AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Og så møter man noen man liker noen ganger og føler litt på at man både liker denne personen og savner mer åå ha en kjæreste enn man trodde... burde jeg bare lete videre, hinte litt frempå, vente å se hva som skjer? Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og så møter man noen man liker noen ganger og føler litt på at man både liker denne personen og savner mer åå ha en kjæreste enn man trodde... burde jeg bare lete videre, hinte litt frempå, vente å se hva som skjer? Anonymkode: 39432...e3f H*n ser etter noe seriøst egentlig. Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Hvorfor er du da på tinder om du ikke ser etter noe seriøst? Anonymkode: f037f...537
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du da på tinder om du ikke ser etter noe seriøst? Anonymkode: f037f...537 De fleste på tinder er jo ikke det da. Jeg var jo åpen om det. Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Da sier du det til personen med en gang du føler det sånn, får greie på om det gjengjeldes eller ikke, og ut fra det kan ta et valg på om du vil fortsette å treffe han eller ikke. Om det bare er du som har følelser så burde du ikke fortsette å treffe han. Anonymkode: 192c0...2ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): De fleste på tinder er jo ikke det da. Jeg var jo åpen om det. Anonymkode: 39432...e3f Så rart. Jeg ser nesten ingen. Anonymkode: 870de...b88 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Vurderer legge ut bilder og forandre profilen min der for vi er fortsatt match der selv om vi snakker andre steder nå. Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vurderer legge ut bilder og forandre profilen min der for vi er fortsatt match der selv om vi snakker andre steder nå. Anonymkode: 39432...e3f Om du ønsker noe seriøst med han du ser nå, så er det ikke lurt å oppdatere profilen. Det kan oppfattes som at du er på jakt etter bedre. Dessuten umodent å kommunisere til daten din via profiltekst. Du må ta det direkte med han på et passende tidspunkt. Hvor lenge har du "datet" han du ser nå? Du kan også spør han om han generelt er åpen for forhold. Det kan si noe om hvor landet ligger fra hans side Anonymkode: 5ff4d...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om du ønsker noe seriøst med han du ser nå, så er det ikke lurt å oppdatere profilen. Det kan oppfattes som at du er på jakt etter bedre. Dessuten umodent å kommunisere til daten din via profiltekst. Du må ta det direkte med han på et passende tidspunkt. Hvor lenge har du "datet" han du ser nå? Du kan også spør han om han generelt er åpen for forhold. Det kan si noe om hvor landet ligger fra hans side Anonymkode: 5ff4d...3ba Ikke så lenge men handler vel om at man kanskje blir kjent på annen måte og jeg ønsker å finne på ting sammen utenom sex av og til. Og om vi ikke passer sammen så ønsker jeg jo møte noen andre som vil ha noe seriøst. Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke så lenge men handler vel om at man kanskje blir kjent på annen måte og jeg ønsker å finne på ting sammen utenom sex av og til. Og om vi ikke passer sammen så ønsker jeg jo møte noen andre som vil ha noe seriøst. Anonymkode: 39432...e3f Da tenker jeg at du oppdaterer profilen og tar initiativ til å treffe han utover sex. Anonymkode: 5ff4d...3ba
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da tenker jeg at du oppdaterer profilen og tar initiativ til å treffe han utover sex. Anonymkode: 5ff4d...3ba Ser at profilbildet har blitt forandret etter vi begynte å møtes så er jo aktiv der. Datong er skummelt og vansklig altså! Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ser at profilbildet har blitt forandret etter vi begynte å møtes så er jo aktiv der. Datong er skummelt og vansklig altså! Anonymkode: 39432...e3f Enig. Det er viktig å være tydelig på hva du vil, og fra starten av sjekke at den du dater har samme ønsker som deg. Ellers kan du fort komme til å bli mange skuffelser og bortkastet tid. Anonymkode: 5ff4d...3ba 1
Taluno Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): H*n ser etter noe seriøst egentlig. Anonymkode: 39432...e3f Jeg skjønner ikke helt problemet her... h*n ønsker noe seriøst, du ønsket ikke det i utgangspunktet men er åpen for det nå etter å ha møtt h*n..? Og du er usikker på om du skal si noe eller gå videre? Vil det si at du er blitt åpen for noe mer seriøst, men ikke med h*n?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 Taluno skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt problemet her... h*n ønsker noe seriøst, du ønsket ikke det i utgangspunktet men er åpen for det nå etter å ha møtt h*n..? Og du er usikker på om du skal si noe eller gå videre? Vil det si at du er blitt åpen for noe mer seriøst, men ikke med h*n? Er vel det at jeg til å begynne med ikke følte meg klar til å gå inn i noe seriøst, men forandret mening. Jeg liker denne personen og h*n er jo egentlig på leting etter noe seriøst. Kunne tenke meg å bli bedre kjent og finne på ting ellers også. Åpen for å se om det kan bli seriøst med denne personen. Jeg har egentlig aldri datet før så vansklig å for meg. Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig. Det er viktig å være tydelig på hva du vil, og fra starten av sjekke at den du dater har samme ønsker som deg. Ellers kan du fort komme til å bli mange skuffelser og bortkastet tid. Anonymkode: 5ff4d...3ba Vurderer å slette kontoen og begynne på nytt. Men blir litt rart det å. Har ganske anonym profil nå. Anonymkode: 39432...e3f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Vurderer å slette kontoen og begynne på nytt. Men blir litt rart det å. Har ganske anonym profil nå. Anonymkode: 39432...e3f er jo en mulighet, eller bare oppdater så profilen blir som du ønsker den skal se ut i dag, og fortsett datingprosessene Anonymkode: 5ff4d...3ba
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #17 Skrevet 23. mars 2023 Du høres helt håpløs ut. Hvis det er en spesifikk person du snakker om, snakk direkte tale til vedkommende. La profilen være i fred, eller bare slett den, hvis dere allerede prates på andre platformer, eller irl. Ikke hint om noe. Si rett ut at du er interessert. Selvsagt er du sårbar, og kan bli avvist, men sånn er dating. Blir det ikke ordnings med denne personen, så kan du lage deg en bedre profil etterpå, men ikke midt i bekjentskapet. Anonymkode: 870de...b88 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #18 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du høres helt håpløs ut. Hvis det er en spesifikk person du snakker om, snakk direkte tale til vedkommende. La profilen være i fred, eller bare slett den, hvis dere allerede prates på andre platformer, eller irl. Ikke hint om noe. Si rett ut at du er interessert. Selvsagt er du sårbar, og kan bli avvist, men sånn er dating. Blir det ikke ordnings med denne personen, så kan du lage deg en bedre profil etterpå, men ikke midt i bekjentskapet. Anonymkode: 870de...b88 Haha ja jeg er helt håpløs. Men gikk jo inn i dette som uforpliktende og h*n er aktiv på tinder så da er jo ikke jeg noe som et seriøst. Anonymkode: 39432...e3f
Taluno Skrevet 23. mars 2023 #19 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Er vel det at jeg til å begynne med ikke følte meg klar til å gå inn i noe seriøst, men forandret mening. Jeg liker denne personen og h*n er jo egentlig på leting etter noe seriøst. Kunne tenke meg å bli bedre kjent og finne på ting ellers også. Åpen for å se om det kan bli seriøst med denne personen. Jeg har egentlig aldri datet før så vansklig å for meg. Anonymkode: 39432...e3f Altså, om du vil vurdere noe seriøst, med en som vil ha noe seriøst, så hvorfor i all verden skal du lete videre? Det er jo fullstendig bakvendt å skulle lete videre når man treffer den man man kan vurdere noe seriøst med... Men ett godt tips for dating: kommunikasjon! Du kommer nok aldri til å finne noen du blir bedre kjent med, om du ikke kommuniserer med personen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #20 Skrevet 23. mars 2023 Taluno skrev (5 minutter siden): Altså, om du vil vurdere noe seriøst, med en som vil ha noe seriøst, så hvorfor i all verden skal du lete videre? Det er jo fullstendig bakvendt å skulle lete videre når man treffer den man man kan vurdere noe seriøst med... Men ett godt tips for dating: kommunikasjon! Du kommer nok aldri til å finne noen du blir bedre kjent med, om du ikke kommuniserer med personen. For er ikke sikkert man vil ha no seriøst med meg selv om man ser etter noe seriøst.. Anonymkode: 39432...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå