Gå til innhold

Farge på kjøkkenfronter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så usikker om jeg skal velge beige eller hvitt kjøkken. Hvitt er mest safe, men samtidig liker jeg det lune et beige kjøkken gir. Hva ville du valgt hvis du skulle hatt nytt kjøkken i dag? Hva synes du er finest - hvitt eller beige på frontene? 

Anonymkode: 2b092...417

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville valgt beige for å skape et varmere og mer innbydende kjøkken. Hvitt er fint og minimalistisk, men det kan også føles litt kaldt og klinisk. Dessuten, ingen grunn til å være safe når det kommer til farger! 😉👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville valgt beige, om det er beige jeg syntes var finest. 
Jeg foretrekker velge farger jeg liker. 

Men av hvitt og beige ville jeg valgt hvitt, fordi jeg personlig ikke synes beige er fint. 
Jeg har selv byttet fra hvitt til grått i forbindelse med oppussing, og jeg elsker det :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på kjøkkenet og leiligheten generelt. Har hatt hvitt kjøkken i flere boliger, hvor jeg har syntes det passet best. Men her jeg bor nå passet det overhodet ikke, så jeg valgte en mellomtone i en gul/beige farge. Ble knallfint,. 

Anonymkode: c2305...774

AnonymBruker
Skrevet

Beige eller sort kjøkken.

Anonymkode: eb71b...3ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvit, grå eller svart. Kan ha beige på veggene. 

Anonymkode: 60ff3...1a2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvit, grå eller svart. Kan ha beige på veggene. 

Anonymkode: 60ff3...1a2

Du syns ikke at type kjøkken og selve rommet avgjør her da? Det blir temmelig tungt med knøttlite rom uten dagslys hvis kjøkkenet er sort og skal ha overskap hele veien også. Ikke alle boliger kler sort kjøkken. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller egentlig ingen rolle. Det viktigste er at farge på gulv vegger og evnt fliser på veggen mellom skap harmonerer sammen. Og for all del benkeplate og stil på alt er det som teller.

Mitt forslag er at du går for den innredning du ønsker deg mest som er beige, også lage du deg en bildekolage, sammen med resten. Og ikke glem belysning.  Det er veldig viktig for et bra resultat.  

Prikken over isen er om du også klarer å skape en god arbeidstrekant.  Det står det en del om på nett om du søker. Bruk god tid på å sette sammen kjøkkenet før du bestemmer deg, da blir som regel resultatet varig vellykket 

Anonymkode: 8ae78...05e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal pusse opp kjøkkenet og tenkte ha hvitt kjøkken og beige på veggene. Blir man lei det beige kan man bare male om veggene. 

Anonymkode: eb931...2d4

Skrevet

Jeg synes hvitt er kjedelig. Men,så kommer det jo an på hvordan du har det ellers, om beige vil passe inn.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke hvitt er safe i dag. De færreste velger hvite kjøkken. Hadde gått for beige eller en annen nøytral farge 

Anonymkode: bf7b5...906

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 22.41):

Jeg er så usikker om jeg skal velge beige eller hvitt kjøkken. Hvitt er mest safe, men samtidig liker jeg det lune et beige kjøkken gir. Hva ville du valgt hvis du skulle hatt nytt kjøkken i dag? Hva synes du er finest - hvitt eller beige på frontene? 

Anonymkode: 2b092...417

hvitt er ikke safe. Det er helt ut etter å ha vært overhypet i veldig mange år. Interiørtrender går i 20-årssykluser, så du kan anta at det er veldig lenge til det blir populært igjen og i mellomtiden har du et kjøkken som fremstår som utdatert.

Anonymkode: 8375e...978

AnonymBruker
Skrevet

Valgte offwhite, og angrer ikke. Helt hvitt blir for kaldt og sterilt.

Anonymkode: b4a9d...574

AnonymBruker
Skrevet

Valgte beige. Hvis du velger hvitt bør det være hvitt med en knekk av farge, ellers blir det veldig hardt. Men hadde valgt beige etter min smak.

Anonymkode: 17d3c...3d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Valgte offwhite, og angrer ikke. Helt hvitt blir for kaldt og sterilt.

Anonymkode: b4a9d...574

Jeg har både hatt klassisk hvit, og tidløs (gråhvit). Begge deler var veldig fint og passet godt til hver sin bolig. Jeg var skeptisk til klassisk hvit siden jeg antok det ville bli for hardt. Men i kombinasjon med riktige håndtak, mørkere og varm benkeplate, varm tone på gulv, og en varm fargepå veggen, så ble det knallfint og opplevdes ikke som hardt i det hele tatt. 

Så det kommer an på helheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk hvit ❤️ 
Sammen med eikeplater og retrogrønne vegger ble det helt knall. 

Men det passet til huset her, og min smak. Jeg liker ikke beige, så det hadde aldri skjedd her. Svart kjøkken kunne jeg hatt på hytta. Men smak er jo personlig. 

Anonymkode: c76a4...1ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...