Gjest Hr. single Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Hej Jeg er single og 32 år, og vil spørge jer om det er pinligt at jeg er jomfru? Hvad ville i tænke om, hvis i fandt en fyr som aldrig havde haft sex? Jeg er en flot fyr som i kan se, udstyret med en rimelig stor pik, så burde ikke være nervøs, men det er jeg altså. Jeg er fra Danmark, København iøvrigt. Please, "hjælp mig på vej".. Kærlig hilsen❤️ Singlefyr
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Hvis du bruker søkefunksjonen oppe i høyre hjørne og søker på "jomfru", så vil du få opp en god del tråder hvor folk har gitt sitt synspunkt på dette. Såfremt det ikke var noen spesiell underliggende grunn og mannen var normal ellers, så ville det ikke ha gjort meg noe om han ikke hadde hatt sex før. K34 Anonymkode: 472d6...e42 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Hadde ikke bekymret meg over at du var jomfru. Om det er deg på profilbildet ditt ser du meget godt ut og om du har en god personlighet også så vil du ikke ha problemer med å få deg kjæreste Anonymkode: 0ad78...f56
Gjest Hr. single Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 23.14): Hvis du bruker søkefunksjonen oppe i høyre hjørne og søker på "jomfru", så vil du få opp en god del tråder hvor folk har gitt sitt synspunkt på dette. Såfremt det ikke var noen spesiell underliggende grunn og mannen var normal ellers, så ville det ikke ha gjort meg noe om han ikke hadde hatt sex før. K34 Anonymkode: 472d6...e42 Hej AnonymBruker Tusind tak for dit svar til mig, det blev jeg rigtig glad for!! Jeg var ikke bekendt med denne søgefunktion du omtaler, så jeg takker MANGE gange for du så sødt hjælper mig, for ved hjælp af disse tråder vil jeg så måske kunne få hjælp til at møde en sød og dejlig pige som kan leve med at jeg er jomfru? Endvidere læser jeg meget interesseret, at DU ikke selv ville have noget imod, at fyren du mødte ikke tidligere havde haft sex, for det bekræfter mig heldigvis i, at jeg måske godt kan finde en pige som gerne vil have sex med mig, trods JEG ikke vil være den erfarne i sengen;-) Du må have en rigtig dejlig aften og endnu engang tak for dit søde svar❤️
Gjest Hr. single Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.3.2023 den 0.22): Hadde ikke bekymret meg over at du var jomfru. Om det er deg på profilbildet ditt ser du meget godt ut og om du har en god personlighet også så vil du ikke ha problemer med å få deg kjæreste Anonymkode: 0ad78...f56 Tusind tak for dit søde og meget bekræftende svar til min store bekymring!! Glad for at høre du ikke ville have bekymret dit over om jeg var jomfru, hvis du mødte mig, det er rigtig dejligt at vide❤️ Omkring profilbilledet kan jeg kun sige at selvfølgelig er det mig, jeg kunne aldrig finde på at lægge et falsk profilbillede på, når jeg sådan søger hjælp fra kvinder, så fortjener de virkelig også at vide hvem de skriver med!! Jeg mener selv at have en rigtig behagelig og charmerende personlighed, da jeg aldrig har haft problemer med at tiltrække søde piger, men mit problem består i, at jeg aldrig har fået taget det sidste skridt.. Jeg er lidt stille af natur, men er næsten villig til at gøre ALT for pigen jeg møder, jeg er MEGET kærlig over for hende og passer utroligt godt på hende!! Du har givet mig håbet tilbage med dit meget søde brev, så nu vil jeg virkelig gøre alt for at få mig en dejlig kæreste, om jeg så skulle hele vejen til Norge ville det ikke bekymre mig💘💞❤️ KÆRLIG HILSEN Singlefyren
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Hr. single skrev (På 22.3.2023 den 22.59): Hej Jeg er single og 32 år, og vil spørge jer om det er pinligt at jeg er jomfru? Hvad ville i tænke om, hvis i fandt en fyr som aldrig havde haft sex? Jeg er en flot fyr som i kan se, udstyret med en rimelig stor pik, så burde ikke være nervøs, men det er jeg altså. Jeg er fra Danmark, København iøvrigt. Please, "hjælp mig på vej".. Kærlig hilsen❤️ Singlefyr Nei, det gjør selvsagt ikke noe at du er jomfru. Har selv hatt sex med en som var nettopp 32 år og jomfru og han var en av de beste jeg har hatt, så erfaring har ikke alt å si. Noen er bare flinke av natur. Så du finner sikkert snart en søt jente som vil være både din kjæreste og ha sex med deg
Gjest Hr. single Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Mysticgirl skrev (3 timer siden): Nei, det gjør selvsagt ikke noe at du er jomfru. Har selv hatt sex med en som var nettopp 32 år og jomfru og han var en av de beste jeg har hatt, så erfaring har ikke alt å si. Noen er bare flinke av natur. Så du finner sikkert snart en søt jente som vil være både din kjæreste og ha sex med deg Hej Mysticgirl💌 Indledningsvis vil jeg takke dig mange gange for dit søde svar på mit problem, det glæder mig at høre du netop selv har haft en dejlig og tryg oplevelse med en uerfaren fyr som mig💘 Når du fortæller mig det, så bliver jeg meget optimistisk og lykkelig ved tanken om, at jeg godt kan give en pige en dejlig seksuel oplevelse alligevel!! Jeg er meget stille, men når jeg først falder i snak med en dejlig pige, så har jeg nemt ved at tale, når jeg finder hende sympatisk og jeg kan mærke vi har kemi. Du gør mig SÅ glad, at du tænker jeg vil finde en dejlig pige jeg enten kan blive kæreste med eller måske blot dyrke sex med, begge dele er en dejlig drøm for mig nemlig💘❤️ Håber snart en sød pige vil kontakte mig for at lære mig at kende, men så heldig er jeg nok ikke🙄 Hav det rigtig godt, jeg er dig SÅ taknemmelig for din besvarelse søde💞 Meget kærlig hilsen Hr. singlefyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå