Jente37 Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Vi skal pusse opp badet og ser på folie fra Lindas dekor. Det er flislagt bad men flisene trenger å freshes opp. De er hele men ikke min stil. Er det noen som har erfaring med folie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Del Skrevet 23. mars 2023 Ikke på vegg eller gulv. På baderomsmøbler kan det bli fint. Men legger du på veggene vil det løsne i noen kanter, og det bil lukte plastikk på badet resten av tida. Legger du på gulv, er det et mareritt å fjerne etterpå. Limet sitter så godt og ikke engang kraftvask tar det. Anonymkode: c3d9d...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Del Skrevet 23. mars 2023 Jente37 skrev (7 timer siden): Vi skal pusse opp badet og ser på folie fra Lindas dekor. Det er flislagt bad men flisene trenger å freshes opp. De er hele men ikke min stil. Er det noen som har erfaring med folie? De har selvklebende fliser, ikke folie, for bad. Har ikke erfaring med det selv. Anonymkode: 78045...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Del Skrevet 23. mars 2023 Ingen annen erfaring enn at det ser helt jall ut på de bildene jeg har sett. Skjønner ikke at folk vil plastlegge fliser og treverk (tydeligvis veldig populært å legge i trapp..). Anonymkode: c6312...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Del Skrevet 23. mars 2023 De bildene jeg har sett, ser helt skrekkelig billig og plastaktig ut. Fatter ikke at noen vil bruke de greiene der, og i hvert fall IKKE på hele vegger og gulv! Grøss og gru. Anonymkode: d2d46...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg har disse på kjøkkenet. Ser ekte ut. Kjempelett og vaske. Sitter godt. Har ikke løsnet ennå. Hatt de i et år. https://www.lindasdekor.no/products/lanterne-pastell-selvklebende-veggfliser Anonymkode: c573c...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 23. mars 2023 #7 Del Skrevet 23. mars 2023 Jeg ville heller vurdert å male flisene dersom dere ikke vil i gang med mer omfattende oppussing av badet. Har hørt litt forskjellig om maling av gulvfliser. Men gulvet går man jo på, så selvsagt mer slitasje. Veggene blir det nok ikke noen særlig slitasje på. Eventuelt sjekke opp i hvordan det fungerer dersom det males i våtsonen også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå