AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Det er nå snart 1 år siden jeg fødte barn. Fikk totalt avsmak på sex under graviditeten, men kjente at lysten kom noe tilbake etter fødsel. Dog på langt nær slik det var før. Føler at jeg har endret synet både på kroppen og sexen etter å ha båret fram et barn. Brystene som før var mine erogene soner er nå blitt forbudte soner for mannen da jeg ser og føler de kun er til for amming. Når vi har sex så er det godt, men blir litt forstyrret mentalt ved tanker om at vaginaen min egentlig er en fødselskanal. Før så jeg på kroppen min som noe seksuelt og jeg har hatt mye sex siden jeg var tenåring, men nå opplever jeg at jeg ser på den som et oppbevaringssted for en baby? Det gjør at jeg opplever at kroppen min ikke er så seksuell lengre eller at sex kun er sex lengre. Er det noen som kjenner seg igjen i dette, eller er det kun jeg som er blitt rar? Blir sexen og ens syn på sex noen gang det samme igjen? Anonymkode: 591d8...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Jeg kan kjenne det igjen. For meg handler det mye om at jeg føler jeg har «mista» kroppen min, delte magemuskler, løs hud, vaginaen min er rar og annerledes, riften er sydd feil, puppene henger… Vi har sex, men jeg tror ikke jeg klarer å få et naturlig forhold til det igjen før jeg har bearbeida hvor elendig jeg faktisk ser ut nå sammenliknet med før. Husk at ammingen også gir mye kluss med hormoner, mange forteller at det blir bedre når man er ferdig med den. Anonymkode: 4ec83...7c2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg kan kjenne det igjen. For meg handler det mye om at jeg føler jeg har «mista» kroppen min, delte magemuskler, løs hud, vaginaen min er rar og annerledes, riften er sydd feil, puppene henger… Vi har sex, men jeg tror ikke jeg klarer å få et naturlig forhold til det igjen før jeg har bearbeida hvor elendig jeg faktisk ser ut nå sammenliknet med før. Husk at ammingen også gir mye kluss med hormoner, mange forteller at det blir bedre når man er ferdig med den. Anonymkode: 4ec83...7c2 ❤ Anonymkode: 591d8...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå