roper på de når det er mørkt. Be naboene sjekke boder, garasjer og uthus. Kan være innestengt et sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...